abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216369762
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kou :D
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?
pi_216370193
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.
pi_216371635
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef lily het volgende:
En nu is Jan natuurlijk een botte boer maar die Willem kan er ook wat van. Wat een drama zeg. Hij werd wakker van de tv die Jan had aangezet. Boehoe, wat verschrikkelijk.
Echt, wat een stuk chagrijn.
  maandag 20 januari 2025 @ 20:55:44 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216372267
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef lily het volgende:

[..]
Slaat nergens op idd. Op een boerderij met best zwaar werk met een naveltrui lopen. Judith hoorde je nog ergens zeggen dat ze een dikkere trui had aangedaan vanwege kou :D
Wat een mismatch. Waarom heeft zij geschreven?
Er worden ook mensen uitgenodigd door de productie om mee te doen. Ze zal wel ergens opgeduikeld zijn om wat reuring in de liefdeskandidatengroep te brengen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 januari 2025 @ 20:58:36 #275
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216372317
Die Juulz, wat een weirdo.

Die andere dude die blijft zwammen over larfjes en rupsen. Gast, na 2 dagen weet ze wel dat ze je niet wil. Oprotten.

[ Bericht 36% gewijzigd door matthijst op 20-01-2025 21:16:05 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:19:21 #276
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216373968
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap zo'n Juleszzzz niet. Waarom moet je met zo'n lichaam persé een blote buik dragen en te strakke broeken? En dan nog op een boerderij in the middle of nowhere, waar je de mensen voor het eerst ziet. Mensen met een strak lichaam doen dat zelfs niet daar.
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_216374769
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh dat klopt, maar het hele sobere is dus juist wel wat de huidige doelgroep wil.

Ik begreep daardoor ook beter wat die ene man bedoelde met dat hij zich had verdiept in de structuur van haar bedrijf. :D
Volgens mij bedoelde ie meer dat ie de hele structuur had uitgevogeld wie er eigenaar is, of het een BV is of een VOF (of hoe dat ook in Zwitserland is georganiseerd), hoeveel aandelen er zijn, jaarverslagen etc.
Dat ging wel wat verder dan de website goed bestudeerd hebben. Vanuit zijn werk/achtergrond kan hij makkelijker bij dat soort gegevens. Ik vond het creepy.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:29:14 #278
3542 Gia
User under construction
pi_216375403
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Ieder shot is inderdaad weer erg onflatteus. Het beweegt allemaal alles behalve soepeltjes en het is net een ingepakte rollade. Niks mis met zelfvertrouwen, maar dat ze niet over een paar balen hooi kan komt niet alleen door haar bil.
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.
pi_216376226
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2025 00:13 schreef matthijst het volgende:
"Het is een seksbom Mike, het is een seksbom. Ze hangt zo in de lampen, het is een seksbom. "

Ja en? Wtf is je punt nou, ouwe trol.
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?
pi_216376239
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.

Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.
Daar heb ik het van. :P
  dinsdag 21 januari 2025 @ 10:22:20 #281
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216376359
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Realitycheck had zaterdag hun extra uitzending bij Podimo met als gast Rick Paul van Mulligen en hij was in het hotel van Adrienne geweest van de zomer. Hij kon dus vertellen hoe hij het ervaren had als gast, best grappig.

Misschien irritant als je geen Podimo hebt dat ik dit meld - sorry in dat geval.
Sowieso leuk die podcasts. :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216376696
Ik kijk vooruit, maar ik luister naar podcasts over de tv-aflevering van die dag. _O-
  dinsdag 21 januari 2025 @ 11:04:56 #283
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216376746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Vind het ook bizar dat Judith de hele dag op sjouw gaat met Juulz en Bart alleen achter laat. Dan vind ik Jorik beter bezig met het verdelen van de tijd over beide meiden. Sowieso wil ik ook weleens zien hoe Juulz haar eigen vermaakt als Judith met Bart gaat uit eten.
Ik heb het idee dat ze bij Bart weet wat ze eraan heeft en bij die Juulsz totaal niet, dan kan ze zichzelf achteraf niet verwijten dat ze haar geen eerlijke kans heeft gegeven. Maar die Juulsz moet lekker terug naar haar stadse leventje.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:08:26 #284
3542 Gia
User under construction
pi_216377500
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dit vond ik ook zo raar. Bedoelt ze dan dat ze denkt dat Antine eerder vreemdgaat of zo? Denkt ze dat er een mismatch gaat zijn tussen hun seksuele behoeften?
En dan gaan kijken als ze gaan padellen! Jeetje ik zou niet goed worden van zo'n aanwezige (schoon)moeder.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 januari 2025 @ 12:18:48 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216377620
Wat een vreselijk mens die monique, hoe ze ook praat over dat de dame in kwestie moet passen bij het gezin en niet bij haar zoon alleen. Want ja wij zijn het belangrijkste in zijn leven en IK moet er wel wat mee kunnen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216377790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:18 schreef Ynske het volgende:
Wat een vreselijk mens die monique, hoe ze ook praat over dat de dame in kwestie moet passen bij het gezin en niet bij haar zoon alleen. Want ja wij zijn het belangrijkste in zijn leven en IK moet er wel wat mee kunnen.
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwam :D
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
pi_216377793
Er was blijkbaar tijdens het eten (koermetten) iets gebeurd, maar dat hebben ze niet laten zien, toch? Ik zag tenminste alleen dat nagesprek, maar niet wat nou werkelijk de woordenwisseling was.
pi_216377811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Wel goed dat Mike voor zichzelf op kwam :D
Ik vind steeds dat Mike dat heel goed doet. Die blijft dan heel rustig en zegt wat hij er zelf van denkt. Maar nooit met zo'n verheven stem als zijn moeder doet. Alleen in zijn ogen zie je wel wat hij er werkelijk van denkt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:52:38 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_216377972
Tot nu toe had Monique nog iets grappigs en zieligs, maar toen ze het had over HAAR rotjeugd en wat ze wel niet verwachtte van Mike....... Levensgevaarlijk. Ik vrees alleen dat zij al zijn hele leven alles projecteert op hem en dat dit niet snel zal veranderen. Al antwoordde hij idd netjes en adequaat: Mam, het gaat niet over jou. Maar hij heeft alle reden om weg te lopen en te zeggen: doei paps en mams, niet onder deze voorwaarden.

Verder: Adriënne O+
pi_216378308
Wat een vre-se-lij-ke mensen, die ouders van Mike.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 januari 2025 @ 13:38:33 #291
367000 roos94
pi_216378448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Die ma is gek, waarschijnlijk als hij een ander type ouders had was hij allang uit huis/met vriendin

Ik snap niet wat Annette in Maarten ziet? Zij kan toch wel beter krijgen? Die gaat toch niet in een bevroren Estlands gat zitten met 77jarige lamlul? :{
pi_216379512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.

Eigenlijk hoop ik dat we over een half jaar lezen dat Mike mee terug is verhuisd naar Nederland.
pi_216380726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Van die vader had ik dit niet zo verwacht eigenlijk maar die lulde helemaal mee met die Monique.

Eigenlijk hoop ik dat we over een half jaar lezen dat Mike mee terug is verhuisd naar Nederland.
Ziet er soms uit als een hele ongezonde situatie. Er viel mij nog iets op, ma Mike had het erover dat Mike de skischool kan overnemen...uh, ze bedoelt de peuter creche met sneeuwspeelveldje? Hij is er nu 'manager' van. Wat zijn vader de hele dag doet blijft onduidelijk.
pi_216381970
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216382207
Moeder van Mike is net zo'n secreet als Rachel Hazes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216382647
Mike moet daar weg joh hahaha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_216383327
Wtf… die Monique! Ren Mike, ren! Wat een ongezonde situatie. Sneu voor Antine ook. Wat een vreselijk egocentrisch mens die moeder. Het draait niet om jou!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2025 @ 21:47:09 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216384564
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
Die ouders van Mike zijn officieel AF, en eigenlijk de productie ook. Het is namelijk al heel lang duidelijk waarom die ouders steeds op de lip, nog niet niet naast Mike in bed, proberen relevant te zijn: de nieuwe telg moet namelijk bij de familie passen en niet zozeer bij Mike. Als de productie dit van te voren had geweten hadden ze dit nooit mogen toestaan, of ze hadden dit ook bij andere B&B houders moeten toestaan. Zo is het format namelijk niet. Het format is B&B houder, in dit geval Mike zoekt een vrouw, en niet "B&B houder en ouders zoeken liefde". Ze hebben dit gewoon zo gelaten omdat het wel TV oplevert en discussies. Dus 1-0 voor de productie.
Ik begin een enorme afkeer te krijgen van Antine en Bart in dit seizoen die het echt als een gameshow zien en denken in zoveel mogelijk dates weg te spelen om zelf alleen over te blijven. Het is allemaal ietwat te fanatiek voor een show wat gaat over de liefde vinden, dat zou niet de insteek mogen zijn. Overigens ben ik Team Amber in deze, hopelijk kiest Mike voor haar maar dit kan ook uitmonden in een plottwist, Mike kiest niemand want geïndoctrineerd door Monique en cs.
Die Lana bij Jorik gaat een blijvertje zijn vooralsnog denk ik. Overigens vreemd dat hij de liefde niet gevonden heeft in die vriendenclub waar ze mee barbecueden in deze aflevering, zaten zat meiden tussen die leuker waren dan zijn dates.
Die nieuwe gast bij Adrienne zou wel eens wat kunnen worden, ook een beetje linksig typetje met zijn houtje/touwtje jas en dito beroep. Ik zeg match!
Maarten en date haalt het beste in hem naar boven. Vaak was het actie/reactie bij zijn vorige dates maar hij begint nu aardig te ontdooien.
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.
pi_216384593
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:47 schreef Kreator het volgende:

[..]
Je ziet wel weer heel veel dingen die er niet zijn of gaan komen.
Weet niet wat je bedoeld, het is wat ik zie en constateer. Ik zeg nergens dat er iets gaat komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 januari 2025 @ 21:52:10 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216384624
Verder krijgt die moeder zonder kin veel te veel zendtijd. Verschrikkelijk, daarom kijken we niet. Ze gaat het wel weer goedpraten in dat gesprek met Antine omdat ze slecht geslapen heeft van het rotgesprwk en haar zoon niet wil verliezen. Manipulatief is moeders verder wel.

Verder heel saai seizoen. Parkinson-jan is alleen maar vervelend en verdient die vent niet.
Adrienne heeft bindingsangst maar nu wel een leuke man op bezoek. Heel saai verder.
Judith is saai zeg maar, daar gebeurt niks zeg maar en ze kiest toch voor die Rotterdammer die wil winnen zeg maar daar in de bergen in the middle of nowhere zonder gasten zeg maar. Denk dat ze stink.
Maarten is een vies oud mannetje. Verder zit die ook alleen maar op zijn reet in dat vieze huis.

Wie blijft er dan nog over. Oh ja, Gunther met zijn snorretje en stomme pet die helemaal niet snapt wat een gevoel is. Nou top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')