Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Knapperige avocado
Zitten er geen beestjes in?
Geen antibiotica ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag die neusspray die ik heb gehad maar 1x per dag gebruiken, het liefst 's avonds voor het slapen gaan omdat ik er met liggen het meeste last van heb. Dus nog even de dag doorbijten
Mijten enzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?
bvquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?
Nee want mijn ontstekingswaarden zijn gewoon normaalquote:
Eh ja.. beetje raarquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde vandaag suiker in mijn smoothie doen dus pakte het potje wat op tafel stond. Zaten er allemaal beestjes in
hmzquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want mijn ontstekingswaarden zijn gewoon normaal
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Knapperige avocado
Zitten er geen beestjes in?
@Amaquote:
Is een teken van boven dat je geen suiker in je smoothie mag doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde vandaag suiker in mijn smoothie doen dus pakte het potje wat op tafel stond. Zaten er allemaal beestjes in
Wij ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd met antibioticagebruik.
EWWWLquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje geleden een zilvervisje in m'n suikerpotje
Ja smerig, zo'n grote ook. Heb nu een nieuw potje van plastic dat je hermetisch kunt afsluiten, maar dan wordt de suiker weer hard.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EWWWL
Schrik je je ook dood btw
ja wilde eigenlijk zeggen hier had je gewoon antibiotica kunnen kopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd met antibioticagebruik.
Even afkloppen, maar de huidige veestapel heeft alleen Wattenschijfje AB gehad, want ineens bloed plassen (feest)quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die beesten hebben echt vaak AB nodig.
Resistentie.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk zeggen hier had je gewoon antibiotica kunnen kopen
Vos had van de zomer ook AB voor de blaasontsteking, en hij had langer terug ook een AB-zalfje voor een oogje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar de huidige veestapel heeft alleen Wattenschijfje AB gehad, want ineens bloed plassen (feest)
Korfbal?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ga zo op weg naar het korfbal kipspiesjes halen
Je bent nieuw in malle biertjes-land?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
The most touristy thing to ever tourist
Ik drink wijnquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent nieuw in malle biertjes-land?
Brotha eww.quote:
Wit of rood?quote:
Dat valt voor nu nog wel meequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos had van de zomer ook AB voor de blaasontsteking, en hij had langer terug ook een AB-zalfje voor een oogje.
Even afkloppen.
Nu?quote:
Je bent zelf een vraag!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stomme vraag
[..]
Stomme vraag
[..]
Stomme vraag
Wtf waarom is dit een leeg bericht op de laptop. Ik zie mn eigen foto's die ik post ook niet op de laptop.quote:
Laat dit alsjeblieft lekker in KLB SC.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
maar voel me op zich best goat'ing eerlijk gezegd
Mss je adblocker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf waarom is dit een leeg bericht op de laptop. Ik zie mn eigen foto's die ik post ook niet op de laptop.
Vroeg naar bed vanavond. Waarschijnlijk ben ik dan weer klaarwakker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt echt slecht geslapen vannacht
Bel de krant.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
Man man man inmiddels staat er al 2 jaar een fucking dixie in de straat.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Onze bezorger komt vandaag bij je langs om je pakket te bezorgen. We verwachten je pakket in de brievenbus te kunnen bezorgen.”
Nou dan doe je dat toch lekker.
En nou opduvelen!
Hebben jullie geen riolering in Drente?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
Als je eigen wc het niet doet ben je er blij mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |