SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Laten we het er op houden dat ik blij was dat hij niet één van die vakjes met 60 eitjes open trokquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kijkt er een beetje bedenkelijk bij
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werktquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had tot 2 seconden geleden bij god geen idee wat ingress is
Ligt je nieuwe toppert wel lekker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Ligt helemaal niet lekker, zo'n hunebed
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
Ik las topicquote:
Merk je (toch) niks van als het goed isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Nee ik ook niet, maar dat ligt er voor 98,2 % aan dat ik het niet wil weten ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
een toppertje en een breezer ananasquote:
Denk niet dat het een spelletje voor mij isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.
een goeiequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik moet ook een nieuwe toppert denk ik
Misschien
Tips?
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
Doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een toppertje en een breezer ananas
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Je wandelt wel veel en dat speel je buiten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Die ik nu heb gekocht ligt heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
ja vanavond gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe er ook maar een dubbele whiskey bij
Thanks voor deze tip, heb ik veel aanquote:
*Staart naar @Nattekatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijken
Schiet nou maar op met jequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.
Ja oke maar op zo'n grote steen is toch beetje matig hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij slaapt sowieso wel, luiboei
gewoon dekentje en joint erbij en je bent wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar op zo'n grote steen is toch beetje matig hoor.
We dansen, springen, zijn zo blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar ik loop al genoeg buiten, en dan wil ik lopen. Als ik een spelletje wil spelen dan ga ik op de bank liggen en gooi de playstation aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.
Dat moet wel een hele sterke joint zijn dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon dekentje en joint erbij en je bent weg
Wat heb je gekochtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb gekocht ligt heerlijkHeb alleen nog niet lekker kunnen slapen met mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik tot 3 nachten geleden ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit met een topper geslapen(behalve in hotels dan)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je gekochtDeze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/nylaget-topmatras-wit-70569357/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit met een topper geslapen(behalve in hotels dan)
Maar is dat dan onderdeel van een nieuw bed of omdat je matras kut is geworden en eigenlijk niet meer lekker ligt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik tot 3 nachten geleden ook niet
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Met krokante vlinderkruimels en een laag kaas.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/
Deze zit hier in het winkelcentrum Ben er nog nooit iets wezen kopen ben ook nooit binnen geweest. Misschien morgen even doen..
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/nylaget-topmatras-wit-70569357/Maar je fing wel vragen voor kaakchirurg oid toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/
Deze zit hier in het winkelcentrum Ben er nog nooit iets wezen kopen ben ook nooit binnen geweest. Misschien morgen even doen..
Ik heb ook nog nooit een boxspring gehadquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NietIk heb wel eens op mijn boxspring geslapen zonder topper op het matras, dat is ongeveer net zo comfortabel als op een houten tafel liggen
Ik had kunnen weten dat deze voorbij ging komen..quote:
Ik twijfelde welke het was. Maar weet wel dat het niet van Zeglis wasquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Naaldenbier is niet van 't IJ, da's van Zeglis.
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je fing wel vragen voor kaakchirurg oid toch?
Ik zou niet anders meer willenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een boxspring gehad![]()
(Want huisdieren die overal in hingen en huisstofmijt allergie)
Mehhhhquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.
Ja verplichte kost tochquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat deze voorbij ging komen..
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggenquote:
Ik heb voor verjaardag broer gister o.a. een aantal van Brouwerij 't IJ gekochtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Brouwerij 't IJ heeft prima biertjes. Koop ik regelmatig iets van
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.quote:
Beetje omhoog helpt niet?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggen
neuh, matras lag nog best prima, maar dit is gewoon extraquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar is dat dan onderdeel van een nieuw bed of omdat je matras kut is geworden en eigenlijk niet meer lekker ligt?
https://brouwerijzeglis.nl/project/naalden/quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik twijfelde welke het was. Maar weet wel dat het niet van Zeglis was
Het was van Lowlander https://hopblog.nl/lowlander-winter-i-p-a/
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.
Werkt wel moet ik zeggen
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.
Werkt wel moet ik zeggen
Ja dit is eigenlijk ook wat ik voor mij zie nu.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordt
Oh, okee.. Nou, veel plezier iigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee helaas niet, probleem is denk ik dat het niet naar mijn neus kan stromen, want die is gewoon helemaal open en snotvrijquote:
gewoon flink wat alcohol zuipen. dat ontsmet allesquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggen
Nee, heel sereenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordt
Beetje vroeg, meestal heb ik dat rond half februari.quote:
Ik ken de brouwerij wel. Maar die andere 2 kan hier bij de Dekamarkt gewoon kopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://brouwerijzeglis.nl/project/naalden/
Hmm kom op de homepage. Welke is het?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_25.30.ProductTitle
Ik twijfel![]()
![]()
Ms omdat zijn bioscoopbroek net vandaag in de was zitquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heretic.
[..]
Belgresser. Heeft er volgens mij totaal geen zin in maar ik wel.
Okee @kwiwiquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo moe, ik ga me alvast richting bed bewegen en daar nog even verder chillen![]()
ga je met die mandragora ook met je mond tegen de muur?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_25.30.ProductTitle
Ik twijfel![]()
![]()
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.quote:
Dat kan vast als je zo’n tesla robot kooptquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.
Sta er van te kijken dat je deze nog niet hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.
Maar het is niet ontstoken, schiet je weinig mee opquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon flink wat alcohol zuipen. dat ontsmet alles
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan vast als je zo’n tesla robot koopt
Ben je bij van der Valk geweest?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.
https://fulinrobots.nl/
Je hebt zijn overtoep-knobbel geraakt waarschijnlijk. Er komt nu iets wat hier op lijkt maar wat nog veel fantastischer en vooral duurder is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat je deze nog niet hebt
[ afbeelding ]
Jumboquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bij van der Valk geweest?
geeft niet, van genoeg alcohol slaap je ook primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is niet ontstoken, schiet je weinig mee opHeb eerder het gevoel alsof ik een paar keer flink moet niezen, maar er komt niks
nja, je slaapt, maar de slaapkwaliteit is ver ondermaats helaasquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet, van genoeg alcohol slaap je ook prima
Iets gelijkend hebben ze bij ‘mijn sauna’ ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.
https://fulinrobots.nl/
Heerlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo moe, ik ga me alvast richting bed bewegen en daar nog even verder chillen![]()
Tot blijkt dat er een geil dwergje in verstopt zit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets gelijkend hebben ze bij ‘mijn sauna’ ook
Een van de belangrijkste redenen waarom ik niet/nauwelijks nog drink.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je slaapt, maar de slaapkwaliteit is ver ondermaats helaas
Dit ja, liever een goede nachtrust dan een baco'tjequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste redenen waarom ik niet/nauwelijks nog drink.
Die zijn er altijd wel getuige van de stokjes hier en daarquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot blijkt dat er een geil dwergje in verstopt zit.
Ja dat zeggen ze dan he. Maar je hoofd gaat wel gewoon "UIT"quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je slaapt, maar de slaapkwaliteit is ver ondermaats helaas
Ik kan er verdomme gewoon ook helemaal niet meer tegen. Leuk avondje is gelijk 3 dagen helemaal uit de pas lopen. Is het gewoon ook niet meer waardquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste redenen waarom ik niet/nauwelijks nog drink.
sterke drank zorgt wel voor een betere nachtrust dan bier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, liever een goede nachtrust dan een baco'tje
Je hoofd kan ook uit zonder alcohol, ik slaap primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze dan he. Maar je hoofd gaat wel gewoon "UIT"
Je kunt ook broodnuchter liggen piekeren tot half vijf over god weet wat niet allemaal. How much better
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterke drank zorgt wel voor een betere nachtrust dan bier.
Ik heb vergelijkend warenonderzoek gedaan
Gewoon niet piekeren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook broodnuchter liggen piekeren tot half vijf over god weet wat niet allemaal. How much better
Voor een keer maakt het niet zoveel uit. Heb nog een fles wijn meegekregen bij restaurant waar ik laatst ben gaan eten, dus die zal rond de feestdagen keertje open gaan. En tijdens oud op nieuw ben ik bij een gezelschap die de hele dag door champagne drinkt, dus dan zal ik er ook wel aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan er verdomme gewoon ook helemaal niet meer tegen. Leuk avondje is gelijk 3 dagen helemaal uit de pas lopen. Is het gewoon ook niet meer waard
watje!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan er verdomme gewoon ook helemaal niet meer tegen. Leuk avondje is gelijk 3 dagen helemaal uit de pas lopen. Is het gewoon ook niet meer waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb dit bij een avond 'te laat' naar bed gaan. Man man man, heb een paar dagen nodig om weer in m'n ritme te komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat wel ja, meestal ben ik dan na 1 glaasje al zo moe dat ik bijna in slaap valquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterke drank zorgt wel voor een betere nachtrust dan bier.
Ik heb vergelijkend warenonderzoek gedaan
Mediteren voordat je gaat slapen helpt als een tiet daarvoor. Zelfde met zeegeluiden, regengeluiden whatever floats your boot of white noice dan wel binaural beats draaien.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet zeggen dat dat is waar ik alcohol voor nodig heb of zo, maar hoe doe je dat dan? Ik zet mijn PC op nachtlamp en ik zet een kopje valeriaanthee, en soms gaat het dan wat beter.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoofd kan ook uit zonder alcohol, ik slaap primaGewoon zorgen dat je ontspant voor het slapen. Boek lezen ofzo.
Omdat je een zenuwachtige augurk bent.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet zeggen dat dat is waar ik alcohol voor nodig heb of zo, maar hoe doe je dat dan? Ik zet mijn PC op nachtlamp en ik zet een kopje valeriaanthee, en soms gaat het dan wat beter.![]()
Maar als ik me om een uur of twee na de lunch een beetje moe voel dan ga ik op de bank liggen, en dan ben ik in 5 minuten echt compleet van de wereld![]()
Waarom kan dat 's avonds dan niet?
Beetje scheef in bed liggen doet het voor mij ook al.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dit bij een avond 'te laat' naar bed gaan. Man man man, heb een paar dagen nodig om weer in m'n ritme te komen.
Dan maakt het ook minder uit, maar als ik daarna doodleuk weer moet werken kom ik pas ergens op woensdag weer in mijn eigen ritme/doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een keer maakt het niet zoveel uit. Heb nog een fles wijn meegekregen bij restaurant waar ik laatst ben gaan eten, dus die zal rond de feestdagen keertje open gaan. En tijdens oud op nieuw ben ik bij een gezelschap die de hele dag door champagne drinkt, dus dan zal ik er ook wel aan moeten geloven.
Auwquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Normaal heb ik ook nooit echt problemen met in slaap vallen, het is nu gewoon kut omdat zodra ik ga liggen het voelt alsof er een tandarts met een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving bezig is
Jij klaagt nu al meer dan de gemiddelde bejaarde, dus jij past hier primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Hm, even de gemiddelde leeftijd hier wat drukken
Ik vind avonden gewoon veel te leuk, maar eigenlijk zou ik ook verstandiger moeten zijn daarin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dit bij een avond 'te laat' naar bed gaan. Man man man, heb een paar dagen nodig om weer in m'n ritme te komen.
Jij telt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je een zenuwachtige augurk bent.
Ja doei Methusalemquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Hm, even de gemiddelde leeftijd hier wat drukken
Heb je wel eens een gemiddelde bejaarde horen klagen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klaagt nu al meer dan de gemiddelde bejaarde, dus jij past hier prima
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet zeggen dat dat is waar ik alcohol voor nodig heb of zo, maar hoe doe je dat dan? Ik zet mijn PC op nachtlamp en ik zet een kopje valeriaanthee, en soms gaat het dan wat beter.![]()
Maar als ik me om een uur of twee na de lunch een beetje moe voel dan ga ik op de bank liggen, en dan ben ik in 5 minuten echt compleet van de wereld![]()
Ms omdát je om een uur of twee na de lunch al op de bank gelegen hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik me om een uur of twee na de lunch een beetje moe voel dan ga ik op de bank liggen, en dan ben ik in 5 minuten echt compleet van de wereld
Ja regengeluiden e.d. werken ook goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mediteren voordat je gaat slapen helpt als een tiet daarvoor. Zelfde met zeegeluiden, regengeluiden whatever floats your boot of white noice dan wel binaural beats draaien.
Gr gr van iemand die z’n hoofd nooit uit staat en alles al geprobeerd heeft
Herkenbaar, soms wordt het dan al weer licht of denk ik kuuuutttt half 6, what the heckquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezen
Ik heb recentelijk "Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween" gelezen. Ging best vlotquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms wordt het dan al weer licht of denk ik kuuuutttt half 6, what the heck
skkkkkkkrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhsssssssssskkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrquote:
Ja ok, die zijn meestal wat gematigderquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je wel eens een gemiddelde bejaarde horen klagen?
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms omdát je om een uur of twee na de lunch al op de bank gelegen hebt.
als ik het bij 15min houd gaat het idd prima. zolang ik langer door scroll is het binnen no time 3 ur en slaap ik nog nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
ik scroll een kwartiertje door instagram draai me om
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
skkkkkkkrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhsssssssssskkkkkkkkkkkrrrrrrrrrr
lekker ontspannend
"instagram"quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
Ik zet de tv met sleeptimer aan op Discovery met de zoveelste herhaling van Wheeler Dealers die ik al tig keer heb gezien en ik ben zo wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
Hmm, kon dat boek zelf echt wel wegleggen. Is een goed boek, maar nou ook weer niet zo spannend dat je het in 1x móet uitlezen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk "Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween" gelezen. Ging best vlot![]()
Heb nu eentje van Rudolf Vrba liggen "Ik ontsnapte uit Auschwitz." Hoor van iedereen dat het je zo aangrijpt dat je het in één teug uit wilt lezen. Dat is alleen niet direct wat ik wil![]()
Ongeveer precies dat is ook de reden dat ik geen films meer kijk. Ik wil niet zo totaal in beslag genomen worden.
ja nepmensen pik je er ook zo uit op internetquote:
Ik ben ook super fan van the guided meditations van the honest guys. Die luister ik zo vaak om in slaap te vallen dat er soort van een pavlov in slaap val reactie is ontstaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja regengeluiden e.d. werken ook goed
precies...quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nepmensen pik je er ook zo uit op internet
Wees blijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
Maar maar maarquote:
Dat is ergens wel waar, het is ook een moment dat mensen van nature al beetje inkakken, als ze dan niet duidelijk actief met iets bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?
Omdat je anders ‘s avonds niet in slaap valtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?
Kende ik niet, eens proberenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook super fan van the guided meditations van the honest guys. Die luister ik zo vaak om in slaap te vallen dat er soort van een pavlov in slaap val reactie is ontstaanEr zijn er echt heel veel waar ik bij god niet weet waar het over gaat of hoe het afloopt omdat ik dan al lang in slaap ben gevallen. En je kan er zo heerlijk bij mee fantaseren dat je dan zelf ergens door een ‘christmas village’ loopt. Ik vind dat fantastisch
echt he, ik ben zo'n blij mensquote:
Hoax!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat je anders ‘s avonds niet in slaap valt
Dat is gewoon zelfkastijdingquote:
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat bedoel je met totaal in beslag genomen worden? Dat je niet kunt stoppen met kijken naar een film?
Hoezo?quote:
alleen zonder adblocker...quote:
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes makenquote:
don't care, need to sleepquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gebruik echt zelden.. zo'n verslavende troep.
Ik vind ook niet alles chill hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes maken
Gewoon de goede ASMR zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes maken
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?quote:
Kom maar koppie koffie halenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zin om biljetjes te jatten
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm kom op de homepage. Welke is het?
minoes is dat met die kat?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.
Iedereen die die film kent zal zeggen "nou god god zo spannend was die niet"
Maar ik ben daarna zeker een uur bezig geweest om controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. En toen dacht ik, als ik dat met DEZE film al heb, dan zijn films helemaal niks voor mij.
Ja ja control freak, auti ga maar rennen, zal allemaal best wel
is al even geledenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?
Ik ken die hele film niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.
Iedereen die die film kent zal zeggen "nou god god zo spannend was die niet"
Maar ik ben daarna zeker een uur bezig geweest om controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. En toen dacht ik, als ik dat met DEZE film al heb, dan zijn films helemaal niks voor mij.
Ja ja control freak, auti ga maar rennen, zal allemaal best wel
Ja die is leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?
deed ook weinig stof opwaaienquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken die hele film niet moet ik zeggen.
Daar wordt ik heel onrustig vanquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de goede ASMR zoeken
Van die videos over tapijt schoonmaken enzo is ook ASMR
van de wal in het bedquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Ja snap ik. Is makkelijk om afhankelijk van te worden idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Nog een airco?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
wat ga je doen met die knalgele surfplank?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijnquote:
Prei!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is wel chill maar ja @kwiwi heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk, nooit meer slapeloosheid
Vaak vanaf vallenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ga je doen met die knalgele surfplank?
ben eigenwijsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel chill maar ja @:kwiwi heeft wel gelijk.
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die over een industrieterrein lopen anders?
scheelt wel dan hoeft hij niet steeds dat ding meer te verslepenquote:
Dan is het gewoon een te brede termquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijn
Niet iedereen wordt ontspannen van dezelfde soort..
Voor mij doet dit precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
51.99quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die is leuk.Ik heb hem ook. Doen! Hoe duur is die nu bij bol?
waarschijnlijk nog ergere clickbate dan het lees meer verhaal van @CherryLipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
Zo'n dna afkomst test.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
ja dat was de auto die ik gekocht heb ook idd.... ook niet meer doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
En wat doet het dan voor jou precies?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor mij doet dit precies het tegenovergestelde
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Was mijn auto ook, scheelde ook wel dat ik er toen geen hadquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?
Oh dat was deze ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om 3uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doet het dan voor jou precies?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was deze ookSchitterend biljet toch
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gaan ze straks Nattekat klonenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
is dat wel zo slimquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Het was bij een partij die jaren geleden al eens mijn data heeft gelekt.
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
jij ook zwitsers????quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om w uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofd
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast niet
En toen dacht je, ja deze jongens vertrouw ik wel mijn dna toequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraat
theoretisch kan het wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.
hopen dat je je 70e haaltquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.
kan je wel zeggen dat je een echte wereldling bentquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
hoe is het met arnie nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van me kijkt standaard nog steeds GTST. Die houdt het wel lang vol moet ik zeggen
ik noem jou vanaf nu jonkvrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnbaar in 1700 zoveel. Ik ben vast van adel
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik noem jou vanaf nu jonkvrouw
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
ygrittepitquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.
Heb jij een idee wat dat is dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.
Uwer goddelijke gingerness.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Is goed Grietjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet het dan niet Jungfrau zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hij was zelf niet Spaans, maar ergens in 1800 was de familie nog in Spanje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebt
quote:
spot eens met jullie eigen vleeswarenquote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
heb hier een blik corned beef liggen nogquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmeringquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmering
Ik heb er ook nog wat Spaans inzitten, volgens mij een van de ouders of grootouders van mijn opaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europees genoeg om een redelijk betrouwbaar resultaat te hebben.
Hetzelfde niveautje welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat vind ik van Shownieuws of hoe heet dat Sbs programma.
Niet up to date blijven met de roddelsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe liever zelf miljoenenjachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op sbs vind ik miljoenenjacht wel leuk om te zien.
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de grachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh voor die prijs zou ik het dan wel doen.
Zolang jij hem maar mooi vind toch. Ik vind de set trouwens wel leuk alleen de poppetjes vind ik een beetje raar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...![]()
![]()
Is wel vermoeiendquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Die past daar nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de gracht
Dit soort mensen zou je meteen moeten afvoerenquote:
Ik weet niet of hij Mohammed heet maar aan zijn accent enz te horen kan het wel kloppen.quote:
Ja ik zou ook echt 0 geduld hebben bij dit soort mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zou je meteen moeten afvoeren
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 weer acht agenten ofzo voor een tokkie ruzie.
jij hebt tijd over als je dit zelf hebt uitgezocht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Meest bijzondere van dit nummer is eigenlijk dat er maar één woord van 10 letters lang in voorkomt.
Haha sowquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schieten
Jouw interesse gaat dan weer naar andere dingen die ik niet begrijp hequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt tijd over als je dit zelf hebt uitgezocht.
Ik zou er nauwelijks interesse in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |