Ik sla over.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Mijn broer had die vorig jaar. Volgens hem was het lekkerquote:
Ja daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
er is ook bier met dennenaalden
Van brouwerij 't IJ denk ik
Ja was zo'n winterthemadingesgevalquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerliequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was zo'n winterthemadingesgeval
Maar goed, als het lekker is?
Ja dat is wel echt hetzelfde iddquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mensen vreten ook gepureerde biggenhersens met mayonaise curry en uitjes heerlie de peerlie
Ik heb net de adventskalender van Rigters Bieren ontvangen. Ergens oet Twente. Jij kwam daar toch ook weg uit de buurt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel een pakket bier hier van 2 straten verder. Kleine brouwerij die ook bier verkoopt aan het e ige restaurant hier.
Wel grappig.
Nee maar wel vergelijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt hetzelfde idd
Ik kom uit Leiderdorp. Woon nu in Hazerswoude-Dorp.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net de adventskalender van Rigters Bieren ontvangen. Ergens oet Twente. Jij kwam daar toch ook weg uit de buurt?
Ligt dat in Twente????quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom uit Leiderdorp. Woon nu in Hazerswoude-Dorp.
Dinsdag vandaag, dus je weet weer wat meer over jezelf? Wat is er uit de onderzoeken gekomen?quote:
Daar wonen geen nieuwe Nederlanders denk ik?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, geef mij dat biertje met dennenaalden maar. En ik hou niet eens van bierquote:
Ow, dat is de andere kant op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo dichtbij?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Niet veel, maar zie ze wel bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wonen geen nieuwe Nederlanders denk ik?
Tussen Alphen, Leiden en Zoetermeer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat dan Achterhoek? Dat haal ik wel eens door elkaar.
Als jullie de deur uitgaan, doe je dan de huisdeuren op slot?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Niet veel, maar zie ze wel bijna dagelijks.
Mafkeesjequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat dan Achterhoek? Dat haal ik wel eens door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, dat is de andere kant op.Tussen de spruiten met een lekke band. Moest een uur terug lopen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bus gaat hier 1 keer per uur.
Zou dus sowieso niet op tijd komen, en maar kort kunnen blijven.
Dus wilde met de fiets naar Zoetermeer, zodat mijn fiets daar kan staan in de bewaakte fietsenstalling. En daar de tram.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |