En dan nog neemt hij t, na even een begrijpelijke emotionele uitbarsting, heel sterk op ook.quote:Op zondag 15 december 2024 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Hamza was voor mij by far de leukste persoon deze expeditie. Meest oprecht, mooi teruggevochten en gewoon echt een leuke spirit. En dan op zo'n manier eruit gegooid worden, terwijl ze toch echt een mooie faire afspraak hadden.
Bah.
Ik had het hem zo gegund.
Hele leuk gast ja. Hoewel ik het wel leuk vind dat er toch nog een twist in zat in deze andere doodsaaie afleveringquote:Op zondag 15 december 2024 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Hamza was voor mij by far de leukste persoon deze expeditie. Meest oprecht, mooi teruggevochten en gewoon echt een leuke spirit. En dan op zo'n manier eruit gegooid worden, terwijl ze toch echt een mooie faire afspraak hadden.
Bah.
Ik had het hem zo gegund.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, want ze is nu juist niet een deug troela. Een deel van de kijkers en deelnemers zullen haar dit kwalijk nemen. Juist een gewaagde move, of je het nu een goede vindt of niet....quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Marijn was in het begin nog wel een frisse verschijning (een soort Geraldine Kemper) en een leuke deelnemer maar ze ontpopt zich als een ware deug troela die liever haar vriendjes spekt dan dat ze zelf voor de winst gaat, en dat gaat haar nekken, daar win je deze show niet mee.
Bepaalde families vinden dit geen leuke opmerkingquote:Op maandag 16 december 2024 10:07 schreef Magica het volgende:
Je ‘zus’ zal nooit zo een mes in je rug steken, ook niet in een spel
Omdat het zo is.quote:Op maandag 16 december 2024 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zie jij deugen altijd als iets slechts?
En ze zit er nog steeds in, dus tja. Is er toch behoorlijk ver mee gekomen, niet?
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.quote:Op maandag 16 december 2024 02:30 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hoezo deugen? Ze konkelde, dat is juist niet deugen.
Die muts deugt zeker niet, van geen enkele kant. Het is gewoon een aso moppie, alleen gewend haar zin te krijgenquote:Op maandag 16 december 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.
Deugenquote:
Wat is t nou?quote:
Het boeit me niet wat jij vind. Het gaat om wat ik er van vind. En door.quote:Op maandag 16 december 2024 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t nou?
Is ze nou slecht omdat ze deugt?
Of is ze nou slecht omdat ze NIET deugt?
Vind het zo'n lage streek. Constant dat je bent m'n broertje en we gaan battelen, om dan dit te flikken. Is een halve finale plek je dan zoveel waard?quote:Op zondag 15 december 2024 22:42 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.
Ik snap dat het spel gespeeld mag worden, en het was de beste move voor haar om de halve finale te halen, maar de manier waarop siert haar zeker niet waardoor ze er uiteindelijk slechter uitkomt.
Je moet de munt van tevoren al geven.quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Wat als ze eerst aan Marijn hadden gevraagd of ze munt wou inzetten en dan pas Timor?
Denk dat ik dan oprecht niet snap wat jij met deugen bedoelt. In elk geval niet wat ik eronder versta. Of het woordenboek zoals gequote hierboven.quote:Op maandag 16 december 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed allebei dus behoorlijk toxic.
Dat was gewoon pure onzin. Je bent gewoon elkaars tegenstander. Het is wel een spelshow. Dus waarom dan strooien met allerlei superlatieven 'je bent mijn broertje/zusje' is gewoon toxic en slaat in deze als kut op Dirk dat het een aard heeft!quote:Op maandag 16 december 2024 12:09 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vind het zo'n lage streek. Constant dat je bent m'n broertje en we gaan battelen, om dan dit te flikken. Is een halve finale plek je dan zoveel waard?
Dit kun je doen met een medespeler maar niet met iemand waarmee je zogenaamd zo hecht bent.
De banden die je opbouwt zijn ook echt. Het is niet allemaal spel. Nja, voor haar blijkbaar wel.quote:Op maandag 16 december 2024 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gewoon pure onzin. Je bent gewoon elkaars tegenstander. Het is wel een spelshow. Dus waarom dan strooien met allerlei superlatieven 'je bent mijn broertje/zusje' is gewoon toxic en slaat in deze als kut op Dirk dat het een aard heeft!
quote:Op maandag 16 december 2024 12:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
Je moet de munt van tevoren al geven.
quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video Hier gebeurt het nog wel zo uiteindelijk geeft Niels de munt aan Nicolette.
Denk dat het wel kon Marijn kon ook beslissen in een splitt second had ze hem meegenomen vorige week.
Dacht ik al.quote:Op maandag 16 december 2024 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat jij vind. Het gaat om wat ik er van vind. En door.
Snap wel wat je bedoelt, maar het kan toch nog steeds zijn dat de beste wint? Of is er iemand uit die jij als beste zag?quote:Op maandag 16 december 2024 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Expeditie Robinson ging in het begin om de beste, sterkste speler, zowel fysiek als mentaal, de beste overlever.
Nu gaat het meer om elkaar naaien, een zandloper winnen, waardoor je niet hoeft te battelen, maar wint.
De peluang, die je kan inzetten om niet weggestemd te worden. Dit maakt het voor mij niet leuker om naar te kijken.
Sommigen voeren de hele dag geen flikker uit, beetje liggen, wachten tot iemand eten heeft gevonden en klaar heeft gemaakt en dan klagen dat ze honger hebben.
Degene die dit jaar wint, is niet de beste.
De streek die Hamza is geleverd, vond ik echt vies en die beide meiden mogen er van mij zo snel mogelijk uit. Hamza nam het sportief op, ik had gezegd, ik hoef je even niet te zien.
Moeilijke namen i guessquote:Op maandag 16 december 2024 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Wassima of Merijn nu wint zou ik het wel vervelend vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |