Aardige observatie, heb alle afleveringen er ook in een dag doorheen gejast, maar krijg toch het idee dat ik wat heb gemist. Die eerste date van Adrienne droeg toch zo'n Youp brilletje? Ik snap dat daar niet helemaal, ze woont een half uur rijden van het hotel dat ze runt. Ze zet die dates in een van die kamers. Nee, dat wordt allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor de rest is meneer Maarten niet echt vol van zichzelf toch...hij wil maar wat graag laten weten aan Truus dat hij basketball coach is geweest en dat 'iedereen hem kent' en hij ook iedereen kan krijgen, zélfs in Estland is het hebben en krijgen van sex net zo makkelijk als naar de bakker gaan om een brood te halen, aldus Maarten. Top land dus...!
Die Bart bij Judith is wel een geinponem ondanks dat het een rasechte kakkerlak is uit Rotterdam, hebben wel een aardige klik maar vind hem niet per definitie echt wat voor haar.
Mike krijgt in de derde aflevering een nieuwe hittepetit, deze is wat normaler, maar Denise staat nog met kop en schouders bovenaan bij moeder bemoeial dus die moét het worden anders gaat moeder stampvoeten...
Ook Adrianne krijgt een nieuwe date, een ietwat oudere man van in de 60 die een beetje wat weg heeft van Youp van 't Hek. Beetje een grijpgraag ventje wat gelijk al een beetje te hard van stapel wil lopen, in zijn smoezelige t-shirtje wat hij op zijn tweede dag ook gewoon nog lekker aan heeft bij het avondeten wat gezamenlijk wordt genuttigd met familie en vrinden....
Ook de laatste kandidaat wordt voorgesteld, ietwat studentikoze gast en krijgt dito meisjes voorgeschoteld, weet niet of dit nu een smaakmaker gaat worden van dit seizoen, maar we gaan het zien.
Ik vind het allemaal weer erg leuk en zit er gelijk weer middenin in dit seizoen.
Je weet toch wel wie ik ben?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Maar voor de rest is meneer Maarten niet echt vol van zichzelf toch...hij wil maar wat graag laten weten aan Truus dat hij basketball coach is geweest en dat 'iedereen hem kent' en hij ook iedereen kan krijgen
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wiltquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:32 schreef lily het volgende:
Ik heb trouwens maar anderhalve aflevering gezien. Helaas geen tijd meer deze week.
Ja, precies. Superhandig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wilt
Ik ook niet, hier kan je tenminste kijken zonder reclame en als iets langdradig is lekker doorspoelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, precies. Superhandig.
Ik kijk zelden of nooit lineair.
Ja, ze zocht de dames uit op basis of ze wel bij haar zouden passen als schoondochter. Het gaat toch om haar zoon!!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef lily het volgende:
Ben nu aflevering 1 aan het kijken.
Die moeder van Mike is al reden genoeg om hard weg te rennen.
Verschrikkelijk mens.
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef lily het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie ik ben?
Je hebt me toch opgezocht?
Heb je me niet opgezocht?
Dan had je ALLES kunnen weten. Als je me had opgezocht.
Hij is stervende atm.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤
Ik vond haar dus sprekend Isa Hoes, barbie uitvoering dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef roos94 het volgende:
#aflevering 1
Zeg me dat Denise een typetje van Wendy van Dijk of Elise Schaap is. Dat kan niet anders.
Ik vind Maarten nu al vervelend.
Ja ik zag het, maar niet daarom hoor, ik vond hem echt heel schattig tegen dat vrouwtje.quote:
Naar mennekequote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef lily het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie ik ben?
Je hebt me toch opgezocht?
Heb je me niet opgezocht?
Dan had je ALLES kunnen weten. Als je me had opgezocht.
Ik heb pas anderhalve aflevering gekeken dus nog geen verdere meningquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach ja, tis een oud trots mannetje. Hij is wel superlief voor zn gaste, kookt zet koffie maakt ontbijt. Vind hem echt niet zo erg ❤
Doen. Je weet niet wat je ziet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oké misschien ga ik dit wel voor een keer een seizoen kijken.
Dit wordt een topshowquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
Zelfs bij het homokoppel is drama. Dit wordt een TOPseizoen
Ja doen! Ga dan ook even Paradise Hotel kijken. Ik hou helemaal niet van ‘te dom om te poepen tv’ maar die Sjorleone is echt goudquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oké misschien ga ik dit wel voor een keer een seizoen kijken.
Daar moet ik ook nog aan beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doen! Ga dan ook even Paradise Hotel kijken. Ik hou helemaal niet van ‘te dom om te poepen tv’ maar die Sjorleone is echt goud
Bizar ook dat ik haar nu al 2x heb horen zeggen ‘die past het beste bij mij’. Hallo halloooo jij hoeft er niet mee te pim pam petten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Moeder Monique is een echte cockblocker...van huis uit. Die staat nog voor de deur te luisteren als Mike hem er in wil steken, en dan op dat moment aan de deur gaat kloppen voor het een of ander onbenullig dingetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |