Maar maar maarquote:
Dat is ergens wel waar, het is ook een moment dat mensen van nature al beetje inkakken, als ze dan niet duidelijk actief met iets bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?
Omdat je anders ‘s avonds niet in slaap valtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?
Kende ik niet, eens proberenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook super fan van the guided meditations van the honest guys. Die luister ik zo vaak om in slaap te vallen dat er soort van een pavlov in slaap val reactie is ontstaanEr zijn er echt heel veel waar ik bij god niet weet waar het over gaat of hoe het afloopt omdat ik dan al lang in slaap ben gevallen. En je kan er zo heerlijk bij mee fantaseren dat je dan zelf ergens door een ‘christmas village’ loopt. Ik vind dat fantastisch
Hoax!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat je anders ‘s avonds niet in slaap valt
Dat is gewoon zelfkastijdingquote:
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat bedoel je met totaal in beslag genomen worden? Dat je niet kunt stoppen met kijken naar een film?
Hoezo?quote:
alleen zonder adblocker...quote:
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes makenquote:
don't care, need to sleepquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar die gebruik echt zelden.. zo'n verslavende troep.
Ik vind ook niet alles chill hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes maken
Gewoon de goede ASMR zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ASMR is toch gewoon de hel op aarde, van dat geforceerde fluisteren en krakende geluidjes maken
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?quote:
Kom maar koppie koffie halenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zin om biljetjes te jatten
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm kom op de homepage. Welke is het?
minoes is dat met die kat?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.
Iedereen die die film kent zal zeggen "nou god god zo spannend was die niet"
Maar ik ben daarna zeker een uur bezig geweest om controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. En toen dacht ik, als ik dat met DEZE film al heb, dan zijn films helemaal niks voor mij.
Ja ja control freak, auti ga maar rennen, zal allemaal best wel
is al even geledenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?
Ik ken die hele film niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het voor het eerst met Minoes, een film met Theo Maassen.
Iedereen die die film kent zal zeggen "nou god god zo spannend was die niet"
Maar ik ben daarna zeker een uur bezig geweest om controle over mijn eigen gedachten terug te krijgen. En toen dacht ik, als ik dat met DEZE film al heb, dan zijn films helemaal niks voor mij.
Ja ja control freak, auti ga maar rennen, zal allemaal best wel
Ja die is leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?
deed ook weinig stof opwaaienquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken die hele film niet moet ik zeggen.
Daar wordt ik heel onrustig vanquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de goede ASMR zoeken
Van die videos over tapijt schoonmaken enzo is ook ASMR
van de wal in het bedquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Ja snap ik. Is makkelijk om afhankelijk van te worden idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Nog een airco?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
wat ga je doen met die knalgele surfplank?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijnquote:
Prei!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is wel chill maar ja @kwiwi heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk, nooit meer slapeloosheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |