Zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.
Dat is die nieuwe? Die heb ik alleen nog in het voorstukje gezien in die sauna, maar dat leek wel iemand waarbij Maarten een keer niet zou miepen over haar fysiek alsof hij zelf een Adonis is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.
Dan zal ze een baan moeten krijgen bij Austria Airlines. Anders zal dat nog helemaal niet makkelijk zijn. Stewardessen wonen doorgaans bij hun basisluchthaven in de buurt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.
Ik bedoel maar. Wat een geval. Man man manquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahahaha, die nieuwe griet bij Judith. Wat een meubel zeg. Wat doet die daar? Bart lacht zich kapot. Zeg maar.
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66equote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien
Adrienne is 50 toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66e
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66e
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.quote:
Ik denk dat ze een Mirjam is. Na dit avontuur vind ze binnen een jaar alsnog de liefde.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het welquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.
Ik denk vooral omdat zij zelf nog geen besluit had genomen en het haar kennelijk ook dwars zit dat al die mannen lichamelijke toenadering zoeken en zij dat echt helemaal nog niet wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |