Vaak vanaf vallenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ga je doen met die knalgele surfplank?
ben eigenwijsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel chill maar ja @:kwiwi heeft wel gelijk.
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die over een industrieterrein lopen anders?
scheelt wel dan hoeft hij niet steeds dat ding meer te verslepenquote:
Dan is het gewoon een te brede termquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat er tig verschillende soorten ASMR filmpjes zijn
Niet iedereen wordt ontspannen van dezelfde soort..
Voor mij doet dit precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me trouwens goed voorstellen dat heel veel mesen hier heel goed op kunnen slapen. Ik wil het gewoon mee kunnen zingen![]()
Bekijk deze YouTube-video
51.99quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die is leuk.Ik heb hem ook. Doen! Hoe duur is die nu bij bol?
waarschijnlijk nog ergere clickbate dan het lees meer verhaal van @CherryLipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
Zo'n dna afkomst test.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je gekocht @:Nattekat? Laat me niet langer in spanning
ja dat was de auto die ik gekocht heb ook idd.... ook niet meer doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
En wat doet het dan voor jou precies?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor mij doet dit precies het tegenovergestelde
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Was mijn auto ook, scheelde ook wel dat ik er toen geen hadquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn auto was ook een impulsaankoop. Heb er geen spijt van, maar beter niet meer doen in de toekomst
Ik vind dit echt super interessant maar ik vermoed dat ik alleen maar kaas en zwitserse kaas ben. Tevens vind ik het afgeven van dna niet zo’n fijn idee dus daarom nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n dna afkomst test.
Vond het altijd al best een grappig idee, maar het was me veel te duur. Dit was een gigantische korting, dus tja... ik ben erin getrapt.
Maar ik steun wel een goede Youtuber nu
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het van die club die net die data hack hebben gehad?
Oh dat was deze ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wordt er alleen maar onrustig van. Zit ik om 3uur ‘s nachts nog steeds met dat kutdeuntje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doet het dan voor jou precies?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was deze ookSchitterend biljet toch
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jouw biljetjes betalen jouw uitvaart gewoon. je bent net een piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |