SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan (58) - ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorik (27) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith (37) FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten (76) EstlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike (33) - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron en foto's RTL en tv gidsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vanaf maandag pas, maar had dit weekend al gemogen. Had ik even een stel vooruit kunnen kijken. Het wordt al zo druk straks met BB er ook bij.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja alles komt nu gelijk. Soms heb je niets en soms alles tegelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf maandag pas, maar had dit weekend al gemogen. Had ik even een stel vooruit kunnen kijken. Het wordt al zo druk straks met BB er ook bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ik lees 6 januariquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:44 schreef tompsv18 het volgende:
Stormlooptopic. Wanneer online op Videoland?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De eerste maar even bekeken, lange zit weer maar nu al spraakmakend. Mike die nog bij zijn moeder woont en gelijk al Karen-achtige trekjes vertoond. Zijn eerste date lijkt ook wel op een copy van de date die Saul had en met wie hij nu een kind heeft. Net zo'n hittepetit en doet me in haar doen en laten een beetje denken aan Yolanthe. Verder reageert die moeder heel awkward naar haar, maar hemelt ze haar helemaal op in die 1 op 1tjes heeft voor de camera dus ze geeft nogal verkeerde signalen af.
Verder moeten de andere deelnemers zich nog maar bewijzen, maar die Mike en zijn moeder en die 2 Boomer hondjes die jarig waren zijn toch wel het hoogtepunt van dit seizoen, nu al!Allemaal cabaretteketet!![]()
Ben benieuwd, moet ook deze nog gaan kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 01:45 schreef freaky40 het volgende:
De eerste maar even bekeken, lange zit weer maar nu al spraakmakend. Mike die nog bij zijn moeder woont en gelijk al Karen-achtige trekjes vertoond. Zijn eerste date lijkt ook wel op een copy van de date die Saul had en met wie hij nu een kind heeft. Net zo'n hittepetit en doet me in haar doen en laten een beetje denken aan Yolanthe. Verder reageert die moeder heel awkward naar haar, maar hemelt ze haar helemaal op in die 1 op 1tjes heeft voor de camera dus ze geeft nogal verkeerde signalen af.
Verder moeten de andere deelnemers zich nog maar bewijzen, maar die Mike en zijn moeder en die 2 Boomer hondjes die jarig waren zijn toch wel het hoogtepunt van dit seizoen, nu al!
Het is wat mij betreft een beetje veel wat er nu allemaal op is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow die chick van Mike.... verschriiiiiiiiikeeeelijkkkkkkk
Ze spreeeeekt de zinnennnnnnn zoooooo laaaaaaang uiiiiiiiiit💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Die moeder danquote:Op maandag 6 januari 2025 09:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow die chick van Mike.... verschriiiiiiiiikeeeelijkkkkkkk
Ze spreeeeekt de zinnennnnnnn zoooooo laaaaaaang uiiiiiiiiit![]()
![]()
Walgelijk mens![]()
Dit is het goede topic toch ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Die moeder wil dat alles om haar draait. Vreselijk overdreven.![]()
Wat een figuur
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De hele week, en de aflevering van volgende week maandag staat er ook al op, dus het gaat maar door.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nice!!quote:Op maandag 6 januari 2025 12:31 schreef freaky40 het volgende:
De hele week, en de aflevering van volgende week maandag staat er ook al op, dus het gaat maar door.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat vraag ik mij ook af, het is veel in een keerquote:Op maandag 6 januari 2025 12:32 schreef roos94 het volgende:
Waar haal ik de tijd vandaan om dit allemaal te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoef je iig niets van BB te missenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, het is veel in een keer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat kijk ik echt niet een hele dag hoor. Jij wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kijk ik echt niet een hele dag hoor. Jij wel?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met uto zat ik de hele dag, mij voorgenomen dat nooit meer te doenquote:
Met UTO heb ik zelf ook tijden gehad dat ik er helemaal klaar mee was, soms een jaar niet gekeken ,maar toen ging het ook maar door daar en vond ik er nog weinig aan.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met uto zat ik de hele dag, mij voorgenomen dat nooit meer te doen
Duurde allemaal te lang
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
2e aflevering ✅. Die Mike en dat blondje van hem wordt steeds gringier dan dat het in de eerste aflevering was, vader en moeder Mike als publiek alsof ze TV zitten te kijken, tijdens het ontbijt van beide...man man.
En die vent uit Estland ontpopt zich als een soort Albert uit B&B Vol Liefde bij zijn eerste date, het predicaat Psychopaat mag hier wel op denk ik zo.... Beetje dommige vrouw en dan die dominante oud-basketball coach, die overigens wél een boek over (of van) Erdogan in zijn boekenkast had staan...
Die homo uit Zweden is me er ook 1 die eigenlijk liever van rust houdt en niet van kerst houdt krijgt een ietwat vrouwelijke date op hem afgestuurd die een beetje lijkt op Paul de Leeuw. Kortom, de afleveringen zijn lang en heb meer te kijken op dit moment, maar wil dit seizoen toch niet missen....Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat een vreselijk nep wijf die Denise, met lelijke extensions en aangeleerd praten brrr....Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jemig, ja, die extensions, wat ongelooflijk lelijk. Krijg al jeuk van er naar kijken. En wat een zouteloos ei is die Mike, ieks...weer heel wat om aan te ergeren.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef Soury het volgende:
Wat een vreselijk nep wijf die Denise, met lelijke extensions en aangeleerd praten brrr....![]()
Het hangt ook gewoon in haar eten, en ze keek toch wel wat ongemakkelijk met het happy beursday zingen voor die keffertjesquote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, ja, die extensions, wat ongelooflijk lelijk. Krijg al jeuk van er naar kijken. En wat een zouteloos ei is die Mike, ieks...weer heel wat om aan te ergeren.![]()
Dat gaat nog wat worden met die moeder
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Echt wel, hahahaha, ik dacht steeds, jesus, mens, duw dat enge haar uit je gezicht. En al duidelijk lipfillers ook nog, arme generatie.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt ook gewoon in haar eten, en ze keek toch wel wat ongemakkelijk met het happy beursday zingen voor die keffertjes![]()
Dat gaat nog wat worden met die moeder![]()
Over een paar weken mag ze gratis extensions halen bij bianca vinkquote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef Soury het volgende:
Wat een vreselijk nep wijf die Denise, met lelijke extensions en aangeleerd praten brrr....
💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Ben nu aflevering 1 aan het kijken.
Die moeder van Mike is al reden genoeg om hard weg te rennen.
Verschrikkelijk mens.![]()
Zij koos ook even he? Dat meisje op de motor was best een leuke griet, en die had volgens haar een uitgezakt permanentje. Leek mij juist een leuke krullenbol. Maar Denise past wel peter in die kamper hut.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef lily het volgende:
Verschrikkelijk mens.Iedereen is een kutlultrut
En waar die vader van Mike steeds blijft is vrij onduidelijk. Die vind ik wel een aantrekkelijke kerel itt zijn zoon.![]()
Ja eensquote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
En waar die vader van Mike steeds blijft is vrij onduidelijk. Die vind ik wel een aantrekkelijke kerel itt zijn zoon.
💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Was die in beeld dan, dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
En waar die vader van Mike steeds blijft is vrij onduidelijk. Die vind ik wel een aantrekkelijke kerel itt zijn zoon.Iedereen is een kutlultrut
Nou, het begint al weer hoopvol qua aparte figuren. Tussen Jan en Michiel gaat het nog wel knetteren; in negatieve zinOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Snap dat wel, Michiel vind ik een energieslurper en ik heb een vooroordeel over dat Limburgse accent, niet te harden. En permanent in zijn haar....blehquote:Op maandag 6 januari 2025 19:48 schreef Fascination het volgende:
Nou, het begint al weer hoopvol qua aparte figuren. Tussen Jan en Michiel gaat het nog wel knetteren; in negatieve zin![]()
Mij vielen die dunnen beentjes gelijk op, maar misschien zijn die wel deels opgegetenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap dat wel, Michiel vind ik een energieslurper en ik heb een vooroordeel over dat Limburgse accent, niet te harden.
Iedereen is een kutlultrut
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
anyway, vind de rol van de 'beste' vriend van Jan ook vreemd, die gaat er steeds letterlijk tussen zitten.![]()
Die Truus bij Maarten is ook wel heel simpel zeg…Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Allemachtig, ja, weet het verschil tussen volleybal en basketbal niet eens. Moet je zeggen tegen een ooit internationale basketbal coach, zijn ego is gelijk gekwetst.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Fascination het volgende:
Die Truus bij Maarten is ook wel heel simpel zeg…![]()
Michiel is denk ik ook meer het vrouwtje en is totaal niet het type voor zo'n Jan. Vraag me trouwens af op welk type hij dan wel valt want hij vind rust en vooral geen poespas het beste dus ik schat zo in dat die zonder man eindigt aan het einde van deze rit...Allemaal cabaretteketet!![]()
Lijkt me zo lastig bij Adrienne, die is zo vol van haar ex man. Zelfs haar zus die zegt dat hij heel lief leuk knap enz.. is. Dat hart ga je nooit winnenIedereen is een kutlultrut
Ze weet niet wie hij is, ik ook niet dus duwt hij maar een plakboek in haar handen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Fascination het volgende:
Die Truus bij Maarten is ook wel heel simpel zeg…Iedereen is een kutlultrut
Maar voor de rest is meneer Maarten niet echt vol van zichzelf toch...hij wil maar wat graag laten weten aan Truus dat hij basketball coach is geweest en dat 'iedereen hem kent' en hij ook iedereen kan krijgen, zélfs in Estland is het hebben en krijgen van sex net zo makkelijk als naar de bakker gaan om een brood te halen, aldus Maarten. Top land dus...!
Die Bart bij Judith is wel een geinponem ondanks dat het een rasechte kakkerlak is uit Rotterdam, hebben wel een aardige klik maar vind hem niet per definitie echt wat voor haar.
Mike krijgt in de derde aflevering een nieuwe hittepetit, deze is wat normaler, maar Denise staat nog met kop en schouders bovenaan bij moeder bemoeial dus die moét het worden anders gaat moeder stampvoeten...
Ook Adrianne krijgt een nieuwe date, een ietwat oudere man van in de 60 die een beetje wat weg heeft van Youp van 't Hek. Beetje een grijpgraag ventje wat gelijk al een beetje te hard van stapel wil lopen, in zijn smoezelige t-shirtje wat hij op zijn tweede dag ook gewoon nog lekker aan heeft bij het avondeten wat gezamenlijk wordt genuttigd met familie en vrinden....
Ook de laatste kandidaat wordt voorgesteld, ietwat studentikoze gast en krijgt dito meisjes voorgeschoteld, weet niet of dit nu een smaakmaker gaat worden van dit seizoen, maar we gaan het zien.
Ik vind het allemaal weer erg leuk en zit er gelijk weer middenin in dit seizoen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Aardige observatie, heb alle afleveringen er ook in een dag doorheen gejast, maar krijg toch het idee dat ik wat heb gemist. Die eerste date van Adrienne droeg toch zo'n Youp brilletje? Ik snap dat daar niet helemaal, ze woont een half uur rijden van het hotel dat ze runt. Ze zet die dates in een van die kamers. Nee, dat wordt allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor de rest is meneer Maarten niet echt vol van zichzelf toch...hij wil maar wat graag laten weten aan Truus dat hij basketball coach is geweest en dat 'iedereen hem kent' en hij ook iedereen kan krijgen, zélfs in Estland is het hebben en krijgen van sex net zo makkelijk als naar de bakker gaan om een brood te halen, aldus Maarten. Top land dus...!
Die Bart bij Judith is wel een geinponem ondanks dat het een rasechte kakkerlak is uit Rotterdam, hebben wel een aardige klik maar vind hem niet per definitie echt wat voor haar.
Mike krijgt in de derde aflevering een nieuwe hittepetit, deze is wat normaler, maar Denise staat nog met kop en schouders bovenaan bij moeder bemoeial dus die moét het worden anders gaat moeder stampvoeten...
Ook Adrianne krijgt een nieuwe date, een ietwat oudere man van in de 60 die een beetje wat weg heeft van Youp van 't Hek. Beetje een grijpgraag ventje wat gelijk al een beetje te hard van stapel wil lopen, in zijn smoezelige t-shirtje wat hij op zijn tweede dag ook gewoon nog lekker aan heeft bij het avondeten wat gezamenlijk wordt genuttigd met familie en vrinden....
Ook de laatste kandidaat wordt voorgesteld, ietwat studentikoze gast en krijgt dito meisjes voorgeschoteld, weet niet of dit nu een smaakmaker gaat worden van dit seizoen, maar we gaan het zien.
Ik vind het allemaal weer erg leuk en zit er gelijk weer middenin in dit seizoen.
Die Jan in Zweden zoekt duidelijk een klusser, waarom die zogenaamde beste vriend continu om hem heen hangt is aardig onduidelijk. En met die arme kluns in Oostenrijk wordt het ook niet, zeker niet met zo'n moeder, maar goed, je weet het nooit. Die boerin in Frankrijk, jemig, die doet mij denken aan de schapenboerin uit Limburg uit een van de vorige seizoenen. Nooit tevreden. En oja, Maarten.. dat is weer een zielige toestand uiteraard, ik hoop dat ie een goede verpleegster krijgt. Die twee bejaarde vrouwen kunnen dat niet meer opbrengen. Wie mis ik nog? Oja, dat kleurloze jochie nog.![]()
Je weet toch wel wie ik ben?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor de rest is meneer Maarten niet echt vol van zichzelf toch...hij wil maar wat graag laten weten aan Truus dat hij basketball coach is geweest en dat 'iedereen hem kent' en hij ook iedereen kan krijgen
Je hebt me toch opgezocht?
Heb je me niet opgezocht?
Dan had je ALLES kunnen weten. Als je me had opgezocht.![]()
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wiltquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:32 schreef lily het volgende:
Ik heb trouwens maar anderhalve aflevering gezien. Helaas geen tijd meer deze week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, precies. Superhandig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wilt
Ik kijk zelden of nooit lineair.![]()
Ik ook niet, hier kan je tenminste kijken zonder reclame en als iets langdradig is lekker doorspoelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, precies. Superhandig.
Ik kijk zelden of nooit lineair.
Maar srs waarom zoveel afleveringen less is more..
Ik kijk nu 10 min en wtf is die Mike en zn moeder.
"Mike houdt niet van borderliners".
Mijn god
Lekker haten op het uiterlijk van jonge meiden terwijl je er zelf uitziet als een Temu versie van Corry Konings.
[ Bericht 44% gewijzigd door roos94 op 07-01-2025 09:37:34 ]![]()
#aflevering 1
Zeg me dat Denise een typetje van Wendy van Dijk of Elise Schaap is. Dat kan niet anders.
Ik vind Maarten nu al vervelend.
[ Bericht 16% gewijzigd door roos94 op 07-01-2025 11:49:27 ]![]()
Ja, ze zocht de dames uit op basis of ze wel bij haar zouden passen als schoondochter. Het gaat toch om haar zoon!!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef lily het volgende:
Verschrikkelijk mens.![]()
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef lily het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie ik ben?
Dan had je ALLES kunnen weten. Als je me had opgezocht.Make trouble not war![]()
Hij is stervende atm.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤![]()
Ik vond haar dus sprekend Isa Hoes, barbie uitvoering dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
#aflevering 1
Zeg me dat Denise een typetje van Wendy van Dijk of Elise Schaap is. Dat kan niet anders.
Ik vind Maarten nu al vervelend.Make trouble not war![]()
Ja ik zag het, maar niet daarom hoor, ik vond hem echt heel schattig tegen dat vrouwtje.quote:Make trouble not war![]()
Naar mennekequote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef lily het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie ik ben?
Dan had je ALLES kunnen weten. Als je me had opgezocht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb pas anderhalve aflevering gekeken dus nog geen verdere meningquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤![]()
![]()
Doen. Je weet niet wat je ziet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oké misschien ga ik dit wel voor een keer een seizoen kijken.
(Eigenlijk een soort Jambers van vroeger)![]()
Dit wordt een topshowquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
Zelfs bij het homokoppel is drama. Dit wordt een TOPseizoen![]()
![]()
Ja doen! Ga dan ook even Paradise Hotel kijken. Ik hou helemaal niet van ‘te dom om te poepen tv’ maar die Sjorleone is echt goudquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oké misschien ga ik dit wel voor een keer een seizoen kijken.![]()
![]()
Ik ga echt helemaal stuk om Maarten en Truus.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Truus is wel bijzonder simpel. Gebeurt amper wat en ze vind het helemaal geweldig en ziet zich daar wel helemaal zitten.
Gewoon doodleuk schaamteloos vertellen dat je vroeger 2 flessen bessen leeg zoop en daarna lekker achter het stuur kroop, ‘jaaaa, da was vroeger zo’![]()
![]()
Daar moet ik ook nog aan beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doen! Ga dan ook even Paradise Hotel kijken. Ik hou helemaal niet van ‘te dom om te poepen tv’ maar die Sjorleone is echt goudFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Moeder Monique is een echte cockblocker...van huis uit. Die staat nog voor de deur te luisteren als Mike hem er in wil steken, en dan op dat moment aan de deur gaat kloppen voor het een of ander onbenullig dingetje...Allemaal cabaretteketet!![]()
Bizar ook dat ik haar nu al 2x heb horen zeggen ‘die past het beste bij mij’. Hallo halloooo jij hoeft er niet mee te pim pam petten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Moeder Monique is een echte cockblocker...van huis uit. Die staat nog voor de deur te luisteren als Mike hem er in wil steken, en dan op dat moment aan de deur gaat kloppen voor het een of ander onbenullig dingetje...
Ik snap het sowieso niet. Die beste jongen is 33 hè…. Hoezo plak je dan nog zo aan je ouders. Je had al minstens 10 jaar lekker op je eigen benen moeten staan.![]()
Constant meningen over het uiterlijk van de dames.
‘Wie doet er nou een trui met gaten aan?!?’ Kijk ff lekker naar jezelf Mo, in jouw trui zitten ook gaten![]()
![]()
Te dom om te poepen tv![]()
Ik ben helemaal bij!
Voorlopige analyse:
Maarten
Goed voor de kijkcijfers, maar best triest hoe hij over vrouwen en over zichzelf denkt. Truus is gelukkig weg. Vond het bijna zielig worden.
Adrienne
Die huilende mannen![]()
Die er nu is lijkt me een leuke voor haar. Red flags bij die Gerard.
Jan
Michiel-gate was vermakelijk. Waarom bleven ze het 3 dagen proberen ook? Ik vind Jan ook "een beetje weinig" trouwens.
Jorik
Volgens mij een lastige kerel, die zelf nog niet weet of hij nu echt vastigheid zoekt of liefst toch gewoon wat rondscharrelt.
Mike
Hij is denk ik een robot geworden na 33 jaar zijn moeder op zijn lip. Hij herhaalt ook gewoon vaak wat de ander zegt. Typisch. Leuke dames wel die er nu nog zijn. Maar ik zou zeggen: run while you can.
Judith
Wat is zij leuk! Bart ook. En Guus is irritant en wat te mansplainerig voor haar.
En nu weer wachten![]()
![]()
Aflevering 5 van deze week gezien. De onvermijdelijke Monique doemde weer op in de achtergrond, loerend door de ramen van het apres ski cafe in de laatste scene van deze aflevering, als een soort Wethouder Hekking (typetje van Van Kooten en de Bie). Echt, die productie durfde haar blijkbaar niet in bedwang te houden en hebben haar maar laten gaan want ook onder het mom, dat is leuk en dat kan hilarische TV opleveren. Jorik is een vreemde snuiter, die broer van hem in de aflevering van donderdag was zo niet nog vreemder, wat een raar mannetje. Die heeft wat onder zijn leden of zit zwaar aan de drugs, of beide...man man.
Wel een aparte wending bij Andrienne, had echt verwacht dat hij Gerard naar huis zou sturen. Toch wat te oud ook en een beetje gringe. Hij is helemaal vol van Adrienne en wil haar voortuintje het liefst zo snel mogelijk besproeien kreeg ik zo het idee. Helaas voor de andere man was het 'Adrienne va Plus, ik ben niet meer van u', en moest het veld ruimen. Maar denk dat dit noodlot, want zo zal het ongetwijfeld voelen voor Gerard, ook hem staat te wachten zeer binnenkort. Eens zien hoe hij daar op gaat reageren...
Mijn favoriet is toch wel Judith, echt een leuke en lieve deelnemer. Vind alleen die Bart dan weer een beetje teveel en ook niet echt passen bij haar uiteindelijk. Voor nu profiteert Judith wel een beetje van hem, dat wel. Aangezien hij mooi de achterstallige klusjes kan doen andere hand en hand-en-spandiensten.
Jan in Zweden, toch moet ik het voor hem opnemen want die Michiel is nu uiteindelijk vertrokken maar dat ligt ook een beetje aan hem dan aan Jan. Het moest allemaal maar positief zijn van Michiel maar soms sloeg hij daar wel erg in door onze Paul de Leeuw look-a-like drama queen. Sloeg erg vaak door moet ik zeggen. Beetje probleem gevalletje dus.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ze zei ook "heb mn hele leven alleen maar zwart gewerkt"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Truus is wel bijzonder simpel. Gebeurt amper wat en ze vind het helemaal geweldig en ziet zich daar wel helemaal zitten.
Gewoon doodleuk schaamteloos vertellen dat je vroeger 2 flessen bessen leeg zoop en daarna lekker achter het stuur kroop, ‘jaaaa, da was vroeger zo’
@Belastingdienst hallo?![]()
Judith beweegt haar hoofd en lijf zo raar als ze praat. Als een soort houten trekpop
En is Denise de zus van Priscilla van der Meer? (Echte meisjes op zoek naar zichzelf)
[ Bericht 36% gewijzigd door roos94 op 08-01-2025 09:01:18 ]![]()
‘Gepensioneerd supermarktmedewerker’quote:Op woensdag 8 januari 2025 05:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze zei ook "heb mn hele leven alleen maar zwart gewerkt"
@:belastingdienst hallo?
Dus billen bloot welke buurtsuper in lemburghgh was dat![]()
![]()
Jaja zeker 8 uur per week supermarkt en 30 uur zwart schoonmaken ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Gepensioneerd supermarktmedewerker’
Dus billen bloot welke buurtsuper in lemburghgh was dat
Ik vind de homofiele mannen heel vervelend. Alle drie. Weg ermee.![]()
Volgens mij zei ze ‘geen pensioen’ met die acht euro p/w moet je nog wel 5 gulden pensioen kunnen krijgen toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jaja zeker 8 uur per week supermarkt en 30 uur zwart schoonmaken ofzo
Ik vind de homofiele mannen heel vervelend. Alle drie. Weg ermee.
Ik vind vooralsnog Jan echt heel erg niet leuk en onaangenaam.![]()
Alles af gekeken![]()
Jorik vind Kirsten gewoon te lelijk… Nienke vind ie leuker maar gaat hem ook niet worden. Ik heb niet echt het idee dat hij echt klaar is voor een lange relatie. Zoekt gewoon een knappe fun chick waar ie een beetje mee kan skien/snowboarden en die s’ ochtends naast hem wakker wordt zonder al te veel van hem te vragen.
Maarten is gewoon een lompe ijskastige 77 jarige man. Generaliseert er rustig op los en zijn grootste prestatie in het leven is basketbalcoach zijn. Meer heeft ie niet te vertellen. Wat the hell moet je eigenlijk in Estland of all places en dan zit je daar… met die man….![]()
Judith; Toffe chick. Relaxt en ben echt nieuwsgierig of er iemand gaat komen waar ze zo bam ineens helemaal hotel de botel van is. Bij de mannen krijg ik toch een beetje het ‘friend-zone’ gevoel, misschien is dat bij de vrouwen anders? De t-shirts van Judith zijn goud![]()
Adrienne; Tot nu toe alleen nog maar mannen die haar wel heeeeel erg graag wanhopig willen. Schrikt haar alleen maar af. Nieuwste lijkt iets beter te passen maar is ze überhaupt klaar voor een nieuwe relatie? Ze lijkt mij overigens vreselijk lief, prachtige ogen met sparkle!
Jan; Tja Jan… zo geen leuke man… Verwacht een prins op het witte paard zonder zelf enige input te leveren. Waar houdt ie nou wel eigenlijk van? Niet van kerst, niet van kinderen, niet van lekker eten, niet van ‘rotzooi’. Calvinistische zwartgallige overprikkelde nietszeggende man. Aanwezigheid van die vriend is ook echt irritant.
Mike; Pfffff momma’s boy. Zoekt gewoon een ongecompliceerd mooi poppetje voor baby’s waar moeders zich dan ook nog lekker 7 dagen per week tegenaan kan bemoeien. Er is niet echt iemand thuis als je hem in de ogen kijkt, maar dat hoeft ook niet, want hij hoeft zelf niet na te denken, doet mams wel voor hem. Die keffers hebben het syndroom van down, kan niet anders of ze zijn permanent aan de valium. Daapse beesten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ygritte op 08-01-2025 15:35:34 ]![]()
Die homo, Jan is dat toch? Woont ie samen met zijn vriend en zoeken ze een derde? Die vriend is er altijd bij.![]()
Hij is inmiddels weg. Het was zijn 'BFF' en was er voor de mentale support in het begin ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef Gia het volgende:
Die homo, Jan is dat toch? Woont ie samen met zijn vriend en zoeken ze een derde? Die vriend is er altijd bij.![]()
![]()
Aflevering van komend maandag al gezien, Denise exit eindelijk van die hijgerige stem af al zal het misschien wel wat saaier worden want minder irritainment in de afleveringen. Die nieuwe bij Judith die 'stinkt als een bunzing' zoals hij zelf zegt lijkt me ook niet zo'n goede binnenkomer, gadver. Die nieuwe vrouw bij Maarten die binnenkomt lijkt me ook wat teveel voor deze Maarten die echt nog steeds niet zelfverzekerd over komt...toch? 'Hij is het wel gewend dat vrouwen zich aan hem vastklampen'.
Gerard gaat ook geen blijvertje zijn, die halve Youp van 't Hek look-a-like zonder dito brilletje kan dan wel lekker bordjes uitserveren en dat ook heel uitsloverig stond te doen, kan mooi de boom in en terug naar Nederland.
Denk dat Mike trouwens geen keuze gaat maken, hij blijft een beetje een lulletje rozenwater en de geruchten dat hij nog een kast-homo is nemen ook steeds meer toe, en zou daar niet verbaasd over zijn eerlijk gezegd. Die Lena vind ik trouwens wel een beetje te bitchy ogen en een beetje te dominant hittepetitje voor hem. Die Friezin lijkt het me ook niet echt te gaan worden. We gaan het zien. Op naar de volgende aflevering. Ik knal ze er lekker doorheen want het kijkt toch weer heerlijk weg dit seizoen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik heb de eerste zes afleveringen er snel doorheen gejaagd, dan valt de helft pas later op. Bovendien het is geen thriller en ver van te voren al uitermate voorspelbaar. Het leuke is dan weer, het commentaar en de podcasts, het fileren van de personages en iedereen is ineens een psycholoog/observator..![]()
Wat ik dan daar weer erg leuk aan vind zijn die observaties, zo van, daar hing dat aan de muur en daar zei die dat, wat ik kennelijk volkomen overgeslagen heb of niet opvallend vind. Het lezen/observeren van de reacties vind ik eigenlijk nog leuker dan het programma zelf..![]()
![]()
Ik ben er ook doorheen, helaas.. kijkt zo lekker weg! Wat ik me bij Maarten afvraag is waarom hij een oproep heeft gedaan in NL. Heb hem nog niets positiefs horen zeggen over nederlandse vrouwen. Heel bijzondere man.
Jan; ook heel bijzonder type, die zoekt volgens mij een klusser ipv een partner. En ergens hoop ik dat het Judith en Bart gaat worden, vind ze samen erg leuk…maar goed dat zal wel weer niet![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb de eerste zes afleveringen er snel doorheen gejaagd, dan valt de helft pas later op. Bovendien het is geen thriller en ver van te voren al uitermate voorspelbaar. Het leuke is dan weer, het commentaar en de podcasts, het fileren van de personages en iedereen is ineens een psycholoog/observator..![]()
Wat ik dan daar weer erg leuk aan vind zijn die observaties, zo van, daar hing dat aan de muur en daar zei die dat, wat ik kennelijk volkomen overgeslagen heb of niet opvallend vind. Het lezen/observeren van de reacties vind ik eigenlijk nog leuker dan het programma zelf..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh, Mike houdt niet van meisjes met een burnout of een borderline.
Raar
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gerard is wieberen, samen met zijn spelletjes Monopoly en Risk die ik even heel subtiel op de achterbank zag liggen, hoe kom je er in hemelsnaam op om dat mee te nemen op een date. Hij wilde spelletjes spelen met Adrienne, maar dat mag hij nu zelf gaan doen in Nederland en een ander tuintje besproeien van een vrouw, of zijn eigen letterlijke tuin....
![]()
![]()
Maarten begint steeds meer in zichzelf te geloven, ook bij het cadeautje wat Truus hem gaf voor vertrek maakte hij een hatelijke opmerking, zo ook bij Ria waar hij heel subtiel vertelde (wat subtiel is in zijn beleving) dat de vrouwen 'hier in Estland heel vrouwelijk gekleed gaan en er niet als een man uit zien'.
Ik vind die Jorik maar een smoezelig gozertje, polletje piekhaar met zijn vette haar achter uit zijn petje stekend, brr en zijn snorretje.
Met Guus en Judith gaat het niet matchen in ieder geval, dat moge duidelijk zijn. Met Bart heeft ze meer, maar vind het nog steeds een vreemde eend in de bijt, zo'n kakkerlak daar in de middle of nowhere op een berg. Die gaat straks het beton missen van die de stad en die bouwvallige kuip....Allemaal cabaretteketet!![]()
#AFLEVERING6
judith praat alsof ze al drie flessen bessen naar achter heeft geklokt.
Die guust boomguy WTF? je komt bij een date en dan heb je 4 dagen niet gedouched? Heerlijk man. Mag ze lekker aan een kaasstengel knabbelen. Zo iemand zou ik dus direct wegsturen.![]()
Ik ook. Die Truus is echt een dom geval die na een half uur al op mijn zenuwen zou werken en toch blijft hij gewoon netjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar niet daarom hoor, ik vond hem echt heel schattig tegen dat vrouwtje.Sicker than your average.![]()
Maar dat bleek toch al heel erg uit haar intro filmpje? Waarom dan uitnodigenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ook. Die Truus is echt een dom geval die na een half uur al op mijn zenuwen zou werken en toch blijft hij gewoon netjes.![]()
"De een z'n dood is de ander z'n brood en laat mij dan maar het brood zijn".
- Bart, Franse Alpen, 2025.![]()
Dat ja , Maarten heeft ze zelf uitgekozen dus het zegt ook alles over zijn lege innerlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar dat bleek toch al heel erg uit haar intro filmpje? Waarom dan uitnodigenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk dat hij zichzelf nog even onder de aandacht wil brengen bij het Nederlandse volk. "Herinnert u zich mij nog?"quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben er ook doorheen, helaas.. kijkt zo lekker weg! Wat ik me bij Maarten afvraag is waarom hij een oproep heeft gedaan in NL. Heb hem nog niets positiefs horen zeggen over nederlandse vrouwen. Heel bijzondere man.
Jan; ook heel bijzonder type, die zoekt volgens mij een klusser ipv een partner. En ergens hoop ik dat het Judith en Bart gaat worden, vind ze samen erg leuk…maar goed dat zal wel weer niet
Daar is zo'n programma een prima gelegenheid voor.![]()
#episode7 deze Maarten heeft echt een goeie tik van de molen gehad. Wat een verschrikkelijk figuur is dit. Blijf alleen aub.
Waarom doet Jorik alsof het zooooo raar is dat iemand niet op wintersport is geweest? Weet hij niet dat wintersport vooral een upperclass ding is en dat heel veel gezinnen dat nieteens kunnen betalen(of niet willen!)
Ik ship Judith&Bart
[ Bericht 9% gewijzigd door roos94 op 09-01-2025 12:49:14 ]![]()
Die jorik is echt een griezel, met z'n snor. Misschien ligt het aan de naamquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Adrienne en Judith leuk , de rest meh.![]()
![]()
Die vind ik op zich ook wel okay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die jorik is echt een griezel, met z'n snor.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rare pipo inderdaad. Echt, de minste deelnemer dit seizoen net zoals die Mike (heette die ook Mike trouwens) in B&B Vol Liefde in Spanje afgelopen zomer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:39 schreef roos94 het volgende:
#episode7 deze Maarten heeft echt een goeie tik van de molen gehad. Wat een verschrikkelijk figuur is dit. Blijf alleen aub.
Waarom doet Jorik alsof het zooooo raar is dat iemand niet op wintersport is geweest? Weet hij niet dat wintersport vooral een upperclass ding is en dat heel veel gezinnen dat nieteens kunnen betalen(of niet willen!)
Ik ship Judith&BartAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik vind die nieuwe date van Jan in Zweden ook niets, echt zo'n betuttelend burgerlijk mannetje, type deurwaarder.Allemaal cabaretteketet!![]()
Waarom zit die vriend er steeds bijquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die nieuwe date van Jan in Zweden ook niets, echt zo'n betuttelend burgerlijk mannetje, type deurwaarder.![]()
![]()
Ja, dat is net zo erg als de moeder van Mike. Overigens merk ik ook wel wat autistische trekjes bij Jan, dacht dat hij dat zelf tenminste ook wel eens had aangegeven hoog sensitief te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom zit die vriend er steeds bijAllemaal cabaretteketet!![]()
Het blijft wel heel erg heerlijke tv. Zo'n treinramp met veel slachtoffers en je blijft toch staren.![]()
Paar afleveringen gebingewatched, superleuk (denise quote :p ) dat het weer kan.
Jorik vind ik maar een vaag oppervlakkig type, ook met dat die meid dat ze maar moest appen als ze naar hem toe wou komen ochtends. Lekker gastvrij not.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom zit die vriend er steeds bij
Ze hebben wel weer een hoop foute mensen weten te casten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eens en met die eerste man bij Jan leek hij ook best wel attitude te hebben tegen die man. Non verbaal was hij al storend aanwezig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.
Ze hebben wel weer een hoop foute mensen weten te casten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef roos94 het volgende:
Ik mis wel de tenenlezers en andere spiriwele zweefteven
Wie weet dat de vrouwelijke kandidaten dat gaan brengen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Judith is leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).
Wie weet dat de vrouwelijke kandidaten dat gaan brengen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De eerste vrouw is bij Judith aangekomen, de politieagente. Weet niet of dat wat gaat worden. Die Bart begint steeds meer in zichzelf te geloven met zijn Ernie muts...Denk dat Guus te serieus is voor Judith, die zal wel vertrekken want er zijn er nu 3 dus dat duurt niet lang meer.
Maarten bezit toch nog een stukje zelfinzicht merk ik in de aflevering die ik net bekeken heb over dat het een moeilijk mannetje is. Denk niet dat hij hier met een mevrouw uit gaat komen uiteindelijk. Hij lijkt me de verstokte vrijgezel. Bij Jan heb ik hetzelfde, niets is goed en wat Michiel teveel had, heeft burgerlulletje te weinig. Ondertussen wel mooi de airco gemaakt, dat dan weer wel...Allemaal cabaretteketet!![]()
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Bart pleurt als een blok voor Judith, die ken zich er niet druk om maken. Ja toch, niettan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Boeien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat die Guus zou moeten vertrekken was geen rocket science trouwens maar met die politieagente gaat het hem ook niet worden. Burgerlulletje, weet ze naam niet eens, is ook al weer vertrokken bij Jan. Wat een kleurloos, saai type.Allemaal cabaretteketet!![]()
Waarom sorry? Ik zie andere dingen in haar die ik veel belangrijker vind dan me druk maken over hoe ze praat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze parkinson heeft sorryMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk dat jij ook niet bepaald in aanmerking was gekomen bij haar, dus niks aan het handje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Dat! Naast dat ik vond dat Michiel zich direct gedroeg als een enorme aandachtsslurper, viel mij op dat die vriend stoicijns bleef zitten op een tweepersoonsbankje naast egoist Jan en zweeg. Super irritant dat ie als een soort zwijgend beeld WEL in de aura van Jan kon wezen. Gun Jan een bouwvakker die die kan betalen ipv dit soort gedoe. Het beeld van Michiel staand naast die twee egoisten op dat bankje en niet eens in de kop komt van de BBF vriend van Jan om even plaats te maken zei honderd woorden. Als je het over ongastvrij wil hebben is dit wel een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom zit die vriend er steeds bij
[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 10-01-2025 22:06:37 ]![]()
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.![]()
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!![]()
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hee als je het niks vind kijk je toch niet. Sommige mensen gun ik ook echt die liefde en vind het dan jammer dat het niet lukt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hahaha, ja, behoorlijk relativerend in een micro toestand. Zou jij een van de kandidaten eens een vraag willen stellen over geopolitiek? Vermoed dat ze dat woord niet eens kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.![]()
Ik kijk vanuit de hoop op liefdevolle menselijke communicatie. Wat ik zie geeft niet veel hoop.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Hee als je het niks vind kijk je toch niet. Sommige mensen gun ik ook echt die liefde en vind het dan jammer dat het niet lukt.![]()
Ik denk voor de kandidaten vooral de promotie en voor de dates ijdelheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n Denise echt warmloopt voor een type als Mike. Maar ze is wel lekker op tv geweest! Nu door naar expeditie Robinson of zo. Of naar een of ander spelprogramma, net als die Els.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.
Bij de ouderen denk ik dat het echt wel gaat om het vinden van een maatje. Hoewel die Gerard zich wel graag laat zien als horeca makelaar. Die wil maar wat graag het stokje overnemen van Adrienne.![]()
Medelijden met jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef Quoi het volgende:
Ik was in de sportschool vanmorgen en er waren serieus allemaal Denises daar. Met dito tongvalWaar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Laatste aflevering gezien van deze reeks, nu weer wachten op een nieuwe lichting afleveringen vanaf maandag. Maar die Yan is toch gewoon een omgebouwde vrouw naar kerel? De maniertjes, het haar, lijkt wel een vrouw geweest. Helaas kan Jan deze Yan ook niet bekoren dus je weet weer wat het lot gaat zijn, linea recta naar huisje toe zeer snel want in Jan's aura zitten is een no go voor hem. Denk dat dit ook een beetje Amsterdamse jovialiteit is waar hij niet tegen kan.
Dat meisje bij Judith gaat hem ook niet worden, die blijft in haar Bart tunnel zitten wetende dat er nog meer deelnemers gaan komen. Die Antina bij Mike was een beetje subtiel agressief toen de nieuwe date aankwam voor hem kon ik merken. Dan hoop ik juist dat dit juist een match gaat worden, met zo'n instelling. Vind die Antina wat smoezeligs hebben.
Dat studentikoze meisje wat bij Jorik is aangekomen in deze aflevering gaat het ook niet lang volhouden. Jorik is een botte boer, en zij lijkt me een teer zieltje.Allemaal cabaretteketet!![]()
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wilt![]()
Die Antina doet mij qua stemgeluid en manier van praten aan een typetje van Jiskefet denken. Van Michiel Romeijn. Verder wel een leuke meid hoor.![]()
Wat is de beeldkwaliteit toch altijd beroerd als er scenes te zien zijn die in de auto zijn gedraaid. Daar werken ze met goedkope GoPro cameraatjes maar die staan op een instelling, die blijkbaar hele verrotte beelden oplevert in de eindmontage, zoveel artifacts en blokkerig beeld terwijl het beeld van de camera's van de camaramensen gewoon goed is. Echt een verschil. Dat probleem was er al bij B&B Vol Liefde maar is er nog steeds. Vermoedelijk staan die op 720p ingesteld en niet 1080p!Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Precies. En laten we wel wezen, als het programma echt alleen maar om de liefde zou gaan dan zou het ook niet zo goed bekeken worden. Nu is het toch vooral de ongemakkelijke beelden waar mensen van smullen. Zo’n 33-jarige kasthomo die nog met de navelstreng aan zijn debiele moeder vastzit. Dat is toch gewoon een recept voor geweldige televisie. Zo’n oud-basketball coach die zichzelf helemaal het mannetje vindt in Estland.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.![]()
Ja, dat je je überhaupt nog opgeeft dan he? Je zal net als Judith bij date #2 maar al voelen dat het goed zit en dan nog een paar man/vrouw moeten ontvangen. Niet te doen. Maar dat format zullen ze erin willen houden, om alles maar zo lastig mogelijk te laten verlopen = betere TVEn ik kijk er graag naar
![]()
![]()
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.![]()
Wie is de Raven van Dorstkopie? Zie echt niemand die daar op lijkt, uiterlijk niet en ook niet in manier van doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.![]()
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.
Ik weet niet precies hoeveel die vertraging is, kan ook 24 u zijn en dat aflevering 11 morgen ook op NLZiet staat.![]()
Nou ja, dat overleef ik wel, een dag achter. Bedankt voor de info!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.
Ik weet niet precies hoeveel die vertraging is, kan ook 24 u zijn en dat aflevering 11 morgen ook op NLZiet staat.![]()
Judith, vooral hoe ze praat en dr maniertjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wie is de Raven van Dorstkopie? Zie echt niemand die daar op lijkt, uiterlijk niet en ook niet in manier van doen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zeg maaarrrrquote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Judith, vooral hoe ze praat en dr maniertjes.![]()
Die Bart is wel een beetje een gluiperd. Zit de hele tijd Judith af te lebberen en dan ff aan die nieuwe vragen of ze al een connectie heeft.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die Limburger past m.i. beter bij Judith, die Rotterdammer is het gewoon net niet en gaat het daar, mocht het uiteindelijk tot een match zijn gekomen aan het eind van dit seizoen geen lang leven beschoren zijn, als het inmiddels al niet uit is want er zit precies een jaar tussen opnames en uitzending. Dat die politieagente niet lang zou blijven zag je gelijk al aan komen. En nu moet de klimaatactiviste nog komen, lastig lastig...
Die Maarten vind ik steeds meer lijken op een oudere Herman Koch (uit Jiskefet en schrijver). En hij heeft niet alleen boek van Erdogan in de kast, maar hij drinkt dacht ik ook een mok met zijn hoofd er op. Meneer is een fanboy dus.
Ik blijf die Mike een engerd vinden met die kleine kinderen die hij moet vermaken op de skipiste, hij heeft iets onaangenaams over zich als hij daar zo staat te klappen, brr. Kan ook niet wennen aan die Friezin. Maar die stewardess is het ook niet echt.
Blijft toch een raar ventje vinden die Yan, maar het lijkt er op dat Jan iets meer op zijn gemak is. Had zeker net een shotje Meth genomen zeker....
Allemaal cabaretteketet!![]()
Die Barbara, die dan aan Maarten een vraag stelt. En dan verwacht hij hetzelfde aan haar gaat vragen.
"Waar woont die vader van je zoon dan?"
Die is dood!
Hardop gelachen. Barbara is er klaar mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:49 schreef matthijst het volgende:
Die Barbara, die dan aan Maarten een vraag stelt. En dan verwacht hij hetzelfde aan haar gaat vragen.
"Waar woont die vader van je zoon dan?"
Die is dood!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Anyway, er is wel duidelijk ook fysieke aantrekkingskracht. Hij vindt haar stoer en aantrekkelijk, zij vindt hem een ontwapende rotterdammer.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Limburger past m.i. beter bij Judith, die Rotterdammer is het gewoon net niet en gaat het daar, mocht het uiteindelijk tot een match zijn gekomen aan het eind van dit seizoen geen lang leven beschoren zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 13-01-2025 23:43:32 ]![]()
Ik trek het even terug dat ik dacht dat de pa van Mike aantrekkelijker was dan zijn (enorm afhankelijke onvolwassen zoon van 33 jaar) zoon, pa is net zo'n engerd als zijn moeder.![]()
Zouden die gasten die op die Jan hebben gereageerd ook vooronderzoek hebben gedaan? Zin in kinky drugs seks? Na het eerste bezoek direct afgeknapt, haha.![]()
Ik vind die seksuele vibes tussen drie homo's zoals Jan, Yan en Willem best vreemd, ze hebben allemaal hun eigen ego's. Het blijft een mannetjesputters gedoe. Zet drie (heteroseksuele) vrouwen bij elkaar en die laten dat los en kunnen uren lullen over alles en niks, zonder dat macho gedoe. (mijn ervaring dan, haha)
Jan: "ik zit hier altijd in mijn eentje en in huis komt nooit iemand." Terwijl ie wel de eerste weken van de kennismaking met kandidaten 'Dick, zwaankleefaan zijn bestie' te logeren had. Die man spoort niet. Ga in de godsnaam een advertentie zetten voor een klusser. Gratis krijgt ie die niet meer. Een liefde ook niet. Gewoon helemaal niet. Mike ook niet, maar dat is weer een andere richting op, haha. Tot zover, mijn analyse.
[ Bericht 11% gewijzigd door Firuze60 op 14-01-2025 01:43:44 ]![]()
Die Yan is echt doodeng. Serial killer vibes.
Antine komt wmb heel on-oprecht over. Ik geloof niks van haar. Wil gewoon op tv.
[ Bericht 25% gewijzigd door roos94 op 14-01-2025 12:27:01 ]![]()
Oh dat zie ik echt niet. Totaal anders dan Raven.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:08 schreef roos94 het volgende:
Die Yan is echt doodeng. Serial killer vibes.
Antine komt wmb heel on-oprecht over. Ik geloof niks van haar. Wil gewoon op tv.
Prima, ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat zie ik echt niet. Totaal anders dan Raven.
En schijnbaar meer kneuzen zoals ik.
"Judith doet me denken aan Raven van dorst in het doen en laten niet kwa uiterlijk"
"Zeiden wij hier thuis ook al."
"Dat dacht ik ook."
"precies wat ik gisteren zei"
"Ja! Mij ook"
"Nou ik zei dat gisteravond ook!"
Die mok zag ik ook, maar dat was het hoofd van Leninquote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Limburger past m.i. beter bij Judith, die Rotterdammer is het gewoon net niet en gaat het daar, mocht het uiteindelijk tot een match zijn gekomen aan het eind van dit seizoen geen lang leven beschoren zijn, als het inmiddels al niet uit is want er zit precies een jaar tussen opnames en uitzending. Dat die politieagente niet lang zou blijven zag je gelijk al aan komen. En nu moet de klimaatactiviste nog komen, lastig lastig...
Die Maarten vind ik steeds meer lijken op een oudere Herman Koch (uit Jiskefet en schrijver). En hij heeft niet alleen boek van Erdogan in de kast, maar hij drinkt dacht ik ook een mok met zijn hoofd er op. Meneer is een fanboy dus.
Ik blijf die Mike een engerd vinden met die kleine kinderen die hij moet vermaken op de skipiste, hij heeft iets onaangenaams over zich als hij daar zo staat te klappen, brr. Kan ook niet wennen aan die Friezin. Maar die stewardess is het ook niet echt.
Blijft toch een raar ventje vinden die Yan, maar het lijkt er op dat Jan iets meer op zijn gemak is. Had zeker net een shotje Meth genomen zeker....![]()
![]()
Aflevering van vandaag gezien. Zowaar een gezellig samenzijn met Jan, zijn nieuw aangekomen date en Yan. Hij begint wat op te bloeien nu.
Jorik met zijn dates beginnen steeds meer ongemakkelijker te worden. Erg moeilijk persoon.Die Lana is leuk, maar al die plakplaatjes op haar arm vind ik haar niet staan. Daar is ze niet echt het type voor.
Die moeder van Mike is bloedirritant met dat rood aangelopen hysterische gezicht van haar. Zij wil liever de show stelen en het duurt niet lang meer voordat ze RTL vraagt voor een eigen reality soap, erg vermoeiend! En ze is totaal niet grappig ook, er verschijnt nog geen glimlach op mijn gezicht als zij zich weer opdringt telkens. En dat was nogal veel in deze aflevering.Allemaal cabaretteketet!![]()
"Het is een seksbom Mike, het is een seksbom. Ze hangt zo in de lampen, het is een seksbom. "
Ja en? Wtf is je punt nou, ouwe trol.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Vind Antina niet leuk. Ze is nep. Wil gewoon winnen. En als ze gewonnen heeft, zul je zien dat ze toch niet de klik heeft die ze zocht. Geloof niet dat zij voor Mike Friesland in zou ruilen voor de besneeuwde bergen van Oostenrijk. Dan vind ik die stewardess, Eefke, leuker. En past beter. Die is dan bijvoorbeeld een week of 1,5 - 2 aan 't werk en heeft dan weer een paar dagen vrij. Mike kan zijn werk doen, zij het hare.
Bij Jorik vind ik ook Lana beter passen dan Nienke, alleen al omdat die wel kan skiën. Ze kan haar studie afmaken en met haar vak werken waar ze wil. Nienke is logopedist en ademcoach. Lijkt me dan lastig om te werken in een land met een andere taal en tongval. Maar goed, zag in het vooruitstukje (heb er nu 10 gehad) dat Nienke weggaat. Is ook beter.![]()
Ik vind die stewardess maar niks. Die neemt dr stewardessengedrag mee van dr werk.
Antina wel grappig, alleen dat haar moet ze niet zo dom donker verven. En ze mag weleens naar de tandarts voor een kroon
Vind Nienke de leukste bij Jorick. Lana is wel net zon vaag figuur dus die zou goed bij m passen. Lekker samen de hipster uithangen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zie ook wel vaak, op de achtergrond, bierflesjes in beeld. Denk dat zij en ook Bart, em wel lusten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat neppe donkere haar is ook wat mij het meeste stoort en ik geloof niet dat zij zou verhuizen voor hem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:13 schreef matthijst het volgende:
Ik vind die stewardess maar niks. Die neemt dr stewardessengedrag mee van dr werk.
Antina wel grappig, alleen dat haar moet ze niet zo dom donker verven. En ze mag weleens naar de tandarts voor een kroonDaarom ga ik ook voor Lana. Zij is veel sportiever en dat past veel beter en als fotografe zou zij daar prima kunnen werken.quote:Vind Nienke de leukste bij Jorick. Lana is wel net zon vaag figuur dus die zou goed bij m passen. Lekker samen de hipster uithangen.![]()
Oh ja, praktisch gezien wel. Maar denk niet dat die 2 praktisch denken
Judith schrok een beetje van de opmerking over pronouns
Mooi dat die gast aangeeft dat hij geen behoefte heeft aan "hen"-freakies in z'n leven![]()
Klapmongool die Jorick. Wil niet praten over gevoelens, niet laten weten wat hij nou van Nienke vindt.
Wil niet dat ze spontaan binnen komen in zn huis. Wat een simpel figuur. Met z'n kutsnor.
Die gast spoort echt niet, kan beter aan B&B Vol Psychiaters meedoen.
[ Bericht 23% gewijzigd door matthijst op 15-01-2025 13:09:54 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Closeminded zijn vinden veel vrouwen niet aantrekkelijk. Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhadquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:51 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat die gast aangeeft dat hij geen behoefte heeft aan "hen"-freakies in z'n leven![]()
Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Vraag me af of ze meer dan 3 shirts heeftquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef aquawoman het volgende:
Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhad
Antina is te claimerig, ik ben dan juist voor de andere meiden. Die nieuwe die er bij is gekomen b.v.Allemaal cabaretteketet!![]()
Monique ziet antina niet zitten want "ze is een sexbom". Dus ik ben wel benieuwd naar wat daar gaat gebeuren
Lijkt me juist een pre voor Mike, btw. En ook goed dat ie er niet in meeging en gewoon zei "Waar komt dit opeens vandaan?" Ik vind Mike een beetje een natte dweil, maar ik vind het wel verrassend dat ie toch zijn eigen keuzes maakt en ook echt aardig voor de dames is (anders dan bijvoorbeeld Jorik, Maarten of Jan).Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Tara was snel weer vertrokken helaas. Jammer dat ze de kans niet gekregen heeft want die Antine is wat te overdreven en vol van zichzelf nu.
Die Maarten is weer even alleen want mevrouw trok het niet verder bij hem terwijl hij nu wel vragen aan haar ging stellen. Maar dat was niet genoeg voor mevrouw en het werd niet echt een gesprek, ze bleef maar apathisch voor zich uit staren na een vraag omdat ze vond dat het daarna weer over hemzelf ging. Ja, als er geen reactie komt van haar uit, zorg je daar wel voor. Hij probeert het gesprek op gang te houden wat er niet is, omdat zij niet verder reageert en ook weer gaat vragen stellen. Vreselijk mens en full Karen.![]()
Ook man met hoedje heeft het weer voor gezien gehouden bij Judith, hij was toch te eigenzinnig voor haar denk ik. Ik mag de Bart niet, die is veel te zelfverzekerd en die denkt dat hij de buit al binnen heeft, net zo claimerig als Antine,
Jorik lijkt voor Lana te gaan of kiest toch voor de nieuwe, die ik wel wat te kakkineus vind voor hem. We gaan het zien. Het is wel een moeilijk ventje, maakt overal een probleem van.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat is Jorik lekker aan het moeilijk doen zeg. Wat is dat toch met ‘ik kan dit allemaal niet aan’ ‘ik ga vanavond helemaal niks meer doen’, ‘de buurvrouw loopt op krukken daar moet ik even heen’, ‘ik weet niet wie ik moet kiezen’ en zodra er 1 een beetje pusht moet ze naar huis.
Nee, met dat soort types gaan we de oorlog wel winnen![]()
![]()
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Gia het volgende:
Vind Antina niet leuk. Ze is nep. Wil gewoon winnen. En als ze gewonnen heeft, zul je zien dat ze toch niet de klik heeft die ze zocht. Geloof niet dat zij voor Mike Friesland in zou ruilen voor de besneeuwde bergen van Oostenrijk. Dan vind ik die stewardess, Eefke, leuker. En past beter. Die is dan bijvoorbeeld een week of 1,5 - 2 aan 't werk en heeft dan weer een paar dagen vrij. Mike kan zijn werk doen, zij het hare.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef aquawoman het volgende:
Monique ziet antina niet zitten want "ze is een sexbom". Dus ik ben wel benieuwd naar wat daar gaat gebeuren
Lijkt me juist een pre voor Mike, btw. En ook goed dat ie er niet in meeging en gewoon zei "Waar komt dit opeens vandaan?" Ik vind Mike een beetje een natte dweil, maar ik vind het wel verrassend dat ie toch zijn eigen keuzes maakt en ook echt aardig voor de dames is (anders dan bijvoorbeeld Jorik, Maarten of Jan).
Ik heb hem ook nog niet chagrijnig of bot gezien. Dus ondanks dat ‘we’ moeite hebben met de verhoudingen van zijn hoofd of het ontbreken van lichtjes in zijn ogen kennelijk toch wel een lieve man!![]()
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.
Ik heb hem ook nog niet chagrijnig of bot gezien. Dus ondanks dat ‘we’ moeite hebben met de verhoudingen van zijn hoofd of het ontbreken van lichtjes in zijn ogen kennelijk toch wel een lieve man!Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Dat zalquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.![]()
Allicht heeft ze zelf geen seksleven dus gunt ze dat haar zoon ook niet.![]()
Zou me niets verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Allicht heeft ze zelf geen seksleven dus gunt ze dat haar zoon ook niet.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/Allemaal cabaretteketet!![]()
Toch vooral aan die moeder als ik het zo lees. Dat Mike een moederskindje is was wel al duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Die moeder wil maar wat graag op TV, echt een manisch mens. Die rode kop van haar maakt dat al duidelijk. Helemaal in extase als de camera's draaien en op haar gericht staan, en dan in het Engels tegen die boomertjes van ze praten.Niet te doen dat wijf!
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.![]()
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.![]()
Of Antine degene is die naar Oostenrijk verhuist zullen we wel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:41 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.![]()
Of Antine degene is die naar Oostenrijk verhuist zullen we wel zien.Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan van 10 km afstand zien dat die vrouw niet spoort.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/![]()
Zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.
Wel mooi dat die Maarten zo nakend dat saunatje inloopt.
Op zich normaal, in een sauna, maar hier toch wat apart.
Benieuwd of deze het volhoudt met zn gezwam.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat is die nieuwe? Die heb ik alleen nog in het voorstukje gezien in die sauna, maar dat leek wel iemand waarbij Maarten een keer niet zou miepen over haar fysiek alsof hij zelf een Adonis is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Dan zal ze een baan moeten krijgen bij Austria Airlines. Anders zal dat nog helemaal niet makkelijk zijn. Stewardessen wonen doorgaans bij hun basisluchthaven in de buurt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.![]()
Hahahahaha, die nieuwe griet bij Judith. Wat een meubel zeg. Wat doet die daar? Bart lacht zich kapot. Zeg maar.![]()
En weer zo een van die leeftijd met een spraakgebrek. Waar leren ze dat. Met zon argh R en dan elke zin uitspreken alsof het een vraag is.![]()
Ik bedoel maar. Wat een geval. Man man manquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahahaha, die nieuwe griet bij Judith. Wat een meubel zeg. Wat doet die daar? Bart lacht zich kapot. Zeg maar.![]()
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien![]()
![]()
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66equote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien![]()
Adrienne is 50 toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66eWaar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66e![]()
![]()
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk dat ze een Mirjam is. Na dit avontuur vind ze binnen een jaar alsnog de liefde.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.![]()
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Jan heeft met de komst van Willem ook echt een 180 gedaanWaar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.![]()
![]()
![]()
Als je een stadsmeisje bent dat Juulsz heet, dan zijn een soort van snowboots inderdaad bergschoenen.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Wat een figuren hebben ze ook weer bij elkaar gecast!![]()
Genieten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het welquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Juulz is echt een Karen in de dop. Bazig typje, dat gaat hem niet worden. Maar die Bart begint op mijn irritatie te werken, die is wel heel erg in zichzelf aan het geloven. Gadver man! Hopelijk benauwd Judith dit.
Die Amsterdamse bij Maarten pakt het wel goed aan. Hopelijk ontdooid zijn plassertje een beetje in die sauna...
[ Bericht 40% gewijzigd door freaky40 op 16-01-2025 17:03:19 ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk vooral omdat zij zelf nog geen besluit had genomen en het haar kennelijk ook dwars zit dat al die mannen lichamelijke toenadering zoeken en zij dat echt helemaal nog niet wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het wel
Frappant ook dat al die mannen daar lopen te janken…![]()
Boeeeequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer, vanaf deze week 4 afleveringen. Wachten tot maandag dus.![]()
Ja, wat mij betreft hadden ze de maandagaflevering wel op vrijdag mogen zetten. Maakt toch niets uit voor Videoland kijkers die vooruit kijken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Maar waarom trok hij de verkeerde conclusie?? Eng mannetje hoor, denk dat ze de dans ontsprongen is met die engerd. Denk eerder dat hij zijn hand overspeeld heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.Make trouble not war![]()
Ik vond dat hij een beetje raar deed tegen haar.. (understatement)quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik had het idee dat hij toen die andere man er bij kwam, teleurgesteld was dat zij niet openlijk voor hem koos..zoietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond dat hij een beetje raar deed tegen haar.. (understatement)![]()
Al die mannen bij Adrienne lopen stuk voor stuk te hard van stapel en verwachten van haar hetzelfde. Doodvermoeiend, dat soort typesIk snap haar wel.
ze had hem bijna een zoen gegeven....bijna..., alsof ze zich opeens bedacht omdat hij wel eens snel zijn gezicht zou kunnen draaien en het zo een zoen op de mond had kunnen wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat zij zelf nog geen besluit had genomen en het haar kennelijk ook dwars zit dat al die mannen lichamelijke toenadering zoeken en zij dat echt helemaal nog niet wil.
Frappant ook dat al die mannen daar lopen te janken…![]()
En al die jankende mannen![]()
![]()
Aflevering 12:
Jan die opeens galant wordt bij aankomst van Willem. “Wil je koffie, kan ik je koffers tillen?”
Arme naïeve Yan denkt dat Jan geleerd heeft van zijn ervaring met hem. Nee Yan, Jan doet alleen moeite als hij je een lekkere, mannelijke man vindt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Is de slaapkamer van Jan niemand opgevallen? Die piemelknuffelzak ofzo haha.. blote mannen aan de muur.
Aan zijn slaapkamer te zien, is seksualiteit belangrijk voor hem? Merk ik verder helemaal niks van in gesprekken.. dat verbaasd mij enigszins na het zien van die slaapkamer
Robert vond ik ook raar, met zijn open einde. Zei dat het nu wel klaar was (Waarom? Zo out of the blue). Maar zei ook van dat die wel misschien nog terugkwam.
Erg verwarrend.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vond dat zo'n raar moment: "krijg ik nog een zoentje?" en dan naar zijn wang wijzen. Brrr.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had hem bijna een zoen gegeven....bijna..., alsof ze zich opeens bedacht omdat hij wel eens snel zijn gezicht zou kunnen draaien en het zo een zoen op de mond had kunnen worden![]()
En al die jankende mannen![]()
Met versa24u als nickname had ik niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Aan zijn slaapkamer te zien, is seksualiteit belangrijk voor hem?Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Nou door deze opmerking ben ik ff gaan googlen, het heeft dus een andere betekenis dan ik dachtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:53 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Met versa24u als nickname had ik niet anders verwacht.
Ik ga echt helemaal stuk om Yan. Die zet heel gevat Jan op z’n plek, maar helaas ziet hij niet dat het nooit wat met hem kan worden.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat betekent datquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou door deze opmerking ben ik ff gaan googlen, het heeft dus een andere betekenis dan ik dacht![]()
Als je versa homo googled dat zie je wat het betekentquote:
Jazeker welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is de slaapkamer van Jan niemand opgevallen? Die piemelknuffelzak ofzo haha.. blote mannen aan de muur.
Aan zijn slaapkamer te zien, is seksualiteit belangrijk voor hem? Merk ik verder helemaal niks van in gesprekken.. dat verbaasd mij enigszins na het zien van die slaapkamerGrote stijve peners
![]()
En na het verhaal in RTL Boulevard wordt dat beeld ook duidelijker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Seksualiteit belangrijk voor een homoseksuele man ...water is nat. Ze hoeven dat niet te benoemen want iedereen weet dat.![]()
Ik dacht eerst dat het Robert was maar die is weg dus dan zal het op basis van de voorstelvideo's wel Frits zijn
alleen als ie ijs en ijskoud is!![]()
Waar is dit van?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik dacht eerst dat het Robert was maar die is weg dus dan zal het op basis van de voorstelvideo's wel Frits zijn
[ afbeelding ]Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vermoed dat Adrienne mede ook hoopt met deelname een koper te vinden voor het hotel. Het is enorm, heeft achterstallig onderhoud, lijkt niet meer aan de huidige eisen/wensen van hotelgasten te voldoen en ze moet de boel in haar eentje runnen.
Ik denk dat ze bedacht heeft dat het tijd is het hotel van haar man nu toch af te stoten en een nieuwe start te maken.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Intro aflevering 1. Daarna niet meer in een intro te zienquote:[..]
Waar is dit van?alleen als ie ijs en ijskoud is!![]()
Aflevering 15.
Willem lijkt net zo'n grote zeikstraal te zijn als Jan. Waarom heeft die vent uberhaupt op Jan gereageerd, getsiederrie, zit er ook alleen maar voor eigen promotie en haarkapsel, dan vind ik Yan sympathieker.
Willem: "Weet dat als jij geluid maakt dat ik dat hoor." Ja, stik mer, waarom eist iemand dit? Wat een stel irritante kerels bij elkaar. Jan later:" Voel wel connectie met Willem, maar ja, zit altijd Yan tussen."
Yan en Michiel passen veel beter bij elkaar. Yan vind ik een leuke empathische man met valse nichtenhumor, haha, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik zeggen. En die twee, Willem en Jan achter dat aanrecht, Jan aan het drogen van de vaat en Willem dominant niks doen. Jan zoekt duidelijk een dominante KEREL.
Ojee, Juulsz probeert te doen alsof ze van honden houdt, maar duwt het beestje (allerleukste hondje van deze B&B) toch maar even weg als hij iets teveel puppy liefde aan haar toont. Judith vindt haar een beetje stroperig...ahum, gewoon een moddervette trage muts. Juulsz en Judith is bijna slapstick, als er een stel is dat niet bij elkaar past zijn zij dat wel. Even een vraagje, hoe zit dat met die oorbellen van Judith? Het lijkt alsof ze aan een oorlel een open zwarte ring heeft met een gat van een paar mm en aan de andere kant niet.
Antine mist de helft van een hoektand, maar moet je eens de voortanden van ma Mike zien, daar staat ook eentje op half zeven. Hoop nu al dat Mike kiest voor Antine. Zij kan iig duidelijk die moeder aan, ze lacht haar vierkant uit met die babykleertjes van Mike. Antine tegen ma: 'Wil deze gekke mevrouw van de baan vertrekken, svp?"Dit kan niet anders dan in scene gezet te zijn, jammer. Toch denk ik dat z echt verliefd zijn.
Adrienne lijkt qua type op Astrid van HarmJan, bij haar weet je het nooit dus, straks staat die fysio weer bij haar op de stoep. Mannen die praten over larfjes en rupsjes...Ben een beelddenker, denk dan gelijk aan aarsmaden. Ook dit was zo kansloos: "Ik ben een verloren romanticus." Aarrrghhhh, wegrennen. En dit is ook zo erg:"Ik heb een stukje van haar pijn mogen zien." Nee, kerel, je bent gewoon een onaantrekkelijk ouwe vent zonder enig seks-appeal of humor, een zeiige zeiksnor. "Voldoende liefde, maar te weinig zout."
![]()
![]()
Ik hoorde in een podcast iets over dat er in de voorstukjes al een poos een intiem moment zit bij Adriënne. Dus ik neem aan dat dat dit is.quote:![]()
Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:quote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vermoed dat Adrienne mede ook hoopt met deelname een koper te vinden voor het hotel. Het is enorm, heeft achterstallig onderhoud, lijkt niet meer aan de huidige eisen/wensen van hotelgasten te voldoen en ze moet de boel in haar eentje runnen.
Ik denk dat ze bedacht heeft dat het tijd is het hotel van haar man nu toch af te stoten en een nieuwe start te maken.https://www.sinestra.ch/hotelquote:[...]
Familiaire sfeer
Onze gasten worden ontvangen in een familiaire sfeer en helpen graag een handje mee bij de dagelijkse gang van zaken, zoals bijvoorbeeld tafel afruimen en afwassen. De kamers zijn schoon wanneer u arriveert, en worden tot uw vertrek niet door ons bijgehouden. Op deze manier houden we de prijzen vriendelijk!
[...]![]()
O best bijzonder! Wist ik niet!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:
[..]
https://www.sinestra.ch/hotel
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Het lijkt me een enorme investering in tijd en geld om dit gigantische pand te renoveren en verduurzamen en zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:43 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.
Vraag me af of de alternatieve aanpak dergelijke investeringen kan bekostigen.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.![]()
![]()
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.
Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Zelf wel weer typisch dat Jan, oud verpleger, 2 mannen op bezoek krijgt waar nogal wat stereotypen aan kleven als het op beroep aankomt. (Kapper en verpleger wordt indien door man uitgevoerd vaak als gay gezien en dat wordt nog eens bevestigd).![]()
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Wel debiel dat je als moeder je zoon onderuit gaat halen en zeggen dat die geen sexbom aankan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik wil trouwens nog wel even iets positiefs zeggen over Yan - ik vond hem een beetje een raar type in zijn voorstelfilmpje, maar ik vind het echt knap hoe hij met Jan is omgegaan. En ook wel mooi om te zien hoe hij ook een zachtere kant bij Jan kon ontsluiten. Supergeduldig en voelt mensen goed aan kennelijk.Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Wel debiel dat je als moeder je zoon onderuit gaat halen en zeggen dat die geen sexbom aankan
Ik snap niet zo goed wat Monique tegen Antine heeft, misschien is ze ban dat ze te pittig is en daardoor Monique minder in de melk te brokkelen zou hebben
Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Mama wilde gewoon denisequote:Op maandag 20 januari 2025 14:50 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"
Ik snap niet zo goed wat Monique tegen Antine heeft, misschien is ze ban dat ze te pittig is en daardoor Monique minder in de melk te brokkelen zou hebben![]()
![]()
???quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.![]()
Ik zag net een foto van Antine met een lichter kleur haar,
https://www.jan-magazine.(...)de-kinderfoto-blond/
https://www.flair.nl/juic(...)ps://www.google.com/![]()
Stond op zo’n juice kanaal vandaag. Die hadden dat uitgevogeld. Ze zit in Spanje oid momenteel.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik vind Antine eigenlijk wel leuk. Vind haar juist niet nep. Beetje overenthousiast. Maar dat is niet negatief.![]()
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.![]()
Aflevering gezien van vandaag. Antine maakte maar weer eens duidelijk waarom het toch niet gaat werken tussen haar en Mike en daarbij ook die onvermijdelijke moeder die er maar bij moet in elk shot het liefst! Met als dieptepunt balletjes hoog houden na de padel scene. Man man, wat een narcistisch wijf is dat. Het moet allemaal maar leuk, gezellig en grappig zijn wat ze doet. Ik kan er niet eens om glimlachen...En die Mike is ook een dooie, echt een sexloos figuur of hij stelt zich zo op omdat er nog een meid moet komen, of hij is gewoon heameau, kan natuurlijk ook...
Ik begon het wel leuk te vinden die 3 homo's in Zweden die zo koddig bij elkaar woonde en aan tafel zaten en gezellig aan het keuvelen waren en Yan is me eigenlijk wel mee gevallen. Die Willem is overigens ook wel OK, maar ook een Piet lut dus of dat nog wat gaat worden met Jan, ik weet niet.
De date van Adrienne die ook weer bijna jankend het programma verliet vandaag, zoals al haar dates zo het programma verlieten, vond de soep van Adrienne 'vol liefde gemaakt' maar hij strooide er nog wél wat zout in...ironisch tafereeltje waar ik erg om heb moeten lachen.
Toch vind ik het jammer dat die Juulz het niet gaat worden voor Judith. Het is dan ook wel een vreselijke kenau dat kind en is een totale mismatch. Bart verdiend wel wat behoorlijke concurrentie want die is zo in zichzelf gaan geloven dat het eng is, met dat irritante zelfgenoegzame lachje van hem, brrrr.Allemaal cabaretteketet!![]()
Reactie van de zus van Adrienne:quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien
Adrienne is allergisch voor make-up en mascara. Maar ze is wel op tv .”
https://lovereality.nl/om(...)ampaign=Headliner.nl![]()
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kouquote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.![]()
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?![]()
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.![]()
Echt, wat een stuk chagrijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef lily het volgende:
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.![]()
Er worden ook mensen uitgenodigd door de productie om mee te doen. Ze zal wel ergens opgeduikeld zijn om wat reuring in de liefdeskandidatengroep te brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef lily het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kou![]()
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Die Juulz, wat een weirdo.
Die andere dude die blijft zwammen over larfjes en rupsen. Gast, na 2 dagen weet ze wel dat ze je niet wil. Oprotten.
[ Bericht 36% gewijzigd door matthijst op 20-01-2025 21:16:05 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Volgens mij bedoelde ie meer dat ie de hele structuur had uitgevogeld wie er eigenaar is, of het een BV is of een VOF (of hoe dat ook in Zwitserland is georganiseerd), hoeveel aandelen er zijn, jaarverslagen etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.
Dat ging wel wat verder dan de website goed bestudeerd hebben. Vanuit zijn werk/achtergrond kan hij makkelijker bij dat soort gegevens. Ik vond het creepy.![]()
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.![]()
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:13 schreef matthijst het volgende:
"Het is een seksbom Mike, het is een seksbom. Ze hangt zo in de lampen, het is een seksbom. "
Ja en? Wtf is je punt nou, ouwe trol.![]()
Daar heb ik het van.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.
Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.![]()
![]()
Sowieso leuk die podcasts.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.
Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb het idee dat ze bij Bart weet wat ze eraan heeft en bij die Juulsz totaal niet, dan kan ze zichzelf achteraf niet verwijten dat ze haar geen eerlijke kans heeft gegeven. Maar die Juulsz moet lekker terug naar haar stadse leventje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
En dan gaan kijken als ze gaan padellen! Jeetje ik zou niet goed worden van zo'n aanwezige (schoon)moeder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?![]()
Wat een vreselijk mens die monique, hoe ze ook praat over dat de dame in kwestie moet passen bij het gezin en niet bij haar zoon alleen. Want ja wij zijn het belangrijkste in zijn leven en IK moet er wel wat mee kunnen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:18 schreef Ynske het volgende:
Wat een vreselijk mens die monique, hoe ze ook praat over dat de dame in kwestie moet passen bij het gezin en niet bij haar zoon alleen. Want ja wij zijn het belangrijkste in zijn leven en IK moet er wel wat mee kunnen.
💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Er was blijkbaar tijdens het eten (koermetten) iets gebeurd, maar dat hebben ze niet laten zien, toch? Ik zag tenminste alleen dat nagesprek, maar niet wat nou werkelijk de woordenwisseling was.![]()
Ik vind steeds dat Mike dat heel goed doet. Die blijft dan heel rustig en zegt wat hij er zelf van denkt. Maar nooit met zo'n verheven stem als zijn moeder doet. Alleen in zijn ogen zie je wel wat hij er werkelijk van denkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwam![]()
Tot nu toe had Monique nog iets grappigs en zieligs, maar toen ze het had over HAAR rotjeugd en wat ze wel niet verwachtte van Mike....... Levensgevaarlijk. Ik vrees alleen dat zij al zijn hele leven alles projecteert op hem en dat dit niet snel zal veranderen. Al antwoordde hij idd netjes en adequaat: Mam, het gaat niet over jou. Maar hij heeft alle reden om weg te lopen en te zeggen: doei paps en mams, niet onder deze voorwaarden.
Verder: Adriënne![]()
![]()
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Die ma is gek, waarschijnlijk als hij een ander type ouders had was hij allang uit huis/met vriendinquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.
Ik snap niet wat Annette in Maarten ziet? Zij kan toch wel beter krijgen? Die gaat toch niet in een bevroren Estlands gat zitten met 77jarige lamlul?![]()
![]()
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.
Eigenlijk hoop ik dat we over een half jaar lezen dat Mike mee terug is verhuisd naar Nederland.![]()
Ziet er soms uit als een hele ongezonde situatie. Er viel mij nog iets op, ma Mike had het erover dat Mike de skischool kan overnemen...uh, ze bedoelt de peuter creche met sneeuwspeelveldje? Hij is er nu 'manager' van. Wat zijn vader de hele dag doet blijft onduidelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.
Eigenlijk hoop ik dat we over een half jaar lezen dat Mike mee terug is verhuisd naar Nederland.![]()
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.Allemaal cabaretteketet!![]()
Moeder van Mike is net zo'n secreet als Rachel Hazes.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wtf… die Monique! Ren Mike, ren! Wat een ongezonde situatie. Sneu voor Antine ook. Wat een vreselijk egocentrisch mens die moeder. Het draait niet om jou!![]()
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.![]()
Weet niet wat je bedoeld, het is wat ik zie en constateer. Ik zeg nergens dat er iets gaat komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Verder krijgt die moeder zonder kin veel te veel zendtijd. Verschrikkelijk, daarom kijken we niet. Ze gaat het wel weer goedpraten in dat gesprek met Antine omdat ze slecht geslapen heeft van het rotgesprwk en haar zoon niet wil verliezen. Manipulatief is moeders verder wel.
Verder heel saai seizoen. Parkinson-jan is alleen maar vervelend en verdient die vent niet.
Adrienne heeft bindingsangst maar nu wel een leuke man op bezoek. Heel saai verder.
Judith is saai zeg maar, daar gebeurt niks zeg maar en ze kiest toch voor die Rotterdammer die wil winnen zeg maar daar in de bergen in the middle of nowhere zonder gasten zeg maar. Denk dat ze stink.
Maarten is een vies oud mannetje. Verder zit die ook alleen maar op zijn reet in dat vieze huis.
Wie blijft er dan nog over. Oh ja, Gunther met zijn snorretje en stomme pet die helemaal niet snapt wat een gevoel is. Nou top.![]()
Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet wat je bedoeld, het is wat ik zie en constateer. Ik zeg nergens dat er iets gaat komen.
Dat zie ik niet gebeuren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: