hoe is het met arnie nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Een goede vriendin van me kijkt standaard nog steeds GTST. Die houdt het wel lang vol moet ik zeggen
ik noem jou vanaf nu jonkvrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnbaar in 1700 zoveel. Ik ben vast van adel
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik noem jou vanaf nu jonkvrouw
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook een keer getest of het wel klopte, hadden ze hetzelfde dna naar 3 van die bedrijven gestuurd en alle 3 kwamen met een ander resultaat terug. Het is gewoon een gimmick in mijn optiek. Maar goed wel eentje waarbij je hele persoonlijke data afgeeft.
ygrittepitquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Empress, uwe hoogheid of master mag ook.
Heb jij een idee wat dat is dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af wat je afkomst is.
Uwer goddelijke gingerness.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Is goed Grietjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet het dan niet Jungfrau zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hij was zelf niet Spaans, maar ergens in 1800 was de familie nog in Spanje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
khoop dat je een lieve vader gekend hebt
quote:
spot eens met jullie eigen vleeswarenquote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
heb hier een blik corned beef liggen nogquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmeringquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
spot eens met jullie eigen vleeswaren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gtst is de Aziatische micropenis van de tv programmering
Ik heb er ook nog wat Spaans inzitten, volgens mij een van de ouders of grootouders van mijn opaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben, in ieder geval van mijn vaders kant, van Spaanse afkomst. Heb een hekel aan Spanjaarden verder, maar goed
Je wordt niet gelijk opgenomen in de watchlist van opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europees genoeg om een redelijk betrouwbaar resultaat te hebben.
Hetzelfde niveautje welquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat vind ik van Shownieuws of hoe heet dat Sbs programma.
Niet up to date blijven met de roddelsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat vind ik van Shownieuws of hoe heet dat Sbs programma.
Ik doe liever zelf miljoenenjachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op sbs vind ik miljoenenjacht wel leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |