Nu moet ze die munt weer terug vinden om zeker te zijn van de halve finale.quote:
Maar die heeft er nog 1.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
maar wel mooi dat timor nu zijn munt kwijt is
Is nu wel zeker van halve finalequote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer had Marijn exit mooi gevonden nu.
Hij heeft er 2.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
Als ze die munt nog bij zich heeft.quote:
Heeft er nog 1quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
Timur die dom stemt.quote:Op zondag 8 december 2024 21:37 schreef superniger het volgende:
Waarom de votes verdelen tussen Hamza en Marijn?
Timor stemde op Marijn, maar blijkbaar slechts twee.quote:
Kiran volgens mij ook nog een munt toch.quote:Op zondag 8 december 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Marijn, Timor en Nouscka zijn zeker van de halve finale.
Ja eerst een heel plannetje smeden en dan in elkaar storten vanwege een stomme brief en dan een munt proberen te gebruiken die je niet bij je hebt. Komt echt goed weg ja.quote:
Die heeft de pewuan (of hoe je dat schrijft). Dus ja, dat zal wel.quote:Op zondag 8 december 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kiran volgens mij ook nog een munt toch.
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft de pewuan (of hoe je dat schrijft). Dus ja, dat zal wel.
ah ok. Dus nog steeds een kans. En als die er niet is?quote:Op zondag 8 december 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.
Hamza en Hazima zijn cooked.quote:Op zondag 8 december 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah ok. Dus nog steeds een kans. En als die er niet is?
Er is werkelijk waar geen hout aan vast te knopen iedere keer.quote:Op zondag 8 december 2024 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
Niet dat het had uitgemaakt in de uiteindelijke uitslag, maar Ramon en Timor zijn een bondje alleen de een stemt op Marijn en de ander op Hamsa. Hoezo overleggen ze dat niet even met elkaar voor hetzelfde geldt had nog iemand voor een brief gekozen en hadden ze genoeg stemmen om iemand eruit te gooien.
Terwijl hij eerder op het eiland in zo'n alleen momentje met de camera het over zijn dubbelspionrol had om op Marijn te stemmen. Dus hoezo heeft hij dat niet gedaan?quote:Op zondag 8 december 2024 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
Niet dat het had uitgemaakt in de uiteindelijke uitslag, maar Ramon en Timor zijn een bondje alleen de een stemt op Marijn en de ander op Hamsa. Hoezo overleggen ze dat niet even met elkaar voor hetzelfde geldt had nog iemand voor een brief gekozen en hadden ze genoeg stemmen om iemand eruit te gooien.
Eerst zou ie moeten kiezen uit drie kistjes. Slechts bij één van de drie mag hij duelleren. Anders linea recta naar huis.quote:Op zondag 8 december 2024 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mocht hij de meeste stemmen hebben moet hij een duel doen tegen de persoon met daarna de meeste stemmen.
Hamza's gappie-lat ligt nogal laag volgens mijquote:Op zondag 8 december 2024 21:37 schreef Document1 het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn gappie en ik hou van jullie allemaal.
Ja dat viel me ook meteen op ja, dat Marijn echt alleen maar in paniek reageerde op Timor en dat werd helemaal duidelijk toen ze de munt niet eens bij had. Erg matig van de makers dat men dit niet anders kan inregelen. Laat de mensen die dit willen gaan doen gewoon in het stemhokje de munt neerleggen bij het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Cirilico het volgende:
Marijn was nooit van plan haar mint in te zetten, want ze had het niet mee en pas toen Timor aangaf de zijne te willen inzetten riep zij heels snel "ja ik ook". Omdat ze wist dat zij en Kiran niet meer konden stemmen.
Ik denk dat Ramon uitging nu van Marijn haar munt en daarom Hamza heeft gestemd? Wat ie eigenlijk niet zou hebben gedaan zonder deze laatste twist.
Munten worden pas ingezet ná het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef Cirilico het volgende:
Marijn was nooit van plan haar mint in te zetten, want ze had het niet mee en pas toen Timor aangaf de zijne te willen inzetten riep zij heels snel "ja ik ook". Omdat ze wist dat zij en Kiran niet meer konden stemmen.
Waarom zouden ze dat moeten doen? Munten worden pas ingezet ná het stemmen.quote:Op zondag 8 december 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook meteen op ja, dat Marijn echt alleen maar in paniek reageerde op Timor en dat werd helemaal duidelijk toen ze de munt niet eens bij had. Erg matig van de makers dat men dit niet anders kan inregelen. Laat de mensen die dit willen gaan doen gewoon in het stemhokje de munt neerleggen bij het stemmen.
Juist een verademing dat er zo weinig gekonkel en actieve bondjes zijn. Deze exit zag iedereen mijlenver aankomen, zelfs Jamie benoemde het vorige week in de uitzending.quote:Op zondag 8 december 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Dit was ondanks de plottwist op het einde weer geen vruchtbare eilandraad. Alle sterke deelnemers nog binnen boord, zo maak je het jezelf wel weer erg moeilijk. Deze exit voorspelde ik vorige week al, en zie hier. Echt ik vind dit het meest saaiste seizoen ooit!
Hoe kom je daarbij? Sporters (zeker als ze nog actief zijn of kortgeleden zijn geweest) vallen meestal heel vroeg in de expeditie al uit door het tekort aan voedingsstoffen.quote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je wilt toch ook dat er een beetje TV gemaakt wordt. Het is ook niets waard dat er zoveel sporters mee doen want dan weet je sowieso al hoe de finale er uit gaat zien. Nu kun je deze ook weer uittekenen.
Logisch denken wordt lastig als je al 30 dagen 24/7 op elkaars lip zit met een knorrende buik en geen reet te doen.quote:Op maandag 9 december 2024 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap vooral het kumbaya gevoel richting Kiran en Nouchka niet van oa Marijn. Ze hebben Timor aangewezen als de badguy maar in een finale winnen ze ook niet van Kiran en Noucka
Dat maakt toch geen verschil, je weet toch niet hoe er gestemd gaat worden. Dus of je m nu tijdens het stemmen al neerlegt of callt voordat ze de stemmen opnoemen maakt niets uit. Je voorkomt alleen wel dat mensen op elkaar reageren zoals nu gebeurde.quote:Op maandag 9 december 2024 00:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen? Munten worden pas ingezet ná het stemmen.
tv maken hoeft voor mij niet te betekenen dat er "gescripte" bondjes of ruzietjes worden uitgezondenquote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je wilt toch ook dat er een beetje TV gemaakt wordt. Het is ook niets waard dat er zoveel sporters mee doen want dan weet je sowieso al hoe de finale er uit gaat zien. Nu kun je deze ook weer uittekenen.
Ik kan mij in alle seizoenen die ik gezien heb, en dat zijn er zeker 20+, niet herinneren dat het ooit een probleem is geweest om samen met alle kandidaten de inzet van een munt bekend te maken. Het is volgens mij zelfs voor het eerst dat ik zie dat iemand uit paniek maar wat roept zoals Marijn.quote:Op maandag 9 december 2024 07:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil, je weet toch niet hoe er gestemd gaat worden. Dus of je m nu tijdens het stemmen al neerlegt of callt voordat ze de stemmen opnoemen maakt niets uit. Je voorkomt alleen wel dat mensen op elkaar reageren zoals nu gebeurde.
Sporter zijn zegt niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |