SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat eet ik nooitEr zijn inderdaad op zich betere reden om geen euroknaller te eten dan dat er een augurk op zit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Gianni zette even fier een punt achter het topicquote:
Maar maar maarquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he
Heb er laatst ook douchegel van gekocht.
Dat wat d'n huisman me voor zet.quote:
Eten wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wat d'n huisman me voor zet.
Nog geen idee. Ik ga zo naar de winkelquote:
Daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijkquote:
Idemquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijk
Soepquote:
Ik had spiegeleitjes met nat eigeelquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
Eerst lunchen met zacht gekookte eitjes
Boksquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had spiegeleitjes met nat eigeel
Auwquote:
Romige tomatensoep. Met een broodje met kruidenboter.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor soep?
En met wat erbij?
wat moet ik precies min mn mond steken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
put 'em in your mouth, pull 'em all down south![]()
Alsof ik kracht genoeg heb om hard te slaanquote:
Etenquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik precies min mn mond steken?
Ligt er aan waar je mee slaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ik kracht genoeg heb om hard te slaan
Het ging om een box, dus ik denk zo'n plastic opbergboxquote:
Dat ook wel jaquote:
Hebben ze die nog wel bij de hunt eigenlijk?quote:
heb je wat lekkers gemaakt?quote:
Ja denk het wel?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die nog wel bij de hunt eigenlijk?
Ik had vrijdag kruidige appelmuffins gebakkenquote:
laatste hunt heb ik 1 gezien, maar uiteraard niet gekregenquote:
maar het is dinsdagquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vrijdag kruidige appelmuffins gebakken![]()
Tja lullig.quote:De auto die vannacht is geschept door een passagierstrein in het Brabantse Berghem, blijkt diezelfde nacht te zijn gestolen in de omgeving Nijmegen. In het voertuig zaten twee inzittenden die bij de aanrijding zijn omgekomen.
Zaterdag was een vriendin op bezoek, dus muffinsquote:
Denk dat ze toch niet meer zo'n goede deal zijn als vroegerquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste hunt heb ik 1 gezien, maar uiteraard niet gekregen
Geen medelijden met de dieven wel met de eigenaar. Die mag van geluk spreken als ie de dagwaarde krijgt.quote:
En de machinist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen medelijden met de dieven wel met de eigenaar. Die mag van geluk spreken als ie de dagwaarde krijgt.
Oh ja. Daar ook medelijden mee inderdaad. Die was ik even vergeten.quote:
Ik kan verzoekjes indienen hoor, maar niet hoeven nadenken is ook wel lekker.quote:
Mijn lievelingsgerecht is dan: Doe maar iets of kijk maar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan verzoekjes indienen hoor, maar niet hoeven nadenken is ook wel lekker.
Jij hebt vroeger wel eens een box gehad, toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ze toch niet meer zo'n goede deal zijn als vroeger
Ja, meerdere kerenquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:31 schreef gianni61 het volgende:
geen idee.
[..]
Jij hebt vroeger wel eens een box gehad, toch?
Oh joh, er zitten hier lui die vinden dat de doodstraf moet kunnen, dus ik kijk nergens van op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn wel twee doden gevallen heVind ik wel een heftige straf voor autodiefstal. Als twee gastjes mijn auto jatten hoeven ze van mij ook niet onder een trein te komen.
Geen 35% sticker op geplakt ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die daarna wel in de prullenbak gegooid, anders is het vies.
Een beetje spierpijn is wel fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die pijn in mijn tandvlees ergens ook wel weer iets lekkers hebben
Je raakt toch af en toe op een of andere manier gehecht aan de pijn. Beetje net als spierpijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beetje spierpijn is wel fijn.
Alleen wel in een bepaalde mate dat je nog wel een beetje redelijk trap kan lopen of naar de wc kanquote:
Of naar de supermarkt fietsen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen wel in een bepaalde mate dat je nog wel een beetje redelijk trap kan lopen of naar de wc kan
Zonder vliegende naaktslakkenquote:
NOUHOOOU.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder vliegende naaktslakken
Die heb je toch alleen in Thailand?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder vliegende naaktslakken
Nee hoor hier in Emmen op het fietspad ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je toch alleen in Thailand?
quote:
Tja, Emmen...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor hier in Emmen op het fietspad ook.
Ja, met van die kleine vleugeltjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je toch alleen in Thailand?
Flats.quote:
Mist nog sushi en crispy porkquote:
Als ik op kantoor ben, dan smelt ik gegarandeerd wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thermometer zegt 19,2 graden aan. Maar het voelt hier koud aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Grote meid!quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanochtend 4 (!!!) boterhammen op en nu heb ik weer honger
Ik zal maar aan de chiapudding met mango en kokos gaan beginnen, want die had ik gisteren per ongeluk niet opgegeten. Collega vroeg of ik mee ging om een broodje te halen en ik ben daar altijd voor inquote:
Oke leuk.quote:Netflix has announced the release of a highly anticipated documentary chronicling the rise, legacy, and impact of the legendary punk rock band The Offspring. Slated for release in March 2025.
@Haags kijk deze vrouw.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanochtend 4 (!!!) boterhammen op en nu heb ik weer honger
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
Kom ineens weer oude foto's tegen, deze is van 11 jaar geleden maar blijf deze wel tof vinden (stond ik bovenop een 11 verdiepingen hoge flat in Groningen).Daar heb je dus die kou gevat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar heb je dus die kou gevat!
Iets dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Concentratie.. wat is dat ook alweer?
Niet hierquote:
Totaal niet te merkenquote:
Ik kan het goed verborgen houden inderdaad.quote:
Ja, jij laat nooit het achterste van je tong zienquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan het goed verborgen houden inderdaad.
Ga eens douchenquote:
Ik had laatst ook kibbeling en als je het niet zo vaak eet, is dat echt hemelsquote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en als je het niet zo vaak eet
Maar dat is met alles zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst ook kibbeling en als je het niet zo vaak eet, is dat echt hemels
Nee, maar dat vind ik persoonlijk voor mezelfquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik persoonlijk voor mezelf
Want ik kan ook geen hele mars op, dan word ik kats misselijk
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is met alles zo.
Behalve met chocola. Dat is altijd hemels.
Ik ben gewoon sPeCiaAl okequote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kan ook geen hele mars op, dan word ik kats misselijk
Geeft nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon sPeCiaAl oke![]()
We hebben hier geen oordelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietZijn we allemaal wel een beetje (de één wat meer dan een ander).
Dat is het bij mijn vader altijd in huis (tenzij het in de zomer nog warmer is door de zon) door die bejaarden om hem heen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar het wel minimaal 24 graden moet zijn geweest
Flex flex flexquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar het wel minimaal 24 graden moet zijn geweest
Mwahquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier geen oordelen
#safespace
Hangt er van af over wie het gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier geen oordelen
#safespace
Stil nouquote:
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koudquote:
Je bent een bijzonder meisje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koud
Daarom smelt ik zo'n beetje weg in een kantoor waar het +22 graden is
Bedanktquote:
ik werd net al voor gek verklaard omdat ik zonder jas buiten stondquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koud
Daarom smelt ik zo'n beetje weg in een kantoor waar het +22 graden is
Ik had daarnet wel een jas aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd net al voor gek verklaard omdat ik zonder jas buiten stond
Had ik afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bijzonder meisjequote:Op dinsdag 26 november 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had daarnet wel een jas aan
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bijzonder meisje
En terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Stormquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe ik hier nu op dinsdag
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Storm
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Storm
Ohquote:
Misschien je username maar veranderen in korfbal nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe ik hier nu op dinsdag
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien je username maar veranderen in korfbal nu?
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzo
Oh, is het steeds dezelfde buurman?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.
Maar hij moet een beetje tempo maken.
Ja, die heeft het hele appartement gestript.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het steeds dezelfde buurman?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.
Brrrquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Val hier bijna in slaap tijdens mijn laatste meeting.
Je bent toch doofquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
vogelgriepquote:
hatsjoe!quote:
Ik dacht dat die morgen wasquote:
quote:
Pics van je literblik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Nee ik pak een glas voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?
Ja als het uit een blik komt dan kun je idd niet zeggen "het zit toch al in een glas"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik pak een glas voor de gelegenheid
Voor de sizequeens onder ons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ernaast een halve liter. Hij is gewoon aan alle kanten net een kwart groter
size does not matter. Its what you do with it that counts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de sizequeens onder ons.
Ja @kwiwi had er belangstelling voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke Siswetquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi had er belangstelling voor
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
size does not matter. Its what you do with it that counts.
Leegpompenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.
Het Deense merk Faxe (en nog wel meer) wordt ook in lterblikken verkocht maar die zijn meer cilindrisch van vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierig
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.quote:
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
Liter halfvolle melkquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.
Wtfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst een frisdrank met dennennaalden smaak.
Was best apart.
Ja je kunt altijd nog toiletverfrissers gaan leegdrinken. Dan snap ik wel dat je moeite hebt met een literquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
Je hebt ook bacon soda, frisdrank met speksmaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
er is ook bier met dennenaaldenquote:
Ik sla over.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Mijn broer had die vorig jaar. Volgens hem was het lekkerquote:
Ja daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Ja was zo'n winterthemadingesgevalquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerliequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was zo'n winterthemadingesgeval
Maar goed, als het lekker is?
Ja dat is wel echt hetzelfde iddquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerlie
Ik heb net de adventskalender van Rigters Bieren ontvangen. Ergens oet Twente. Jij kwam daar toch ook weg uit de buurt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel een pakket bier hier van 2 straten verder. Kleine brouwerij die ook bier verkoopt aan het e ige restaurant hier.
Wel grappig.
Nee maar wel vergelijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt hetzelfde idd
Ik kom uit Leiderdorp. Woon nu in Hazerswoude-Dorp.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net de adventskalender van Rigters Bieren ontvangen. Ergens oet Twente. Jij kwam daar toch ook weg uit de buurt?
Ligt dat in Twente????quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom uit Leiderdorp. Woon nu in Hazerswoude-Dorp.
Dinsdag vandaag, dus je weet weer wat meer over jezelf? Wat is er uit de onderzoeken gekomen?quote:
Daar wonen geen nieuwe Nederlanders denk ik?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, geef mij dat biertje met dennenaalden maar. En ik hou niet eens van bierquote:
Ow, dat is de andere kant op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo dichtbij?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Niet veel, maar zie ze wel bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wonen geen nieuwe Nederlanders denk ik?
Tussen Alphen, Leiden en Zoetermeer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat dan Achterhoek? Dat haal ik wel eens door elkaar.
Als jullie de deur uitgaan, doe je dan de huisdeuren op slot?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Niet veel, maar zie ze wel bijna dagelijks.
Mafkeesjequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat dan Achterhoek? Dat haal ik wel eens door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, dat is de andere kant op.Tussen de spruiten met een lekke band. Moest een uur terug lopen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bus gaat hier 1 keer per uur.
Zou dus sowieso niet op tijd komen, en maar kort kunnen blijven.
Dus wilde met de fiets naar Zoetermeer, zodat mijn fiets daar kan staan in de bewaakte fietsenstalling. En daar de tram.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zoetahmehquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tussen Alphen, Leiden en Zoetermeer.
Lol, nopequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dinsdag vandaag, dus je weet weer wat meer over jezelf? Wat is er uit de onderzoeken gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, dat is de andere kant op.Fietsen vanuit TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Fietsen, auto's, huizen. Niks op slot hier. Handelswaar langs de kant van de weg, met een kistje geld ernaast.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jullie de deur uitgaan, doe je dan de huisdeuren op slot?
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoquote:
De spruitjes wilden hem hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoNaja. Geen Kaneel dus
Nou ja hij is er nog steeds dus dat is ook al niet geluktquote:
Naar de tram. Trein kan ook, had ik naar Leiden moeten fietsen, opstappen op Lammeschans.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoNaja. Geen Kaneel dus
Tijdelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij is er nog steeds dus dat is ook al niet gelukt
Ja. Nou. Ja. Dat hebben we gezien kuch kuchquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de tram. Trein kan ook, had ik naar Leiden moeten fietsen, opstappen op Lammeschans.
Maar dit was snelste. Hoopte ik.
Dit weekend waren bijna alle spruiten geoogst. Weer kale lege velden nuquote:
Jij weet meer? Gaan we hem voeren aan de vleesetende spruiten?quote:
Alles kaal en grijs, maar daarna weer wederopbouw dus eigenlijk alleen maar positiefquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit weekend waren bijna alle spruiten geoogst. Weer kale lege velden nu
Ja, nadeel als je door gehuchten als Voorweg en Westeinde gaat, dat er geen bushaltes of fietsenmakers zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ja. Dat hebben we gezien kuch kuch
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet meer? Gaan we hem voeren aan de vleesetende spruiten?![]()
Moeten we het daar hier wel over hebben dan?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De spruitjes wilden tijdelijk hem hebben
Nja, allemaal erg jammer weer. Nou ja, hopen op een volgende kans in het voorjaar maar danquote:
Straks weer de trekker erover, de vogels die de wormen komen eten. En nieuw zaad planten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles kaal en grijs, maar daarna weer wederopbouw dus eigenlijk alleen maar positief
Geen kaas of eieren?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan krijgt de boerenautomaat ook andere dingen. Nu kan ik aardappelen, wortels, spruiten, uien, rode kool en koolrabi uit de muur halen. In de lente weer andere zaken.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Lol, nope
Nou ja, het is een begin. Al is depressief zijn natuurlijk niet tof om te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.
Op vrijdag en zaterdag is de winkel ook open, met lokale fluitjes, sapjes en honing enzo.
De eieren zijn 100m verder, na de pompoenen.
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.
Op vrijdag en zaterdag is de winkel ook open, met lokale fluitjes, sapjes en honing enzo.
De eieren zijn 100m verder, na de pompoenen.
daarvoor is de boel daar te crimineelquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
Nou nouquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is de boel daar te crimineel
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heretic.
[..]
Belgresser. Heeft er volgens mij totaal geen zin in maar ik wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als de setup voor een Kippenvel boek.
Die geur van bemeste aardequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks weer de trekker erover, de vogels die de wormen komen eten. En nieuw zaad planten.
Dan krijgt de boerenautomaat ook andere dingen. Nu kan ik aardappelen, wortels, spruiten, uien, rode kool en koolrabi uit de muur halen. In de lente weer andere zaken.
Het is een bevestiging van wat we al wistenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, het is een begin. Al is depressief zijn natuurlijk niet tof om te horen.![]()
Que?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen af en toequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belgresser. Ingresser met wie ik veel (vooral telefonisch) contact heb gehad laatste tijd.
Nee dat is het ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen af en toeIk had geen idee dat het een fokker was
Discreet doekje mee voor in de bioscoop?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan je dat nou gemist hebben Ygje.
I knew itquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Discreet doekje mee voor in de bioscoop?
Geen wonder dat je er zoveel mee beltquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belgresser. Ingresser met wie ik veel (vooral telefonisch) contact heb gehad laatste tijd.
M-maar natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.We gaan gewoon film kijken. En wijn/bier drinken.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen wonder dat je er zoveel mee belt
Ohquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het bellen was eerder dan de naam.
gestopt met lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Is echt jaaaaren geleden dat ik
Gras is groenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
smurfen zijn blauw
Etto zegt tegen Vlinder ik heb zin in jou
Is bij Solo toch ook?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
Ohhquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook helemaal niet.
Ingress is toch niet Fok?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhje vond z’n telefoonnummer op straat en het bleek een leuke man?
Heerlijk leventje. Ben er geestelijk van opgeknapt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.
Oh ja ik was even afgeleid door Belgressergatequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.
Goddamn jij bent echt raarquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhje vond z’n telefoonnummer op straat en het bleek een leuke man?
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?quote:
Je kijkt er een beetje bedenkelijk bijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik was even afgeleid door Belgressergate![]()
![]()
Ik had dus foto's gemaakt van de klapeitjesautomaat.
[ afbeelding ]
Pa-Fles die ineens WEL snapt hoe techniek werkt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou tsss ik leer hier ook wel mensen kennen hoor pffffquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?
Wat zeg je me nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?
Ik had tot 2 seconden geleden bij god geen idee wat ingress isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |