Aflevering 15.
Willem lijkt net zo'n grote zeikstraal te zijn als Jan. Waarom heeft die vent uberhaupt op Jan gereageerd, getsiederrie, zit er ook alleen maar voor eigen promotie en haarkapsel, dan vind ik Yan sympathieker.
Willem: "Weet dat als jij geluid maakt dat ik dat hoor." Ja, stik mer, waarom eist iemand dit? Wat een stel irritante kerels bij elkaar. Jan later:" Voel wel connectie met Willem, maar ja, zit altijd Yan tussen."
Yan en Michiel passen veel beter bij elkaar. Yan vind ik een leuke empathische man met valse nichtenhumor, haha, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik zeggen. En die twee, Willem en Jan achter dat aanrecht, Jan aan het drogen van de vaat en Willem dominant niks doen. Jan zoekt duidelijk een dominante KEREL.
Ojee, Juulsz probeert te doen alsof ze van honden houdt, maar duwt het beestje (allerleukste hondje van deze B&B) toch maar even weg als hij iets teveel puppy liefde aan haar toont. Judith vindt haar een beetje stroperig...ahum, gewoon een moddervette trage muts. Juulsz en Judith is bijna slapstick, als er een stel is dat niet bij elkaar past zijn zij dat wel. Even een vraagje, hoe zit dat met die oorbellen van Judith? Het lijkt alsof ze aan een oorlel een open zwarte ring heeft met een gat van een paar mm en aan de andere kant niet.
Antine mist de helft van een hoektand, maar moet je eens de voortanden van ma Mike zien, daar staat ook eentje op half zeven. Hoop nu al dat Mike kiest voor Antine. Zij kan iig duidelijk die moeder aan, ze lacht haar vierkant uit met die babykleertjes van Mike. Antine tegen ma: 'Wil deze gekke mevrouw van de baan vertrekken, svp?"

Dit kan niet anders dan in scene gezet te zijn, jammer. Toch denk ik dat z echt verliefd zijn.
Adrienne lijkt qua type op Astrid van HarmJan, bij haar weet je het nooit dus, straks staat die fysio weer bij haar op de stoep. Mannen die praten over larfjes en rupsjes...

Ben een beelddenker, denk dan gelijk aan aarsmaden. Ook dit was zo kansloos: "Ik ben een verloren romanticus." Aarrrghhhh, wegrennen. En dit is ook zo erg:"Ik heb een stukje van haar pijn mogen zien." Nee, kerel, je bent gewoon een onaantrekkelijk ouwe vent zonder enig seks-appeal of humor, een zeiige zeiksnor. "Voldoende liefde, maar te weinig zout."