Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzo
Oh, is het steeds dezelfde buurman?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.
Maar hij moet een beetje tempo maken.
Ja, die heeft het hele appartement gestript.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het steeds dezelfde buurman?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.
Brrrquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Val hier bijna in slaap tijdens mijn laatste meeting.
Je bent toch doofquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
vogelgriepquote:
hatsjoe!quote:
Ik dacht dat die morgen wasquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |