Alles af gekeken
Jorik vind Kirsten gewoon te lelijk… Nienke vind ie leuker maar gaat hem ook niet worden. Ik heb niet echt het idee dat hij echt klaar is voor een lange relatie. Zoekt gewoon een knappe fun chick waar ie een beetje mee kan skien/snowboarden en die s’ ochtends naast hem wakker wordt zonder al te veel van hem te vragen.
Maarten is gewoon een lompe ijskastige 77 jarige man. Generaliseert er rustig op los en zijn grootste prestatie in het leven is basketbalcoach zijn. Meer heeft ie niet te vertellen. Wat the hell moet je eigenlijk in Estland of all places en dan zit je daar… met die man….
Judith; Toffe chick. Relaxt en ben echt nieuwsgierig of er iemand gaat komen waar ze zo bam ineens helemaal hotel de botel van is. Bij de mannen krijg ik toch een beetje het ‘friend-zone’ gevoel, misschien is dat bij de vrouwen anders? De t-shirts van Judith zijn goud
Adrienne; Tot nu toe alleen nog maar mannen die haar wel heeeeel erg graag wanhopig willen. Schrikt haar alleen maar af. Nieuwste lijkt iets beter te passen maar is ze überhaupt klaar voor een nieuwe relatie? Ze lijkt mij overigens vreselijk lief, prachtige ogen met sparkle!
Jan; Tja Jan… zo geen leuke man… Verwacht een prins op het witte paard zonder zelf enige input te leveren. Waar houdt ie nou wel eigenlijk van? Niet van kerst, niet van kinderen, niet van lekker eten, niet van ‘rotzooi’. Calvinistische zwartgallige overprikkelde nietszeggende man. Aanwezigheid van die vriend is ook echt irritant.
Mike; Pfffff momma’s boy. Zoekt gewoon een ongecompliceerd mooi poppetje voor baby’s waar moeders zich dan ook nog lekker 7 dagen per week tegenaan kan bemoeien. Er is niet echt iemand thuis als je hem in de ogen kijkt, maar dat hoeft ook niet, want hij hoeft zelf niet na te denken, doet mams wel voor hem. Die keffers hebben het syndroom van down, kan niet anders of ze zijn permanent aan de valium. Daapse beesten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ygritte op 08-01-2025 15:35:34 ]