Ja die is leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lukt het helemaal niet meer om te slapen zonder slaappillen?
deed ook weinig stof opwaaienquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken die hele film niet moet ik zeggen.
Daar wordt ik heel onrustig vanquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de goede ASMR zoeken
Van die videos over tapijt schoonmaken enzo is ook ASMR
van de wal in het bedquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Ja snap ik. Is makkelijk om afhankelijk van te worden idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lukt dat sowieso niet meer als je aan slaappillen gewend bent. Van de wal in de sloot..
Nog een airco?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
wat ga je doen met die knalgele surfplank?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een impulsaankoop nav een youtube sponsor gedaan
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijnquote:
Prei!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is wel chill maar ja @kwiwi heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk, nooit meer slapeloosheid
Vaak vanaf vallenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ga je doen met die knalgele surfplank?
ben eigenwijsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel chill maar ja @:kwiwi heeft wel gelijk.
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die over een industrieterrein lopen anders?
scheelt wel dan hoeft hij niet steeds dat ding meer te verslepenquote:
Dan is het gewoon een te brede termquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijn
Niet iedereen wordt ontspannen van dezelfde soort..
Voor mij doet dit precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |