Dat maakt in zoverre uit dat daaruit valt af te leiden dat ze niet van plan was haar munt in te zetten. En dat deze geforceerde 'twist' de stemming beïnvloed heeft.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om het laatste, wat maakte het op dat moment nog uit of ze wist of mensen wil en niet konden stemmen in de tijd ervoor?
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef GereDathan het volgende:
Hamza en Ouassima hebben uiteraard een kans, maar dan moeten ze wel een proef winnen. Maar vergeet Marijn ook niet, die heeft ook al genoeg stemmen gehad.
Nouschka zit al in de halve finale en Timor heeft nog een munt. Dus die zijn beiden veilig voorlopig.
Alles staat of valt met de winnaar van de volgende proef. Stel dat Hamza, Ouassima of Marijn wint dan is er nog de optie om Kiran naar huis te sturen. Of tricky spel spelen en Timor wijsmaken dat ze op Kiran gaan zodat hij de munt voor hem inzet en dan Timor naar huis sturen. Beetje wat Marijn bedacht had afgelopen aflevering. Maar verwacht dat dat niet gaat gebeuren, denk niet dat Timor dat risico neemt.
Klopt, die is ook door naar de halve finale.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:44 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.
Tenzij ze hem nog keer vergeetquote:Op woensdag 11 december 2024 08:44 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Marijn heeft een munt, die is gewoon door.
Elke keer uit zijn kokers ?quote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Die aantallen stemmen zijn zo vaag, hoe komt Kiran aan 5 stemmen?
Ja ik heb geen idee wie hoeveel stemmen heeftquote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Die aantallen stemmen zijn zo vaag, hoe komt Kiran aan 5 stemmen?
Goede billenquote:
Hij koos 2x toe een koker volgens mij.quote:Op zondag 15 december 2024 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft ie vaak extra stemmen gewonnen ofzo
Sloot extra stemmen en een keer niet hoeven stemmen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wie hoeveel stemmen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |