Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzo
Oh, is het steeds dezelfde buurman?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.
Maar hij moet een beetje tempo maken.
Ja, die heeft het hele appartement gestript.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het steeds dezelfde buurman?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.
Brrrquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Val hier bijna in slaap tijdens mijn laatste meeting.
Je bent toch doofquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
vogelgriepquote:
hatsjoe!quote:
Ik dacht dat die morgen wasquote:
quote:
Pics van je literblik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Nee ik pak een glas voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?
Ja als het uit een blik komt dan kun je idd niet zeggen "het zit toch al in een glas"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik pak een glas voor de gelegenheid
Voor de sizequeens onder ons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ernaast een halve liter. Hij is gewoon aan alle kanten net een kwart groter
size does not matter. Its what you do with it that counts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de sizequeens onder ons.
Ja @kwiwi had er belangstelling voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke Siswetquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi had er belangstelling voor
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
size does not matter. Its what you do with it that counts.
Leegpompenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.
Het Deense merk Faxe (en nog wel meer) wordt ook in lterblikken verkocht maar die zijn meer cilindrisch van vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierig
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.quote:
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
Liter halfvolle melkquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.
Wtfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst een frisdrank met dennennaalden smaak.
Was best apart.
Ja je kunt altijd nog toiletverfrissers gaan leegdrinken. Dan snap ik wel dat je moeite hebt met een literquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
Je hebt ook bacon soda, frisdrank met speksmaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |