Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 04:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen fatsoensnormen
Ze heet Ouassima. Nu ben ik er onderhand wel klaar mee dat je haar steevast "dat mocro grietje" aan het noement bent. Heb het je al eerder aangegeven.quote:Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ze nogal hautain eerlijk gezegd. En dat mocro grietje er nog bij wat zich maar hijgerig zit uit te sloven, veel te bang om er uit gestemd te worden.
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Zielig hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik bepaal zelf hoe ik haar moet noemen, dat bepaald niemand voor mij. Dus dat. En als je het niet bevalt, dan reageer je er maar niet op.
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Sukkeltje.
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Meke het volgende:
Even een heel ander onderwerp dan maar; ik vond het zo opvallend hoe meelevend iedereen naar Kieran was, en hoe emotioneel hij was over die brief van zn partner. Heb echt het gevoel dat wij als kijkers daar een heel verhaal missen
Dan nog kan je met respect over iemand praten toch? Bijvoorbeeld "het meisje van Marokkaanse afkomst" of weet ik wat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.
Overigens vind ik haar ook vrij irritant
of gewoon "dat meisje, of vrouw, waarvan ik de naam niet kan onthouden" Dat ze van Marokkaanse afkomst is, is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan nog kan je met respect over iemand praten toch? Bijvoorbeeld "het meisje van Marokkaanse afkomst" of weet ik wat.
Het kan relevant zijn omdat er meer dames meedoen op dit moment. Je zou bijvoorbeeld ook naar Nouchka kunnen verwijzen als "sportende dame" en naar Marijn met "die dame met het blonde haar". Een extra duiding kan soms nodig of handig zijn voor anderen. Als je dan naar "die dame" verwijst dan zijn er meerdere opties.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon "dat meisje, of vrouw, waarvan ik de naam niet kan onthouden" Dat ze van Marokkaanse afkomst is, is totaal niet relevant.
Klopt, dat is wel jammer. Maar gelukkig bestaat er Google.quote:De op biedt hierbij geen uitkomst, daar staan nog steeds de deelnemers van 2023 in.
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We hebben liever dat jij nergens meer op reageert. Scheelt een hoop irritatie. Sukkeltje.
Ik heb hem ook al meermaals gerapporteerd, maar er gebeurd helemaal niks mee. Ik ga hem op de ignore lijst zetten, verstandige suggestie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...
Ik heb gisteren al een tr gezet over die opmerking maar blijkbaar wordt het geaccepteerd hier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is al jaren zo met die freak, en het mag allemaal ..... En TR zetten en ban aansmeren is hij ook niet vies van. Ik blijf al tijden weg in topics waar hij zit te bazelen...
Het is inmiddels door alle topics heen heel helder en klaar waarom Freaky specifiek deze naam niet kan "onthouden".quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik het ook niet altijd met Freaky eens ben en we hebben ook onze aanvaringen gehad vooral tijdens BB maar hier word het wel wat opgeblazen vind ik eerlijk gezegd ik kan de naam van die vrouw ook niet onthouden en dat na tig afleveringen dat hij dan zo noemt is toch niet z'n probleem.
Overigens vind ik haar ook vrij irritant
Mja, ik heb geen abboquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al meermaals gerapporteerd, maar er gebeurd helemaal niks mee. Ik ga hem op de ignore lijst zetten, verstandige suggestie!
Dat kan goed, maar ik werd door mijn partner al als spijkerhard weggezet. Ik zou de brief per direct in het vuur laten gooien (het was overigens een stuk leuker geweest als de kandidaten zélf de brief in het vuur hadden moeten gooien). We weten toch allemaal wat er in staat, dat werd hier ook al genoemd gisteren. En het thuisfront heeft heus een kopie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Meke het volgende:
Even een heel ander onderwerp dan maar; ik vond het zo opvallend hoe meelevend iedereen naar Kieran was, en hoe emotioneel hij was over die brief van zn partner. Heb echt het gevoel dat wij als kijkers daar een heel verhaal missen
O ja, shit. Ik wist dat ik iemand vergat!quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:35 schreef GereDathan het volgende:
Hamza en Ouassima hebben uiteraard een kans, maar dan moeten ze wel een proef winnen. Maar vergeet Marijn ook niet, die heeft ook al genoeg stemmen gehad.
Haha, ik heb je reactie 2 keer gelezen voor ik wist wie je vergatquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, shit. Ik wist dat ik iemand vergat!Marijn!
Vind ik eigenlijk wel een leuke kandidaat. Die mag van mij wel in de finale ipv Timor.
Ja of dat ze heel erg ruzie hadden van tevorenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzo
Ja of dat ze uit elkaar waren of zo. Viel me ook opquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij zei eerst "was" dus ik dacht dat iemand de pijp uit ging of ernstig ziek ofzo
Haha ohh dat zou ik ook doen, en mn dierbare ook niks kwalijk nemen als zij die keuze zouden maken. En inderdaad; je weet dat alles thuis goed gaat omdat je het anders wel had gehoordquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kan goed, maar ik werd door mijn partner al als spijkerhard weggezet. Ik zou de brief per direct in het vuur laten gooien (het was overigens een stuk leuker geweest als de kandidaten zélf de brief in het vuur hadden moeten gooien). We weten toch allemaal wat er in staat, dat werd hier ook al genoemd gisteren. En het thuisfront heeft heus een kopie.
En laten we wel wezen, er staat sowieso niets belangrijks in. Als het belangrijk is, en dan bedoel ik dus iets met het thuisfront aan de hand, dan krijgen de kandidaten dat sowieso te horen. Ik meen mij te herinneren dat er ooit wel eens iemand naar huis is gegaan omdat er thuis iets gebeurde wat belangrijker was dan een spelletje spelen. Maar wellicht haal ik het door de war met WIDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |