Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:quote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vermoed dat Adrienne mede ook hoopt met deelname een koper te vinden voor het hotel. Het is enorm, heeft achterstallig onderhoud, lijkt niet meer aan de huidige eisen/wensen van hotelgasten te voldoen en ze moet de boel in haar eentje runnen.
Ik denk dat ze bedacht heeft dat het tijd is het hotel van haar man nu toch af te stoten en een nieuwe start te maken.
https://www.sinestra.ch/hotelquote:[...]
Familiaire sfeer
Onze gasten worden ontvangen in een familiaire sfeer en helpen graag een handje mee bij de dagelijkse gang van zaken, zoals bijvoorbeeld tafel afruimen en afwassen. De kamers zijn schoon wanneer u arriveert, en worden tot uw vertrek niet door ons bijgehouden. Op deze manier houden we de prijzen vriendelijk!
[...]
O best bijzonder! Wist ik niet!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:
[..]
https://www.sinestra.ch/hotel
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.
Het lijkt me een enorme investering in tijd en geld om dit gigantische pand te renoveren en verduurzamen en zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:43 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Wel debiel dat je als moeder je zoon onderuit gaat halen en zeggen dat die geen sexbom aankan
Mama wilde gewoon denisequote:Op maandag 20 januari 2025 14:50 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"
Ik snap niet zo goed wat Monique tegen Antine heeft, misschien is ze ban dat ze te pittig is en daardoor Monique minder in de melk te brokkelen zou hebben
???quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Stond op zo’n juice kanaal vandaag. Die hadden dat uitgevogeld. Ze zit in Spanje oid momenteel.quote:
Reactie van de zus van Adrienne:quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kouquote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.
Echt, wat een stuk chagrijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef lily het volgende:
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.
Er worden ook mensen uitgenodigd door de productie om mee te doen. Ze zal wel ergens opgeduikeld zijn om wat reuring in de liefdeskandidatengroep te brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef lily het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kou![]()
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |