Zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.
Dat is die nieuwe? Die heb ik alleen nog in het voorstukje gezien in die sauna, maar dat leek wel iemand waarbij Maarten een keer niet zou miepen over haar fysiek alsof hij zelf een Adonis is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Annette (van Maarten) ziet er imo voor 66 jaar uitzonderlijk goed uit zeg.
Dan zal ze een baan moeten krijgen bij Austria Airlines. Anders zal dat nog helemaal niet makkelijk zijn. Stewardessen wonen doorgaans bij hun basisluchthaven in de buurt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Eefke zal, denk ik, minder moeite hebben om te verhuizen uit Nederland.
Ik bedoel maar. Wat een geval. Man man manquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahahaha, die nieuwe griet bij Judith. Wat een meubel zeg. Wat doet die daar? Bart lacht zich kapot. Zeg maar.
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66equote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien
Adrienne is 50 toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66e
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik teken voor zo'n voorkomen op mijn 66e
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.quote:
Ik denk dat ze een Mirjam is. Na dit avontuur vind ze binnen een jaar alsnog de liefde.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Adrienne gaat alleen achter blijven na dit seizoen denk ik. Ik denk dat ze nog helemaal niet toe is aan een relatie.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik heb bij haar vooral het idee dat ze zich elke dag in slaap huilt vanwege het gemis van haar man, zulke oogjes heeft ze.
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het welquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.
Ik denk vooral omdat zij zelf nog geen besluit had genomen en het haar kennelijk ook dwars zit dat al die mannen lichamelijke toenadering zoeken en zij dat echt helemaal nog niet wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk moment ook met die kus. Ze was wat pissed off leek het wel
Boeeeequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer, vanaf deze week 4 afleveringen. Wachten tot maandag dus.
Maar waarom trok hij de verkeerde conclusie?? Eng mannetje hoor, denk dat ze de dans ontsprongen is met die engerd. Denk eerder dat hij zijn hand overspeeld heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek alsof ze Robert wel leuk vond en teleurgesteld was. Ik denk ook dat hij iets te snel een conclusie heeft getrokken omdat Adrienne tijd nodig heeft om haar muur te laten vallen.
Ik vond dat hij een beetje raar deed tegen haar.. (understatement)quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij toen die andere man er bij kwam, teleurgesteld was dat zij niet openlijk voor hem koos..zoietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond dat hij een beetje raar deed tegen haar.. (understatement)
ze had hem bijna een zoen gegeven....bijna..., alsof ze zich opeens bedacht omdat hij wel eens snel zijn gezicht zou kunnen draaien en het zo een zoen op de mond had kunnen wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat zij zelf nog geen besluit had genomen en het haar kennelijk ook dwars zit dat al die mannen lichamelijke toenadering zoeken en zij dat echt helemaal nog niet wil.
Frappant ook dat al die mannen daar lopen te janken…
Ik vond dat zo'n raar moment: "krijg ik nog een zoentje?" en dan naar zijn wang wijzen. Brrr.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had hem bijna een zoen gegeven....bijna..., alsof ze zich opeens bedacht omdat hij wel eens snel zijn gezicht zou kunnen draaien en het zo een zoen op de mond had kunnen worden![]()
En al die jankende mannen
Met versa24u als nickname had ik niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Aan zijn slaapkamer te zien, is seksualiteit belangrijk voor hem?
Nou door deze opmerking ben ik ff gaan googlen, het heeft dus een andere betekenis dan ik dachtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:53 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Met versa24u als nickname had ik niet anders verwacht.
Wat betekent datquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou door deze opmerking ben ik ff gaan googlen, het heeft dus een andere betekenis dan ik dacht
Als je versa homo googled dat zie je wat het betekentquote:
Jazeker welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is de slaapkamer van Jan niemand opgevallen? Die piemelknuffelzak ofzo haha.. blote mannen aan de muur.
Aan zijn slaapkamer te zien, is seksualiteit belangrijk voor hem? Merk ik verder helemaal niks van in gesprekken.. dat verbaasd mij enigszins na het zien van die slaapkamer
Waar is dit van?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik dacht eerst dat het Robert was maar die is weg dus dan zal het op basis van de voorstelvideo's wel Frits zijn
[ afbeelding ]
Intro aflevering 1. Daarna niet meer in een intro te zienquote:[..]
Waar is dit van?
Ik hoorde in een podcast iets over dat er in de voorstukjes al een poos een intiem moment zit bij Adriënne. Dus ik neem aan dat dat dit is.quote:
Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:quote:Op zondag 19 januari 2025 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vermoed dat Adrienne mede ook hoopt met deelname een koper te vinden voor het hotel. Het is enorm, heeft achterstallig onderhoud, lijkt niet meer aan de huidige eisen/wensen van hotelgasten te voldoen en ze moet de boel in haar eentje runnen.
Ik denk dat ze bedacht heeft dat het tijd is het hotel van haar man nu toch af te stoten en een nieuwe start te maken.
https://www.sinestra.ch/hotelquote:[...]
Familiaire sfeer
Onze gasten worden ontvangen in een familiaire sfeer en helpen graag een handje mee bij de dagelijkse gang van zaken, zoals bijvoorbeeld tafel afruimen en afwassen. De kamers zijn schoon wanneer u arriveert, en worden tot uw vertrek niet door ons bijgehouden. Op deze manier houden we de prijzen vriendelijk!
[...]
O best bijzonder! Wist ik niet!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen doorsnee hotel, maar een hotel met een antroposofische inslag en dito gasten:
[..]
https://www.sinestra.ch/hotel
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.
Het lijkt me een enorme investering in tijd en geld om dit gigantische pand te renoveren en verduurzamen en zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:43 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het geld niet om te investeren. Ik denk wel dat ze graag het hotel wil behouden en zo goed mogelijk wil bestieren, ook omdat het de droom van haar overleden man was.
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O best bijzonder! Wist ik niet!
Maar dan nog stonden de emmers op zolder tegen de lekkage en staat er minimaal één verdieping helemaal leeg in vergane glorie. Ik krijg sterk de indruk dat Adrienne hier niet persoonlijk meer in gaat investeren. Maar wie weet.
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Wel debiel dat je als moeder je zoon onderuit gaat halen en zeggen dat die geen sexbom aankan
Mama wilde gewoon denisequote:Op maandag 20 januari 2025 14:50 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Wel goed dat mike gelijk zei "Waar komt dit vandaan?"
Ik snap niet zo goed wat Monique tegen Antine heeft, misschien is ze ban dat ze te pittig is en daardoor Monique minder in de melk te brokkelen zou hebben
???quote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat t niks is geworden met die Antiene.
Stond op zo’n juice kanaal vandaag. Die hadden dat uitgevogeld. Ze zit in Spanje oid momenteel.quote:
Reactie van de zus van Adrienne:quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die ogen van Adrienne zo vreemd, alsof ze een ooglidcorrectie heeft gehad en je dat kan zien
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kouquote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.
Echt, wat een stuk chagrijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef lily het volgende:
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.
Er worden ook mensen uitgenodigd door de productie om mee te doen. Ze zal wel ergens opgeduikeld zijn om wat reuring in de liefdeskandidatengroep te brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef lily het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kou![]()
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.
Volgens mij bedoelde ie meer dat ie de hele structuur had uitgevogeld wie er eigenaar is, of het een BV is of een VOF (of hoe dat ook in Zwitserland is georganiseerd), hoeveel aandelen er zijn, jaarverslagen etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.
Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf.
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?quote:Op woensdag 15 januari 2025 00:13 schreef matthijst het volgende:
"Het is een seksbom Mike, het is een seksbom. Ze hangt zo in de lampen, het is een seksbom. "
Ja en? Wtf is je punt nou, ouwe trol.
Daar heb ik het van.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.
Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.
Sowieso leuk die podcasts.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.
Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.
Ik heb het idee dat ze bij Bart weet wat ze eraan heeft en bij die Juulsz totaal niet, dan kan ze zichzelf achteraf niet verwijten dat ze haar geen eerlijke kans heeft gegeven. Maar die Juulsz moet lekker terug naar haar stadse leventje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.
En dan gaan kijken als ze gaan padellen! Jeetje ik zou niet goed worden van zo'n aanwezige (schoon)moeder.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:18 schreef Ynske het volgende:
Wat een vreselijk mens die monique, hoe ze ook praat over dat de dame in kwestie moet passen bij het gezin en niet bij haar zoon alleen. Want ja wij zijn het belangrijkste in zijn leven en IK moet er wel wat mee kunnen.
Ik vind steeds dat Mike dat heel goed doet. Die blijft dan heel rustig en zegt wat hij er zelf van denkt. Maar nooit met zo'n verheven stem als zijn moeder doet. Alleen in zijn ogen zie je wel wat hij er werkelijk van denkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwam
Die ma is gek, waarschijnlijk als hij een ander type ouders had was hij allang uit huis/met vriendinquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.
Ziet er soms uit als een hele ongezonde situatie. Er viel mij nog iets op, ma Mike had het erover dat Mike de skischool kan overnemen...uh, ze bedoelt de peuter creche met sneeuwspeelveldje? Hij is er nu 'manager' van. Wat zijn vader de hele dag doet blijft onduidelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.
Eigenlijk hoop ik dat we over een half jaar lezen dat Mike mee terug is verhuisd naar Nederland.
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.
Weet niet wat je bedoeld, het is wat ik zie en constateer. Ik zeg nergens dat er iets gaat komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |