Gaan ze straks Nattekat klonenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
is dat wel zo slimquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Het was bij een partij die jaren geleden al eens mijn data heeft gelekt.
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
jij ook zwitsers????quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om w uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofd
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast niet
En toen dacht je, ja deze jongens vertrouw ik wel mijn dna toequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraat
theoretisch kan het wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.
hopen dat je je 70e haaltquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.
kan je wel zeggen dat je een echte wereldling bentquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
hoe is het met arnie nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van me kijkt standaard nog steeds GTST. Die houdt het wel lang vol moet ik zeggen
ik noem jou vanaf nu jonkvrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnbaar in 1700 zoveel. Ik ben vast van adel
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik noem jou vanaf nu jonkvrouw
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
ygrittepitquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.
Heb jij een idee wat dat is dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |