Pics van je literblik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Nee ik pak een glas voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?
Ja als het uit een blik komt dan kun je idd niet zeggen "het zit toch al in een glas"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik pak een glas voor de gelegenheid
Voor de sizequeens onder ons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ernaast een halve liter. Hij is gewoon aan alle kanten net een kwart groter
size does not matter. Its what you do with it that counts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de sizequeens onder ons.
Ja @kwiwi had er belangstelling voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke Siswetquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi had er belangstelling voor
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
size does not matter. Its what you do with it that counts.
Leegpompenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.
Het Deense merk Faxe (en nog wel meer) wordt ook in lterblikken verkocht maar die zijn meer cilindrisch van vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierig
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.quote:
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
Liter halfvolle melkquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.
Wtfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst een frisdrank met dennennaalden smaak.
Was best apart.
Ja je kunt altijd nog toiletverfrissers gaan leegdrinken. Dan snap ik wel dat je moeite hebt met een literquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
Je hebt ook bacon soda, frisdrank met speksmaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |