Zolang jij hem maar mooi vind toch. Ik vind de set trouwens wel leuk alleen de poppetjes vind ik een beetje raar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...![]()
![]()
Is wel vermoeiendquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Die past daar nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de gracht
Ik weet niet of hij Mohammed heet maar aan zijn accent enz te horen kan het wel kloppen.quote:
Ja ik zou ook echt 0 geduld hebben bij dit soort mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zou je meteen moeten afvoeren
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 weer acht agenten ofzo voor een tokkie ruzie.
jij hebt tijd over als je dit zelf hebt uitgezocht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Meest bijzondere van dit nummer is eigenlijk dat er maar één woord van 10 letters lang in voorkomt.
Haha sowquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat alleen omdat je hem niet in zn knieschijf mag schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |