Zie ook wel vaak, op de achtergrond, bierflesjes in beeld. Denk dat zij en ook Bart, em wel lusten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Judith, vooral hoe ze praat en dr maniertjes.
Dat neppe donkere haar is ook wat mij het meeste stoort en ik geloof niet dat zij zou verhuizen voor hem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:13 schreef matthijst het volgende:
Ik vind die stewardess maar niks. Die neemt dr stewardessengedrag mee van dr werk.
Antina wel grappig, alleen dat haar moet ze niet zo dom donker verven. En ze mag weleens naar de tandarts voor een kroon
Daarom ga ik ook voor Lana. Zij is veel sportiever en dat past veel beter en als fotografe zou zij daar prima kunnen werken.quote:Vind Nienke de leukste bij Jorick. Lana is wel net zon vaag figuur dus die zou goed bij m passen. Lekker samen de hipster uithangen.
Closeminded zijn vinden veel vrouwen niet aantrekkelijk. Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhadquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:51 schreef matthijst het volgende:
Mooi dat die gast aangeeft dat hij geen behoefte heeft aan "hen"-freakies in z'n leven![]()
Vraag me af of ze meer dan 3 shirts heeftquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef aquawoman het volgende:
Wel grappig dat Judith haar Destroy the Patriarchy shirt aanhad
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Gia het volgende:
Vind Antina niet leuk. Ze is nep. Wil gewoon winnen. En als ze gewonnen heeft, zul je zien dat ze toch niet de klik heeft die ze zocht. Geloof niet dat zij voor Mike Friesland in zou ruilen voor de besneeuwde bergen van Oostenrijk. Dan vind ik die stewardess, Eefke, leuker. En past beter. Die is dan bijvoorbeeld een week of 1,5 - 2 aan 't werk en heeft dan weer een paar dagen vrij. Mike kan zijn werk doen, zij het hare.
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef aquawoman het volgende:
Monique ziet antina niet zitten want "ze is een sexbom". Dus ik ben wel benieuwd naar wat daar gaat gebeuren
Lijkt me juist een pre voor Mike, btw. En ook goed dat ie er niet in meeging en gewoon zei "Waar komt dit opeens vandaan?" Ik vind Mike een beetje een natte dweil, maar ik vind het wel verrassend dat ie toch zijn eigen keuzes maakt en ook echt aardig voor de dames is (anders dan bijvoorbeeld Jorik, Maarten of Jan).
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ook de enige die vrij straight forward en eerlijk is naar de anderen dat hij inmiddels een van de kandidaten wel ziet zitten.
Ik heb hem ook nog niet chagrijnig of bot gezien. Dus ondanks dat ‘we’ moeite hebben met de verhoudingen van zijn hoofd of het ontbreken van lichtjes in zijn ogen kennelijk toch wel een lieve man!
Dat zalquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Mama Monique is gewoon bang dat die navelstreng eindelijk wordt doorgeknipt wanneer Mike kiest voor Antine.
Zou me niets verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Allicht heeft ze zelf geen seksleven dus gunt ze dat haar zoon ook niet.
Toch vooral aan die moeder als ik het zo lees. Dat Mike een moederskindje is was wel al duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Antine is CDD analist, dat werk kun je prima vanuit waar dan ook doen zolang je maar een goede internetverbinding hebt.
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet kan! Ik geloof niet dat ze naar Oostenrijk verhuist voor Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:41 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik las het alsof Eefke beter zou passen omdat Mike zijn werk kan doen en zij het hare.![]()
Of Antine degene is die naar Oostenrijk verhuist zullen we wel zien.Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan van 10 km afstand zien dat die vrouw niet spoort.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Er zit een verdacht luchtje aan die Mike en zijn moeder....https://lovereality.nl/fa(...)-vol-liefde-monique/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |