Met uto zat ik de hele dag, mij voorgenomen dat nooit meer te doenquote:
Met UTO heb ik zelf ook tijden gehad dat ik er helemaal klaar mee was, soms een jaar niet gekeken ,maar toen ging het ook maar door daar en vond ik er nog weinig aan.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met uto zat ik de hele dag, mij voorgenomen dat nooit meer te doen
Jemig, ja, die extensions, wat ongelooflijk lelijk. Krijg al jeuk van er naar kijken. En wat een zouteloos ei is die Mike, ieks...weer heel wat om aan te ergeren.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef Soury het volgende:
Wat een vreselijk nep wijf die Denise, met lelijke extensions en aangeleerd praten brrr....
Het hangt ook gewoon in haar eten, en ze keek toch wel wat ongemakkelijk met het happy beursday zingen voor die keffertjesquote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, ja, die extensions, wat ongelooflijk lelijk. Krijg al jeuk van er naar kijken. En wat een zouteloos ei is die Mike, ieks...weer heel wat om aan te ergeren.
Echt wel, hahahaha, ik dacht steeds, jesus, mens, duw dat enge haar uit je gezicht. En al duidelijk lipfillers ook nog, arme generatie.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt ook gewoon in haar eten, en ze keek toch wel wat ongemakkelijk met het happy beursday zingen voor die keffertjes![]()
Dat gaat nog wat worden met die moeder
Over een paar weken mag ze gratis extensions halen bij bianca vinkquote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef Soury het volgende:
Wat een vreselijk nep wijf die Denise, met lelijke extensions en aangeleerd praten brrr....
Zij koos ook even he? Dat meisje op de motor was best een leuke griet, en die had volgens haar een uitgezakt permanentje. Leek mij juist een leuke krullenbol. Maar Denise past wel peter in die kamper hut.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef lily het volgende:
Ben nu aflevering 1 aan het kijken.
Die moeder van Mike is al reden genoeg om hard weg te rennen.
Verschrikkelijk mens.
Ja eensquote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
En waar die vader van Mike steeds blijft is vrij onduidelijk. Die vind ik wel een aantrekkelijke kerel itt zijn zoon.
Was die in beeld dan, dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
En waar die vader van Mike steeds blijft is vrij onduidelijk. Die vind ik wel een aantrekkelijke kerel itt zijn zoon.
Snap dat wel, Michiel vind ik een energieslurper en ik heb een vooroordeel over dat Limburgse accent, niet te harden. En permanent in zijn haar....blehquote:Op maandag 6 januari 2025 19:48 schreef Fascination het volgende:
Nou, het begint al weer hoopvol qua aparte figuren. Tussen Jan en Michiel gaat het nog wel knetteren; in negatieve zin
Mij vielen die dunnen beentjes gelijk op, maar misschien zijn die wel deels opgegetenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap dat wel, Michiel vind ik een energieslurper en ik heb een vooroordeel over dat Limburgse accent, niet te harden.
quote:
Allemachtig, ja, weet het verschil tussen volleybal en basketbal niet eens. Moet je zeggen tegen een ooit internationale basketbal coach, zijn ego is gelijk gekwetst.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Fascination het volgende:
Die Truus bij Maarten is ook wel heel simpel zeg…
Ze weet niet wie hij is, ik ook niet dus duwt hij maar een plakboek in haar handen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Fascination het volgende:
Die Truus bij Maarten is ook wel heel simpel zeg…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |