Nu moet ze die munt weer terug vinden om zeker te zijn van de halve finale.quote:
Maar die heeft er nog 1.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
maar wel mooi dat timor nu zijn munt kwijt is
Is nu wel zeker van halve finalequote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer had Marijn exit mooi gevonden nu.
Hij heeft er 2.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
Als ze die munt nog bij zich heeft.quote:
Heeft er nog 1quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
Timur die dom stemt.quote:Op zondag 8 december 2024 21:37 schreef superniger het volgende:
Waarom de votes verdelen tussen Hamza en Marijn?
Timor stemde op Marijn, maar blijkbaar slechts twee.quote:
Kiran volgens mij ook nog een munt toch.quote:Op zondag 8 december 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Marijn, Timor en Nouscka zijn zeker van de halve finale.
Ja eerst een heel plannetje smeden en dan in elkaar storten vanwege een stomme brief en dan een munt proberen te gebruiken die je niet bij je hebt. Komt echt goed weg ja.quote:
Die heeft de pewuan (of hoe je dat schrijft). Dus ja, dat zal wel.quote:Op zondag 8 december 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kiran volgens mij ook nog een munt toch.
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft de pewuan (of hoe je dat schrijft). Dus ja, dat zal wel.
ah ok. Dus nog steeds een kans. En als die er niet is?quote:Op zondag 8 december 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.
Hamza en Hazima zijn cooked.quote:Op zondag 8 december 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah ok. Dus nog steeds een kans. En als die er niet is?
Er is werkelijk waar geen hout aan vast te knopen iedere keer.quote:Op zondag 8 december 2024 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
Niet dat het had uitgemaakt in de uiteindelijke uitslag, maar Ramon en Timor zijn een bondje alleen de een stemt op Marijn en de ander op Hamsa. Hoezo overleggen ze dat niet even met elkaarvoor hetzelfde geldt had nog iemand voor een brief gekozen en hadden ze genoeg stemmen om iemand eruit te gooien.
Terwijl hij eerder op het eiland in zo'n alleen momentje met de camera het over zijn dubbelspionrol had om op Marijn te stemmen. Dus hoezo heeft hij dat niet gedaan?quote:Op zondag 8 december 2024 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
Niet dat het had uitgemaakt in de uiteindelijke uitslag, maar Ramon en Timor zijn een bondje alleen de een stemt op Marijn en de ander op Hamsa. Hoezo overleggen ze dat niet even met elkaarvoor hetzelfde geldt had nog iemand voor een brief gekozen en hadden ze genoeg stemmen om iemand eruit te gooien.
Eerst zou ie moeten kiezen uit drie kistjes. Slechts bij één van de drie mag hij duelleren. Anders linea recta naar huis.quote:Op zondag 8 december 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.
Hamza's gappie-lat ligt nogal laag volgens mijquote:Op zondag 8 december 2024 21:37 schreef Document1 het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn gappie en ik hou van jullie allemaal.
Ja dat viel me ook meteen op ja, dat Marijn echt alleen maar in paniek reageerde op Timor en dat werd helemaal duidelijk toen ze de munt niet eens bij had. Erg matig van de makers dat men dit niet anders kan inregelen. Laat de mensen die dit willen gaan doen gewoon in het stemhokje de munt neerleggen bij het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Cirilico het volgende:
Marijn was nooit van plan haar mint in te zetten, want ze had het niet mee en pas toen Timor aangaf de zijne te willen inzetten riep zij heels snel "ja ik ook". Omdat ze wist dat zij en Kiran niet meer konden stemmen.
Ik denk dat Ramon uitging nu van Marijn haar munt en daarom Hamza heeft gestemd? Wat ie eigenlijk niet zou hebben gedaan zonder deze laatste twist.
Munten worden pas ingezet ná het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Cirilico het volgende:
Marijn was nooit van plan haar mint in te zetten, want ze had het niet mee en pas toen Timor aangaf de zijne te willen inzetten riep zij heels snel "ja ik ook". Omdat ze wist dat zij en Kiran niet meer konden stemmen.
Waarom zouden ze dat moeten doen? Munten worden pas ingezet ná het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook meteen op ja, dat Marijn echt alleen maar in paniek reageerde op Timor en dat werd helemaal duidelijk toen ze de munt niet eens bij had. Erg matig van de makers dat men dit niet anders kan inregelen. Laat de mensen die dit willen gaan doen gewoon in het stemhokje de munt neerleggen bij het stemmen.
Juist een verademing dat er zo weinig gekonkel en actieve bondjes zijn. Deze exit zag iedereen mijlenver aankomen, zelfs Jamie benoemde het vorige week in de uitzending.quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Dit was ondanks de plottwist op het einde weer geen vruchtbare eilandraad. Alle sterke deelnemers nog binnen boord, zo maak je het jezelf wel weer erg moeilijk. Deze exit voorspelde ik vorige week al, en zie hier. Echt ik vind dit het meest saaiste seizoen ooit!
Hoe kom je daarbij? Sporters (zeker als ze nog actief zijn of kortgeleden zijn geweest) vallen meestal heel vroeg in de expeditie al uit door het tekort aan voedingsstoffen.quote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je wilt toch ook dat er een beetje TV gemaakt wordt. Het is ook niets waard dat er zoveel sporters mee doen want dan weet je sowieso al hoe de finale er uit gaat zien. Nu kun je deze ook weer uittekenen.
Logisch denken wordt lastig als je al 30 dagen 24/7 op elkaars lip zit met een knorrende buik en geen reet te doen.quote:Op maandag 9 december 2024 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap vooral het kumbaya gevoel richting Kiran en Nouchka niet van oa Marijn. Ze hebben Timor aangewezen als de badguy maar in een finale winnen ze ook niet van Kiran en Noucka
Dat maakt toch geen verschil, je weet toch niet hoe er gestemd gaat worden. Dus of je m nu tijdens het stemmen al neerlegt of callt voordat ze de stemmen opnoemen maakt niets uit. Je voorkomt alleen wel dat mensen op elkaar reageren zoals nu gebeurde.quote:Op maandag 9 december 2024 00:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen? Munten worden pas ingezet ná het stemmen.
tv maken hoeft voor mij niet te betekenen dat er "gescripte" bondjes of ruzietjes worden uitgezondenquote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je wilt toch ook dat er een beetje TV gemaakt wordt. Het is ook niets waard dat er zoveel sporters mee doen want dan weet je sowieso al hoe de finale er uit gaat zien. Nu kun je deze ook weer uittekenen.
Ik kan mij in alle seizoenen die ik gezien heb, en dat zijn er zeker 20+, niet herinneren dat het ooit een probleem is geweest om samen met alle kandidaten de inzet van een munt bekend te maken. Het is volgens mij zelfs voor het eerst dat ik zie dat iemand uit paniek maar wat roept zoals Marijn.quote:Op maandag 9 december 2024 07:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil, je weet toch niet hoe er gestemd gaat worden. Dus of je m nu tijdens het stemmen al neerlegt of callt voordat ze de stemmen opnoemen maakt niets uit. Je voorkomt alleen wel dat mensen op elkaar reageren zoals nu gebeurde.
Sporter zijn zegt niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat het gisteren eindelijk zo ver was maar toen kwamen de brieven en huiloogjes. Je kon niet even wachten joh? Heel plan bedacht en dan als eerste zeggen fok it ik wil graag een brief van m’n moeder lezen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het wel met freaky eens deze keer, de halve finale kun je al een tijdje zien aankomen en er gebeurd te weinig om dat te voorkomen, wat gekonkel hoort bij ER
Ze hebben eerder in de expeditie hun kansen laten liggen, en dat maakt dat het nu een aantal zaken redelijk eenvoudig te voorspellen zijn. Ze hadden spelers als Kiran en Timor al veel en veel eerder uit moeten gooien. Ze hebben Timor zelfstandig in het zadel geholpen en nu hij heel lang immuniteit had én 2 munten op zak kan je er niks meer aan doen. De volgende eilandraad zet hij de 2e munt ook gewoon in, tenzij hij de proef wint natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het wel met freaky eens deze keer, de halve finale kun je al een tijdje zien aankomen en er gebeurd te weinig om dat te voorkomen, wat gekonkel hoort bij ER
Timor en Marijn hebben samen de allereerste proef gewonnen en daardoor een immuniteitsmunt beide gewonnen. En iedereen was daarbij en dus iedereen wist dat.quote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Sas1986 het volgende:
Ik snapte niks van deze twist maar ik denk nu:
Raymond ging idd uit van de inzet munt Marijn. Hij kiest voor Ramsa in de hoop dat zijn maatje dit ook doet. Maar het kan dat Tymo niets wist van de munt van marijn, waarom zou hij anders op haar stemmen nadat zij koos voor de brief? Ze heeft het nooit openlijk gedeeld dus verbaaste mij dat Raymond het wist?
Dit. Ik denk dat je dan echt rationeel/emotioneel op een ander stoeltje zit. Ik zou nu ook denken"Jezus, zo'n bief. Weekje wachten en je ziet ze!". Maar hoe ik echt zal reageren op dat moment, dat weet ik pas als ik er ook echt zit.quote:Op maandag 9 december 2024 14:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Naja, goed, 30 dagen uithongeren en met een stelletje onbekenden opgescheept zitten maakt je ook letterlijk een beetje gek.
Heel dom, maar wel goed uitgepakt. Nu heeft ze m nogquote:Op maandag 9 december 2024 14:18 schreef Sas1986 het volgende:
Owwww, dat was ik kwijt.vandaar dat ze haar p. Uit heeft gedeeld, en heel dom dat ze hem dan niet bij zich had. Snap Timor zijn stem dan alsnog niet btw
Dus dat, elke week is een deceptie en achter de feiten aan lopen. Ze laten het gewoon gebeuren, en wij kijken er naar. Er werden in voorgaande seizoenen veel meer tactische plannen uitgevoerd en waren er veel meer blindsides wat de show zo leuk en onvoorspelbaar maakt. Het zijn maar een stelletje makke schapen die zich eigenhandig naar de slachtbank laten vervoeren. En dan gaat opper schaapje Marijn haar grote concurrent ook nog eens extra hard het zadel in helpen door die amulet aan hem te schenken. Tja, dan ben je gewoon dom.quote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hebben eerder in de expeditie hun kansen laten liggen, en dat maakt dat het nu een aantal zaken redelijk eenvoudig te voorspellen zijn. Ze hadden spelers als Kiran en Timor al veel en veel eerder uit moeten gooien. Ze hebben Timor zelfstandig in het zadel geholpen en nu hij heel lang immuniteit had én 2 munten op zak kan je er niks meer aan doen. De volgende eilandraad zet hij de 2e munt ook gewoon in, tenzij hij de proef wint natuurlijk.
Ligt helemaal aan de groep en dit jaar wederom grotendeels aan winnaarseiland. De groep kan je verder niet beïnvloeden, dat loopt zoals het loopt.quote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat, elke week is een deceptie en achter de feiten aan lopen. Ze laten het gewoon gebeuren, en wij kijken er naar. Er werden in voorgaande seizoenen veel meer tactische plannen uitgevoerd en waren er veel meer blindsides wat de show zo leuk en onvoorspelbaar maakt. Het zijn maar een stelletje makke schapen die zich eigenhandig naar de slachtbank laten vervoeren. En dan gaat opper schaapje Marijn haar grote concurrent ook nog eens extra hard het zadel in helpen door die amulet aan hem te schenken. Tja, dan ben je gewoon dom.
Dit dus, en Kiran en Nouchka hebben daarnaast ook een karakter dat blijkbaar in deze groep mensen wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 9 december 2024 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sporter zijn zegt niet alles natuurlijk.
Niet over proeven (korte srpint of uithouding, welk onderdeel), niet over sociale capactiteiten, niet over tactische capaciteiten, uzzle capaciteiten etc etc.
Alsof alleen de ene eigenschap "sporter zijn" (lekker breed ook) bepaalt dat je dan sowieso in de finale zit
Dat was de Peluang, ze heeft ook een immuniteitsmuntquote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Sas1986 het volgende:
Marijn had de munt niet op zak omdat ze hem had overgedragen aan Kyran voor de proef. omdat hij op winnaars eiland kwam heeft hij hem niet meer kunnen terug geven aan haar. Daarom verbaaste het mij dat Kyran Marijn niet koos om mee te nemen ...en heel appart dat zij dacht hem op deze manier nog in te kunnen zetten, gezien ze hem aan Kyran gaf met de reden : misschien zien we elkaar niet meer na de proef. Daarnaast wint hij alles, en hadden ze een bontje met genoeg mensen. Hij heeft genoeg stemmen dus hij lag niet echt onder vuur...
Dat weet. Ik heb ook niet anders gesuggereerd toch?quote:Op maandag 9 december 2024 00:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Munten worden pas ingezet ná het stemmen.
Dat is wel eens een seizoen of 2, 3 zo geweest dat was niet best.quote:Op maandag 9 december 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het stiekem ook gewoon weer eens geniaal vinden als iedereen denkt dat het om het winnen van de eindproef gaat en dat er dan ineens 10 afvallers van na de samensmelting zitten om de winnaar te bepalen
Het ging mij vooral om het laatste, wat maakte het op dat moment nog uit of ze wist of mensen wil en niet konden stemmen in de tijd ervoor?quote:Op maandag 9 december 2024 22:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet. Ik heb ook niet anders gesuggereerd toch?
Brazilian Butt Lift.quote:
Wisselt, er zijn jaren geweest met 4 mensen in de finale en met 3. Ligt ook een beetje aan het verloop tussen de samensmelting en de finale volgens mij. Als er ineens iemand onverwacht uitvalt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met hoeveel gaan ze de halve finale in?
De finale is met 3. En er zijn er nu nog 6 over, waarvan er al 1 een plek in de halve finale heeft. Ik zou zeggen dat de winnaar van de komende proef ook in de halve finale staat. Dan zijn er vervolgens nog vier over voor een kwartfinale. Gaat er nog gestemd worden? Dan zijn ze nog met drie over. Valt er dan nog maar 1 af per finale?
EPH komt er speciaal voor terug op aardequote:Op maandag 9 december 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het stiekem ook gewoon weer eens geniaal vinden als iedereen denkt dat het om het winnen van de eindproef gaat en dat er dan ineens 10 afvallers van na de samensmelting zitten om de winnaar te bepalen
Dat je weinig hersencellen had, dat was al bekend. Maar dat je ook mentaal gehandicapt was, dat is nieuw.quote:Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ze nogal hautain eerlijk gezegd. En dat mocro grietje er nog bij wat zich maar hijgerig zit uit te sloven, veel te bang om er uit gestemd te worden.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 04:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen fatsoensnormen
Ze heet Ouassima. Nu ben ik er onderhand wel klaar mee dat je haar steevast "dat mocro grietje" aan het noement bent. Heb het je al eerder aangegeven.quote:Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ze nogal hautain eerlijk gezegd. En dat mocro grietje er nog bij wat zich maar hijgerig zit uit te sloven, veel te bang om er uit gestemd te worden.
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Zielig hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik bepaal zelf hoe ik haar moet noemen, dat bepaald niemand voor mij. Dus dat. En als je het niet bevalt, dan reageer je er maar niet op.
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Sukkeltje.
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Meke het volgende:
Even een heel ander onderwerp dan maar; ik vond het zo opvallend hoe meelevend iedereen naar Kieran was, en hoe emotioneel hij was over die brief van zn partner. Heb echt het gevoel dat wij als kijkers daar een heel verhaal missen
Dan nog kan je met respect over iemand praten toch? Bijvoorbeeld "het meisje van Marokkaanse afkomst" of weet ik wat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.
Overigens vind ik haar ook vrij irritant
of gewoon "dat meisje, of vrouw, waarvan ik de naam niet kan onthouden" Dat ze van Marokkaanse afkomst is, is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan nog kan je met respect over iemand praten toch? Bijvoorbeeld "het meisje van Marokkaanse afkomst" of weet ik wat.
Het kan relevant zijn omdat er meer dames meedoen op dit moment. Je zou bijvoorbeeld ook naar Nouchka kunnen verwijzen als "sportende dame" en naar Marijn met "die dame met het blonde haar". Een extra duiding kan soms nodig of handig zijn voor anderen. Als je dan naar "die dame" verwijst dan zijn er meerdere opties.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon "dat meisje, of vrouw, waarvan ik de naam niet kan onthouden" Dat ze van Marokkaanse afkomst is, is totaal niet relevant.
Klopt, dat is wel jammer. Maar gelukkig bestaat er Google.quote:De op biedt hierbij geen uitkomst, daar staan nog steeds de deelnemers van 2023 in.
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Sukkeltje.
Ik heb hem ook al meermaals gerapporteerd, maar er gebeurd helemaal niks mee. Ik ga hem op de ignore lijst zetten, verstandige suggestie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...
Ik heb gisteren al een tr gezet over die opmerking maar blijkbaar wordt het geaccepteerd hier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...
Het is inmiddels door alle topics heen heel helder en klaar waarom Freaky specifiek deze naam niet kan "onthouden".quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.
Overigens vind ik haar ook vrij irritant
Mja, ik heb geen abboquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al meermaals gerapporteerd, maar er gebeurd helemaal niks mee. Ik ga hem op de ignore lijst zetten, verstandige suggestie!
Dat kan goed, maar ik werd door mijn partner al als spijkerhard weggezet. Ik zou de brief per direct in het vuur laten gooien (het was overigens een stuk leuker geweest als de kandidaten zélf de brief in het vuur hadden moeten gooien). We weten toch allemaal wat er in staat, dat werd hier ook al genoemd gisteren. En het thuisfront heeft heus een kopie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Meke het volgende:
Even een heel ander onderwerp dan maar; ik vond het zo opvallend hoe meelevend iedereen naar Kieran was, en hoe emotioneel hij was over die brief van zn partner. Heb echt het gevoel dat wij als kijkers daar een heel verhaal missen
O ja, shit. Ik wist dat ik iemand vergat!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef GereDathan het volgende:
Hamza en Ouassima hebben uiteraard een kans, maar dan moeten ze wel een proef winnen. Maar vergeet Marijn ook niet, die heeft ook al genoeg stemmen gehad.
Haha, ik heb je reactie 2 keer gelezen voor ik wist wie je vergatquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, shit. Ik wist dat ik iemand vergat!Marijn!
Vind ik eigenlijk wel een leuke kandidaat. Die mag van mij wel in de finale ipv Timor.
Ja of dat ze heel erg ruzie hadden van tevorenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzo
Ja of dat ze uit elkaar waren of zo. Viel me ook opquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzo
Haha ohh dat zou ik ook doen, en mn dierbare ook niks kwalijk nemen als zij die keuze zouden maken. En inderdaad; je weet dat alles thuis goed gaat omdat je het anders wel had gehoordquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kan goed, maar ik werd door mijn partner al als spijkerhard weggezet. Ik zou de brief per direct in het vuur laten gooien (het was overigens een stuk leuker geweest als de kandidaten zélf de brief in het vuur hadden moeten gooien). We weten toch allemaal wat er in staat, dat werd hier ook al genoemd gisteren. En het thuisfront heeft heus een kopie.
En laten we wel wezen, er staat sowieso niets belangrijks in. Als het belangrijk is, en dan bedoel ik dus iets met het thuisfront aan de hand, dan krijgen de kandidaten dat sowieso te horen. Ik meen mij te herinneren dat er ooit wel eens iemand naar huis is gegaan omdat er thuis iets gebeurde wat belangrijker was dan een spelletje spelen. Maar wellicht haal ik het door de war met WIDM.
Dat maakt in zoverre uit dat daaruit valt af te leiden dat ze niet van plan was haar munt in te zetten. En dat deze geforceerde 'twist' de stemming beïnvloed heeft.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om het laatste, wat maakte het op dat moment nog uit of ze wist of mensen wil en niet konden stemmen in de tijd ervoor?
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef GereDathan het volgende:
Hamza en Ouassima hebben uiteraard een kans, maar dan moeten ze wel een proef winnen. Maar vergeet Marijn ook niet, die heeft ook al genoeg stemmen gehad.
Nouschka zit al in de halve finale en Timor heeft nog een munt. Dus die zijn beiden veilig voorlopig.
Alles staat of valt met de winnaar van de volgende proef. Stel dat Hamza, Ouassima of Marijn wint dan is er nog de optie om Kiran naar huis te sturen. Of tricky spel spelen en Timor wijsmaken dat ze op Kiran gaan zodat hij de munt voor hem inzet en dan Timor naar huis sturen. Beetje wat Marijn bedacht had afgelopen aflevering. Maar verwacht dat dat niet gaat gebeuren, denk niet dat Timor dat risico neemt.
Klopt, die is ook door naar de halve finale.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:44 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.
Tenzij ze hem nog keer vergeetquote:Op woensdag 11 december 2024 08:44 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.
Elke keer uit zijn kokers ?quote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Die aantallen stemmen zijn zo vaag, hoe komt Kiran aan 5 stemmen?
Ja ik heb geen idee wie hoeveel stemmen heeftquote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Die aantallen stemmen zijn zo vaag, hoe komt Kiran aan 5 stemmen?
Goede billenquote:
Hij koos 2x toe een koker volgens mij.quote:Op zondag 15 december 2024 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft ie vaak extra stemmen gewonnen ofzo
Sloot extra stemmen en een keer niet hoeven stemmen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wie hoeveel stemmen heeft
Eensquote:
Die heeft toch gewoon een munt nogquote:Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef lars91 het volgende:
Nog eilandraad na halve finale? Mooie manier om Timur nog te lozen.
Hmmm true true. Maar dit was wel de laatste proef toch?quote:
Denk het nietquote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Als er nog een eilandraad is in de halve finale zou ik niet al m'n stemmen inzetten nu
Omdat Nicolette die tip gaf dat het nog nodig zou kunnen hebbenquote:Op zondag 15 december 2024 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heeft Kiran niet gewoon die Spa genomen eigenlijk
Ja stuur ze maar allebei weg ookquote:
Maar Marijn riep ook iets. Zou ze de munt gewoon kwijt zijnquote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Of hebben er mensen gestemd op Timor of Marijn voor de sier?
En die zetten geen munt in want het hoeft toch niet.quote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Of hebben er mensen gestemd op Timor of Marijn voor de sier?
Maar als er volgende week geen eilandraad is hebben ze toch geen ruk meer aan die munten?quote:Op zondag 15 december 2024 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die zetten geen munt in want het hoeft toch niet.
Laatste dus nuquote:Op zondag 15 december 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou wel gek zijn als er nog een eilandraad is.
Ik hoop het, maar zal wel niet.quote:Op zondag 15 december 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Walgelijke hopen nu dat de stemmen op Marijn genoeg zijn nu.
Nee jammerquote:
Die Marijn ook.quote:
Ja dat is wel heel mooiquote:
Ik heb niet zo heel vaak zo een grote naaistreek in Expeditie Robinson gezien.quote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dit is Robinson, hoort bij het spel
Vorig seizoen vond ik gemenerquote:Op zondag 15 december 2024 21:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel vaak zo een grote naaistreek in Expeditie Robinson gezien.
Tenminste ik kan het me niet herinneren.
Ik weet het niet precies meer maar ik weet nog wel dat ik het een enorme kut actie vondquote:Op zondag 15 december 2024 21:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hamidullah.
Wat was er toen ook alweer, dan?
De productie wist hiervan natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Wat als ze eerst aan Marijn hadden gevraagd of ze munt wou inzetten en dan pas Timor?
Dus moet je maar meteen opgeven?quote:Op zondag 15 december 2024 21:22 schreef Nectaro22 het volgende:
Wauw toch nog een twist
Waarom wil Ouassima op deze manier de halve finale halen, ze ligt er daar toch als eerste uit
Gewoon slim gespeeld maar Timor of Kieran gaan dit winnen denk ikquote:Op zondag 15 december 2024 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus moet je maar meteen opgeven?
Slim van Marijn dat ze fysiek zwakkere meeneemt naar de halve finale ipv Hamza.
Dat is wel een dingetje.quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Wat als ze eerst aan Marijn hadden gevraagd of ze munt wou inzetten en dan pas Timor?
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.quote:Op zondag 15 december 2024 22:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje.
Dat soort dingen moeten ze tegelijkertijd beslissen. Net als met het niet stemmen van vorige week.
Uiteraard, finale gaat gewoon tussen Timor, Kiran en Nouchka.quote:Op zondag 15 december 2024 22:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon slim gespeeld maar Timor of Kieran gaan dit winnen denk ik
Dat had ik mooi gevondenquote:Op zondag 15 december 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.
Klopt. Eerst aan Timor.quote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Ben het ff kwijt, vroegen ze specifiek als eerste aan Timor of ie z'n munt in wilde zetten?
Ok dan kan het inderdaad vooropgezet zijn door de redactiequote:
Is altijd na het stemmen.quote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Je moet toch sowieso al voor de eilandraad de troef doorgeven? Dat had later niet meer gekund
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.quote:Op zondag 15 december 2024 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus moet je maar meteen opgeven?
Slim van Marijn dat ze fysiek zwakkere meeneemt naar de halve finale ipv Hamza.
Je, de vraag komt er altijd na, maar volgens mij moet het eventuele overdragen daarvoor al gebeurenquote:
Nee toch want dan hadden ze vorige week al geweten dat Marijn hem niet bij zich hadquote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je, de vraag komt er altijd na, maar volgens mij moet het eventuele overdragen daarvoor al gebeuren
Die snap ik niet helemaal, geloof ik.. bedoel enkel dat je de munt niet meer aan iemand anders kan geven als je de vraag krijgt of je hem in wil zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee toch want dan hadden ze vorige week al geweten dat Marijn hem niet bij zich had
Ja en nee, als je ziet hoe de onderlinge verhoudingen dit seizoen liggen en je zo met elkaar overeen komt om het op de skills aan te laten komen dan vind ik het toch bijzonder laag van de dames om Hamza zo te kakken te zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 22:07 schreef superniger het volgende:
Mooi plan van Marijn en Wasima.
Slim gespeeld. You snooze you lose.
Dit dusquote:Op zondag 15 december 2024 22:42 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.
Ik snap dat het spel gespeeld mag worden, en het was de beste move voor haar om de halve finale te halen, maar de manier waarop siert haar zeker niet waardoor ze er uiteindelijk slechter uitkomt.
Dus eigenlijk is Marijn twee rondes achter elkaar geholpen door productie.quote:Op zondag 15 december 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.
Hoezo deugen? Ze konkelde, dat is juist niet deugen.quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Marijn was in het begin nog wel een frisse verschijning (een soort Geraldine Kemper) en een leuke deelnemer maar ze ontpopt zich als een ware deug troela die liever haar vriendjes spekt dan dat ze zelf voor de winst gaat, en dat gaat haar nekken, daar win je deze show niet mee.
Nee, want bij het inxetten van de munt kun je hem niet meer afgeven, dat moet je op het eiland doen dus het maakt op de eilandraad niet uit dat Timor eerder was, de munt van Marijn was op het eiland al afgegeven aan iemand anders dat had Timor ook kunnen doen maar dat heeft hij niet gedaan op de eilandraad zelf kan dat niet meerquote:Op maandag 16 december 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Marijn twee rondes achter elkaar geholpen door productie.
Bekijk deze YouTube-video Hier gebeurt het nog wel zo uiteindelijk geeft Niels de munt aan Nicolette.quote:Op maandag 16 december 2024 05:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, want bij het inxetten van de munt kun je hem niet meer afgeven, dat moet je op het eiland doen dus het maakt op de eilandraad niet uit dat Timor eerder was, de munt van Marijn was op het eiland al afgegeven aan iemand anders dat had Timor ook kunnen doen maar dat heeft hij niet gedaan op de eilandraad zelf kan dat niet meer
Denk wel dat het gesprek met Art iets langer heeft geduurd dan ze lieten zienquote:Op maandag 16 december 2024 09:18 schreef ThijsTH het volgende:
Wowwww deze zag ik niet aankomen! Was helemaal in slaap gesukkeld door het broer-zus gedoe......
wat een valse naaistreek was Ouassima! En wat pakte Hamza het goed op!
Als hij echt boos was en los is gegaan op Ouassima hadden ze daar van gesmuld en het 100% zeker uitgezonden. Dus nee, denk het niet.quote:Op maandag 16 december 2024 09:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat het gesprek met Art iets langer heeft geduurd dan ze lieten zien
Waarom zie jij deugen altijd als iets slechts?quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Marijn was in het begin nog wel een frisse verschijning (een soort Geraldine Kemper) en een leuke deelnemer maar ze ontpopt zich als een ware deug troela die liever haar vriendjes spekt dan dat ze zelf voor de winst gaat, en dat gaat haar nekken, daar win je deze show niet mee.
En dan nog neemt hij t, na even een begrijpelijke emotionele uitbarsting, heel sterk op ook.quote:Op zondag 15 december 2024 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Hamza was voor mij by far de leukste persoon deze expeditie. Meest oprecht, mooi teruggevochten en gewoon echt een leuke spirit. En dan op zo'n manier eruit gegooid worden, terwijl ze toch echt een mooie faire afspraak hadden.
Bah.
Ik had het hem zo gegund.
Hele leuk gast ja. Hoewel ik het wel leuk vind dat er toch nog een twist in zat in deze andere doodsaaie afleveringquote:Op zondag 15 december 2024 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Hamza was voor mij by far de leukste persoon deze expeditie. Meest oprecht, mooi teruggevochten en gewoon echt een leuke spirit. En dan op zo'n manier eruit gegooid worden, terwijl ze toch echt een mooie faire afspraak hadden.
Bah.
Ik had het hem zo gegund.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, want ze is nu juist niet een deug troela. Een deel van de kijkers en deelnemers zullen haar dit kwalijk nemen. Juist een gewaagde move, of je het nu een goede vindt of niet....quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Bepaalde families vinden dit geen leuke opmerkingquote:Op maandag 16 december 2024 10:07 schreef Magica het volgende:
Je ‘zus’ zal nooit zo een mes in je rug steken, ook niet in een spel
Omdat het zo is.quote:Op maandag 16 december 2024 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zie jij deugen altijd als iets slechts?
En ze zit er nog steeds in, dus tja. Is er toch behoorlijk ver mee gekomen, niet?
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.quote:Op maandag 16 december 2024 02:30 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hoezo deugen? Ze konkelde, dat is juist niet deugen.
Die muts deugt zeker niet, van geen enkele kant. Het is gewoon een aso moppie, alleen gewend haar zin te krijgenquote:Op maandag 16 december 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.
Deugenquote:
Wat is t nou?quote:
Het boeit me niet wat jij vind. Het gaat om wat ik er van vind. En door.quote:Op maandag 16 december 2024 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t nou?
Is ze nou slecht omdat ze deugt?
Of is ze nou slecht omdat ze NIET deugt?
Vind het zo'n lage streek. Constant dat je bent m'n broertje en we gaan battelen, om dan dit te flikken. Is een halve finale plek je dan zoveel waard?quote:Op zondag 15 december 2024 22:42 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.
Ik snap dat het spel gespeeld mag worden, en het was de beste move voor haar om de halve finale te halen, maar de manier waarop siert haar zeker niet waardoor ze er uiteindelijk slechter uitkomt.
Je moet de munt van tevoren al geven.quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Denk dat ik dan oprecht niet snap wat jij met deugen bedoelt. In elk geval niet wat ik eronder versta. Of het woordenboek zoals gequote hierboven.quote:Op maandag 16 december 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.
Dat was gewoon pure onzin. Je bent gewoon elkaars tegenstander. Het is wel een spelshow. Dus waarom dan strooien met allerlei superlatieven 'je bent mijn broertje/zusje' is gewoon toxic en slaat in deze als kut op Dirk dat het een aard heeft!quote:Op maandag 16 december 2024 12:09 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vind het zo'n lage streek. Constant dat je bent m'n broertje en we gaan battelen, om dan dit te flikken. Is een halve finale plek je dan zoveel waard?
Dit kun je doen met een medespeler maar niet met iemand waarmee je zogenaamd zo hecht bent.
De banden die je opbouwt zijn ook echt. Het is niet allemaal spel. Nja, voor haar blijkbaar wel.quote:Op maandag 16 december 2024 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gewoon pure onzin. Je bent gewoon elkaars tegenstander. Het is wel een spelshow. Dus waarom dan strooien met allerlei superlatieven 'je bent mijn broertje/zusje' is gewoon toxic en slaat in deze als kut op Dirk dat het een aard heeft!
quote:Op maandag 16 december 2024 12:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
Je moet de munt van tevoren al geven.
quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video Hier gebeurt het nog wel zo uiteindelijk geeft Niels de munt aan Nicolette.
Denk dat het wel kon Marijn kon ook beslissen in een splitt second had ze hem meegenomen vorige week.
Dacht ik al.quote:Op maandag 16 december 2024 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat jij vind. Het gaat om wat ik er van vind. En door.
Snap wel wat je bedoelt, maar het kan toch nog steeds zijn dat de beste wint? Of is er iemand uit die jij als beste zag?quote:Op maandag 16 december 2024 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Expeditie Robinson ging in het begin om de beste, sterkste speler, zowel fysiek als mentaal, de beste overlever.
Nu gaat het meer om elkaar naaien, een zandloper winnen, waardoor je niet hoeft te battelen, maar wint.
De peluang, die je kan inzetten om niet weggestemd te worden. Dit maakt het voor mij niet leuker om naar te kijken.
Sommigen voeren de hele dag geen flikker uit, beetje liggen, wachten tot iemand eten heeft gevonden en klaar heeft gemaakt en dan klagen dat ze honger hebben.
Degene die dit jaar wint, is niet de beste.
De streek die Hamza is geleverd, vond ik echt vies en die beide meiden mogen er van mij zo snel mogelijk uit. Hamza nam het sportief op, ik had gezegd, ik hoef je even niet te zien.
Moeilijke namen i guessquote:Op maandag 16 december 2024 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Wassima of Merijn nu wint zou ik het wel vervelend vinden.
Ik ben het met je eens dat er teveel munten en peduan’s in het spel zijn gekomen, maar het zijn wel juist de fysiek sterkeren (die proeven winnen) die daarvan profiteren.quote:Op maandag 16 december 2024 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Expeditie Robinson ging in het begin om de beste, sterkste speler, zowel fysiek als mentaal, de beste overlever.
Nu gaat het meer om elkaar naaien, een zandloper winnen, waardoor je niet hoeft te battelen, maar wint.
De peluang, die je kan inzetten om niet weggestemd te worden. Dit maakt het voor mij niet leuker om naar te kijken.
Sommigen voeren de hele dag geen flikker uit, beetje liggen, wachten tot iemand eten heeft gevonden en klaar heeft gemaakt en dan klagen dat ze honger hebben.
Degene die dit jaar wint, is niet de beste.
De streek die Hamza is geleverd, vond ik echt vies en die beide meiden mogen er van mij zo snel mogelijk uit. Hamza nam het sportief op, ik had gezegd, ik hoef je even niet te zien.
Zo tactisch is mevrouw Marein niet hoor die gaf Kieran nog vlak voor de halve finale een Peduang.quote:Op maandag 16 december 2024 16:30 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er teveel munten en peduan’s in het spel zijn gekomen, maar het zijn wel juist de fysiek sterkeren (die proeven winnen) die daarvan profiteren.
Zonder munten was Timor er allang uitgeknikkerd, en Kieran ook als ze een kans hadden gehad. Hamza heeft het alleen op het eiland heel goed gedaan, maar sinds de samensmelting heeft hij weinig meer gepresteerd. Geen echt finalisten materiaal dus (net als Merijn en Ouassima overigens, die zijn het nog minder).
Ik vond het overigens ook een naaistreek, maar het blijft ook een tactisch spel, ik zou ook liever Ouassima als tegenstander hebben dan Hamza.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:32 schreef Document1 het volgende:
Kieran en Nouchka wisten van niks volgens mij.
Het is ook een kutstreek, beloof dan niets en hou op met je broertje gelul. iemand zo vast iets beloven en dan verbreken, heeft niets met spel te maken, dat is naaien. respect voor hamza hoe het het opneemt, ik had zo iemand nooit meer willen zien.quote:Op maandag 16 december 2024 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Dat gezicht van Kieran nadat Marijn zei dat ze haar munt had overgedragen![]()
Ogen als theeschoteltjes.
Ik vind het ook een kutstreek. Spel of niet. Ik zou het niet zo spelen iig.
Ik gun het beide dames niet meer.
Ze kunnen niet met tien de finale halen he, dat is gewoon het spel, elke ronde moet er iemand uit en is het belangrijk om je eigen hachje, vooral op langere termijn, te redden, dus stem je mensen die in een ander bondje zitten er bij voorkeur uit. Een sterke speler als maatje zo’n amulet geven waar zij op dat moment niets aan had zorgt voor meer veiligheid op de langere termijn omdat hij nu zeker met haar mee zal gaan.quote:Op maandag 16 december 2024 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo tactisch is mevrouw Marein niet hoor die gaf Kieran nog vlak voor de halve finale een Peduang.
Die is veel te veel bezig met die zijn mijn vriendjes en die zijn stom nu ten koste van Hamza maar eerder ook al van Raymon Jamie Vincent oa.
Een van de sterkste spelers van dit seizoen vlak voor de eindstrijd een extra wapen geven omdat het toevallig een vriendje is noem ik niet tactisch.quote:Op maandag 16 december 2024 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ze kunnen niet met tien de finale halen he, dat is gewoon het spel, elke ronde moet er iemand uit en is het belangrijk om je eigen hachje, vooral op langere termijn, te redden, dus stem je mensen die in een ander bondje zitten er bij voorkeur uit. Een sterke speler als maatje zo’n amulet geven waar zij op dat moment niets aan had zorgt voor meer veiligheid op de langere termijn omdat hij nu zeker met haar mee zal gaan.
Waarom zou het tactisch zijn om Hamza te laten blijven of ze te laten battlen? Hamza is veel sterker/slimmer dan Ouassima. Waarschijnlijk speelde vriendschap een grote rol, maar zeker niet de enige rol. Zeker voor na deze stemming, waarbij je niets meer aan vrienden (of vijanden) hebt voor de winst, en je niets te verliezen hebt door de munt niet te geven.quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de sterkste spelers van dit seizoen vlak voor de eindstrijd een extra wapen geven omdat het toevallig een vriendje is noem ik niet tactisch.
En daarna ook nog der vriendin ten kosten van Hamza niet tactisch meer bezig met die is lief en die niet wel blij dat Timor haar elke keer doorheeft gehad.
Van mij mogen ze hoor, het is inderdaad tv, én daar mag ik een mening over hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Marijn doet mee aan een spelshow.
Marijn speelt strategisch in een spelshow.
Iedereen KWAAD en WOEDEND .
Ja alleen dit seizoen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:07 schreef Clemanyana het volgende:
Is die peluang eigenlijk ooit wel eens echt ingezet?
Ik kan me vaag iets herinneren over muntjes stapelen. Maar dat was ook maar 1x ofzo? Misschien vond ik het wel gewoon niet zo spannend, dat kan ookquote:
Dat was omdat Hamza en Farly gelijk aantal stemmen hadden het klopt volgens mij dat ze ook zo iets moeten doen wanneer iemand de Peluang inzet. Tenminste dat was in een eerdere editie wel zo.quote:Op dinsdag 17 december 2024 04:50 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets herinneren over muntjes stapelen. Maar dat was ook maar 1x ofzo? Misschien vond ik het wel gewoon niet zo spannend, dat kan ook
Waarom?quote:
Ja maar Timor denkt alleen aan Timorquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:34 schreef Gia het volgende:
Timor had zijn munt op Hamza moeten gooien, dan was Marijn eruit gemoeten.
Precies ditquote:Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Marijn doet mee aan een spelshow.
Marijn speelt strategisch in een spelshow.
Iedereen KWAAD en WOEDEND .
Timor kon dit ook niet weten, want ik weet eigenlijk 100% zeker dat hij het dan anders gespeeld had.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar Timor denkt alleen aan Timor
Mag Timor 100% niet, maar zondag viel hij me reuze mee inderdaad. Die had zelfs zijn munt aan Hamza gegeven denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Timor kon dit ook niet weten, want ik weet eigenlijk 100% zeker dat hij het dan anders gespeeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |