Heb je wel eens een gemiddelde bejaarde horen klagen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klaagt nu al meer dan de gemiddelde bejaarde, dus jij past hier prima
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet zeggen dat dat is waar ik alcohol voor nodig heb of zo, maar hoe doe je dat dan? Ik zet mijn PC op nachtlamp en ik zet een kopje valeriaanthee, en soms gaat het dan wat beter.![]()
Maar als ik me om een uur of twee na de lunch een beetje moe voel dan ga ik op de bank liggen, en dan ben ik in 5 minuten echt compleet van de wereld![]()
Waarom kan dat 's avonds dan niet?
Ms omdát je om een uur of twee na de lunch al op de bank gelegen hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik me om een uur of twee na de lunch een beetje moe voel dan ga ik op de bank liggen, en dan ben ik in 5 minuten echt compleet van de wereld
Waarom kan dat 's avonds dan niet?
Ja regengeluiden e.d. werken ook goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mediteren voordat je gaat slapen helpt als een tiet daarvoor. Zelfde met zeegeluiden, regengeluiden whatever floats your boot of white noice dan wel binaural beats draaien.
Gr gr van iemand die z’n hoofd nooit uit staat en alles al geprobeerd heeft
Herkenbaar, soms wordt het dan al weer licht of denk ik kuuuutttt half 6, what the heckquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezen
Ik heb recentelijk "Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween" gelezen. Ging best vlotquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees meestal een boek. Moet alleen niet té spannend zijn want dan wil ik blijven lezen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms wordt het dan al weer licht of denk ik kuuuutttt half 6, what the heck
skkkkkkkrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhsssssssssskkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrquote:
Ja ok, die zijn meestal wat gematigderquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je wel eens een gemiddelde bejaarde horen klagen?
Zit wat in. Maar ja dat is gewoon "luisteren naar je lichaam". Als het een dutje nodig heeft, waarom wakker blijven?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms omdát je om een uur of twee na de lunch al op de bank gelegen hebt.
als ik het bij 15min houd gaat het idd prima. zolang ik langer door scroll is het binnen no time 3 ur en slaap ik nog nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
ik scroll een kwartiertje door instagram draai me om
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
skkkkkkkrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhsssssssssskkkkkkkkkkkrrrrrrrrrr
lekker ontspannend
"instagram"quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
Ik zet de tv met sleeptimer aan op Discovery met de zoveelste herhaling van Wheeler Dealers die ik al tig keer heb gezien en ik ben zo wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
Hmm, kon dat boek zelf echt wel wegleggen. Is een goed boek, maar nou ook weer niet zo spannend dat je het in 1x móet uitlezen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk "Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween" gelezen. Ging best vlot![]()
Heb nu eentje van Rudolf Vrba liggen "Ik ontsnapte uit Auschwitz." Hoor van iedereen dat het je zo aangrijpt dat je het in één teug uit wilt lezen. Dat is alleen niet direct wat ik wil![]()
Ongeveer precies dat is ook de reden dat ik geen films meer kijk. Ik wil niet zo totaal in beslag genomen worden.
ja nepmensen pik je er ook zo uit op internetquote:
Ik ben ook super fan van the guided meditations van the honest guys. Die luister ik zo vaak om in slaap te vallen dat er soort van een pavlov in slaap val reactie is ontstaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja regengeluiden e.d. werken ook goed
precies...quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nepmensen pik je er ook zo uit op internet
Wees blijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
al deze slaapproblemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |