Ik heb niet zo heel vaak zo een grote naaistreek in Expeditie Robinson gezien.quote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dit is Robinson, hoort bij het spel
Vorig seizoen vond ik gemenerquote:Op zondag 15 december 2024 21:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel vaak zo een grote naaistreek in Expeditie Robinson gezien.
Tenminste ik kan het me niet herinneren.
Ik weet het niet precies meer maar ik weet nog wel dat ik het een enorme kut actie vondquote:Op zondag 15 december 2024 21:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hamidullah.
Wat was er toen ook alweer, dan?
De productie wist hiervan natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Wat als ze eerst aan Marijn hadden gevraagd of ze munt wou inzetten en dan pas Timor?
Dus moet je maar meteen opgeven?quote:Op zondag 15 december 2024 21:22 schreef Nectaro22 het volgende:
Wauw toch nog een twist
Waarom wil Ouassima op deze manier de halve finale halen, ze ligt er daar toch als eerste uit
Gewoon slim gespeeld maar Timor of Kieran gaan dit winnen denk ikquote:Op zondag 15 december 2024 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus moet je maar meteen opgeven?
Slim van Marijn dat ze fysiek zwakkere meeneemt naar de halve finale ipv Hamza.
Dat is wel een dingetje.quote:Op zondag 15 december 2024 21:49 schreef Momo het volgende:
Wat als ze eerst aan Marijn hadden gevraagd of ze munt wou inzetten en dan pas Timor?
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.quote:Op zondag 15 december 2024 22:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje.
Dat soort dingen moeten ze tegelijkertijd beslissen. Net als met het niet stemmen van vorige week.
Uiteraard, finale gaat gewoon tussen Timor, Kiran en Nouchka.quote:Op zondag 15 december 2024 22:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon slim gespeeld maar Timor of Kieran gaan dit winnen denk ik
Dat had ik mooi gevondenquote:Op zondag 15 december 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.
Klopt. Eerst aan Timor.quote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Ben het ff kwijt, vroegen ze specifiek als eerste aan Timor of ie z'n munt in wilde zetten?
Ok dan kan het inderdaad vooropgezet zijn door de redactiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |