Voor de sizequeens onder ons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ernaast een halve liter. Hij is gewoon aan alle kanten net een kwart groter
size does not matter. Its what you do with it that counts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de sizequeens onder ons.
Ja @kwiwi had er belangstelling voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke Siswetquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi had er belangstelling voor
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
size does not matter. Its what you do with it that counts.
Leegpompenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.
Het Deense merk Faxe (en nog wel meer) wordt ook in lterblikken verkocht maar die zijn meer cilindrisch van vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierig
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.quote:
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
Liter halfvolle melkquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.
Wtfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst een frisdrank met dennennaalden smaak.
Was best apart.
Ja je kunt altijd nog toiletverfrissers gaan leegdrinken. Dan snap ik wel dat je moeite hebt met een literquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
Je hebt ook bacon soda, frisdrank met speksmaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
er is ook bier met dennenaaldenquote:
Ik sla over.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Mijn broer had die vorig jaar. Volgens hem was het lekkerquote:
Ja daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Ja was zo'n winterthemadingesgevalquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerliequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was zo'n winterthemadingesgeval
Maar goed, als het lekker is?
Ja dat is wel echt hetzelfde iddquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerlie
Ik heb net de adventskalender van Rigters Bieren ontvangen. Ergens oet Twente. Jij kwam daar toch ook weg uit de buurt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel een pakket bier hier van 2 straten verder. Kleine brouwerij die ook bier verkoopt aan het e ige restaurant hier.
Wel grappig.
Nee maar wel vergelijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt hetzelfde idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |