Vaak vanaf vallenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ga je doen met die knalgele surfplank?
ben eigenwijsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel chill maar ja @:kwiwi heeft wel gelijk.
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die over een industrieterrein lopen anders?
scheelt wel dan hoeft hij niet steeds dat ding meer te verslepenquote:
Dan is het gewoon een te brede termquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijn
Niet iedereen wordt ontspannen van dezelfde soort..
Voor mij doet dit precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
51.99quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die is leuk.Ik heb hem ook. Doen! Hoe duur is die nu bij bol?
waarschijnlijk nog ergere clickbate dan het lees meer verhaal van @CherryLipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
Zo'n dna afkomst test.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
ja dat was de auto die ik gekocht heb ook idd.... ook niet meer doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
En wat doet het dan voor jou precies?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor mij doet dit precies het tegenovergestelde
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Was mijn auto ook, scheelde ook wel dat ik er toen geen hadquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?
Oh dat was deze ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om 3uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doet het dan voor jou precies?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was deze ookSchitterend biljet toch
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gaan ze straks Nattekat klonenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
is dat wel zo slimquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Het was bij een partij die jaren geleden al eens mijn data heeft gelekt.
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
jij ook zwitsers????quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om w uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofd
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie keuze dan idd om ze nu je dna ook te geven. twee keer lekken doen ze vast niet
En toen dacht je, ja deze jongens vertrouw ik wel mijn dna toequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraat
theoretisch kan het wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Bliksem slaat ook niet twee keer op dezelfde plek in.
hopen dat je je 70e haaltquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik hoop dat er tussen mijn 70 en mijn 95ste ook nog wel iemand voor me gaat zorgen. En dat kan tzt nog weleens lastig gaan worden.
kan je wel zeggen dat je een echte wereldling bentquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
hoe is het met arnie nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van me kijkt standaard nog steeds GTST. Die houdt het wel lang vol moet ik zeggen
ik noem jou vanaf nu jonkvrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnbaar in 1700 zoveel. Ik ben vast van adel
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik noem jou vanaf nu jonkvrouw
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
ygrittepitquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.
Heb jij een idee wat dat is dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.
Uwer goddelijke gingerness.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Is goed Grietjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet het dan niet Jungfrau zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hij was zelf niet Spaans, maar ergens in 1800 was de familie nog in Spanje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebt
quote:
spot eens met jullie eigen vleeswarenquote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
heb hier een blik corned beef liggen nogquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmeringquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmering
Ik heb er ook nog wat Spaans inzitten, volgens mij een van de ouders of grootouders van mijn opaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europees genoeg om een redelijk betrouwbaar resultaat te hebben.
Hetzelfde niveautje welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat vind ik van Shownieuws of hoe heet dat Sbs programma.
Niet up to date blijven met de roddelsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe liever zelf miljoenenjachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op sbs vind ik miljoenenjacht wel leuk om te zien.
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de grachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh voor die prijs zou ik het dan wel doen.
Zolang jij hem maar mooi vind toch. Ik vind de set trouwens wel leuk alleen de poppetjes vind ik een beetje raar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...![]()
![]()
Is wel vermoeiendquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Die past daar nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de gracht
Ik weet niet of hij Mohammed heet maar aan zijn accent enz te horen kan het wel kloppen.quote:
Ja ik zou ook echt 0 geduld hebben bij dit soort mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zou je meteen moeten afvoeren
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 weer acht agenten ofzo voor een tokkie ruzie.
jij hebt tijd over als je dit zelf hebt uitgezocht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Meest bijzondere van dit nummer is eigenlijk dat er maar één woord van 10 letters lang in voorkomt.
Haha sowquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |