Uwer goddelijke gingerness.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.
khoop dat je een lieve vader gekend hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Is goed Grietjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet het dan niet Jungfrau zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hij was zelf niet Spaans, maar ergens in 1800 was de familie nog in Spanje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebt
quote:
spot eens met jullie eigen vleeswarenquote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
heb hier een blik corned beef liggen nogquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmeringquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmering
Ik heb er ook nog wat Spaans inzitten, volgens mij een van de ouders of grootouders van mijn opaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europees genoeg om een redelijk betrouwbaar resultaat te hebben.
Hetzelfde niveautje welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat vind ik van Shownieuws of hoe heet dat Sbs programma.
Niet up to date blijven met de roddelsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe liever zelf miljoenenjachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op sbs vind ik miljoenenjacht wel leuk om te zien.
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee jij hebt al een miljoenenjacht in de grachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe liever zelf miljoenenjacht
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?
Ik heb hem besteld plus een nog te verschijnen item uit de Wedsnesdayreeks. Ik weet wel dat jij ze niet zo mooi vond, maar ik wil die gewoon hebben...quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh voor die prijs zou ik het dan wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |