Ik ben het met je eens dat er teveel munten en peduan’s in het spel zijn gekomen, maar het zijn wel juist de fysiek sterkeren (die proeven winnen) die daarvan profiteren.quote:Op maandag 16 december 2024 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Expeditie Robinson ging in het begin om de beste, sterkste speler, zowel fysiek als mentaal, de beste overlever.
Nu gaat het meer om elkaar naaien, een zandloper winnen, waardoor je niet hoeft te battelen, maar wint.
De peluang, die je kan inzetten om niet weggestemd te worden. Dit maakt het voor mij niet leuker om naar te kijken.
Sommigen voeren de hele dag geen flikker uit, beetje liggen, wachten tot iemand eten heeft gevonden en klaar heeft gemaakt en dan klagen dat ze honger hebben.
Degene die dit jaar wint, is niet de beste.
De streek die Hamza is geleverd, vond ik echt vies en die beide meiden mogen er van mij zo snel mogelijk uit. Hamza nam het sportief op, ik had gezegd, ik hoef je even niet te zien.
Zo tactisch is mevrouw Marein niet hoor die gaf Kieran nog vlak voor de halve finale een Peduang.quote:Op maandag 16 december 2024 16:30 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er teveel munten en peduan’s in het spel zijn gekomen, maar het zijn wel juist de fysiek sterkeren (die proeven winnen) die daarvan profiteren.
Zonder munten was Timor er allang uitgeknikkerd, en Kieran ook als ze een kans hadden gehad. Hamza heeft het alleen op het eiland heel goed gedaan, maar sinds de samensmelting heeft hij weinig meer gepresteerd. Geen echt finalisten materiaal dus (net als Merijn en Ouassima overigens, die zijn het nog minder).
Ik vond het overigens ook een naaistreek, maar het blijft ook een tactisch spel, ik zou ook liever Ouassima als tegenstander hebben dan Hamza.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:32 schreef Document1 het volgende:
Kieran en Nouchka wisten van niks volgens mij.
Het is ook een kutstreek, beloof dan niets en hou op met je broertje gelul. iemand zo vast iets beloven en dan verbreken, heeft niets met spel te maken, dat is naaien. respect voor hamza hoe het het opneemt, ik had zo iemand nooit meer willen zien.quote:Op maandag 16 december 2024 18:42 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Dat gezicht van Kieran nadat Marijn zei dat ze haar munt had overgedragen![]()
Ogen als theeschoteltjes.
Ik vind het ook een kutstreek. Spel of niet. Ik zou het niet zo spelen iig.
Ik gun het beide dames niet meer.
Ze kunnen niet met tien de finale halen he, dat is gewoon het spel, elke ronde moet er iemand uit en is het belangrijk om je eigen hachje, vooral op langere termijn, te redden, dus stem je mensen die in een ander bondje zitten er bij voorkeur uit. Een sterke speler als maatje zo’n amulet geven waar zij op dat moment niets aan had zorgt voor meer veiligheid op de langere termijn omdat hij nu zeker met haar mee zal gaan.quote:Op maandag 16 december 2024 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo tactisch is mevrouw Marein niet hoor die gaf Kieran nog vlak voor de halve finale een Peduang.
Die is veel te veel bezig met die zijn mijn vriendjes en die zijn stom nu ten koste van Hamza maar eerder ook al van Raymon Jamie Vincent oa.
Een van de sterkste spelers van dit seizoen vlak voor de eindstrijd een extra wapen geven omdat het toevallig een vriendje is noem ik niet tactisch.quote:Op maandag 16 december 2024 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ze kunnen niet met tien de finale halen he, dat is gewoon het spel, elke ronde moet er iemand uit en is het belangrijk om je eigen hachje, vooral op langere termijn, te redden, dus stem je mensen die in een ander bondje zitten er bij voorkeur uit. Een sterke speler als maatje zo’n amulet geven waar zij op dat moment niets aan had zorgt voor meer veiligheid op de langere termijn omdat hij nu zeker met haar mee zal gaan.
Waarom zou het tactisch zijn om Hamza te laten blijven of ze te laten battlen? Hamza is veel sterker/slimmer dan Ouassima. Waarschijnlijk speelde vriendschap een grote rol, maar zeker niet de enige rol. Zeker voor na deze stemming, waarbij je niets meer aan vrienden (of vijanden) hebt voor de winst, en je niets te verliezen hebt door de munt niet te geven.quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de sterkste spelers van dit seizoen vlak voor de eindstrijd een extra wapen geven omdat het toevallig een vriendje is noem ik niet tactisch.
En daarna ook nog der vriendin ten kosten van Hamza niet tactisch meer bezig met die is lief en die niet wel blij dat Timor haar elke keer doorheeft gehad.
Van mij mogen ze hoor, het is inderdaad tv, én daar mag ik een mening over hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Marijn doet mee aan een spelshow.
Marijn speelt strategisch in een spelshow.
Iedereen KWAAD en WOEDEND .
Ja alleen dit seizoen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:07 schreef Clemanyana het volgende:
Is die peluang eigenlijk ooit wel eens echt ingezet?
Ik kan me vaag iets herinneren over muntjes stapelen. Maar dat was ook maar 1x ofzo? Misschien vond ik het wel gewoon niet zo spannend, dat kan ookquote:
Dat was omdat Hamza en Farly gelijk aantal stemmen hadden het klopt volgens mij dat ze ook zo iets moeten doen wanneer iemand de Peluang inzet. Tenminste dat was in een eerdere editie wel zo.quote:Op dinsdag 17 december 2024 04:50 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets herinneren over muntjes stapelen. Maar dat was ook maar 1x ofzo? Misschien vond ik het wel gewoon niet zo spannend, dat kan ook
Waarom?quote:
Ja maar Timor denkt alleen aan Timorquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:34 schreef Gia het volgende:
Timor had zijn munt op Hamza moeten gooien, dan was Marijn eruit gemoeten.
Precies ditquote:Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef superniger het volgende:
Marijn doet mee aan een spelshow.
Marijn speelt strategisch in een spelshow.
Iedereen KWAAD en WOEDEND .
Timor kon dit ook niet weten, want ik weet eigenlijk 100% zeker dat hij het dan anders gespeeld had.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar Timor denkt alleen aan Timor
Mag Timor 100% niet, maar zondag viel hij me reuze mee inderdaad. Die had zelfs zijn munt aan Hamza gegeven denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Timor kon dit ook niet weten, want ik weet eigenlijk 100% zeker dat hij het dan anders gespeeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |