Ga eens douchenquote:
Ik had laatst ook kibbeling en als je het niet zo vaak eet, is dat echt hemelsquote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en als je het niet zo vaak eet
Maar dat is met alles zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst ook kibbeling en als je het niet zo vaak eet, is dat echt hemels
Nee, maar dat vind ik persoonlijk voor mezelfquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik persoonlijk voor mezelf
Want ik kan ook geen hele mars op, dan word ik kats misselijk
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is met alles zo.
Behalve met chocola. Dat is altijd hemels.
Ik ben gewoon sPeCiaAl okequote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kan ook geen hele mars op, dan word ik kats misselijk
Geeft nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon sPeCiaAl oke![]()
We hebben hier geen oordelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft nietZijn we allemaal wel een beetje (de één wat meer dan een ander).
Dat is het bij mijn vader altijd in huis (tenzij het in de zomer nog warmer is door de zon) door die bejaarden om hem heen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar het wel minimaal 24 graden moet zijn geweest
Flex flex flexquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat net in een ruimte waar het wel minimaal 24 graden moet zijn geweest
Mwahquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier geen oordelen
#safespace
Hangt er van af over wie het gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier geen oordelen
#safespace
Stil nouquote:
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koudquote:
Je bent een bijzonder meisje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koud
Daarom smelt ik zo'n beetje weg in een kantoor waar het +22 graden is
Bedanktquote:
ik werd net al voor gek verklaard omdat ik zonder jas buiten stondquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
16 graden hier, maar ik heb nu gewoon warme kleding aan en ik heb het niet zo snel koud
Daarom smelt ik zo'n beetje weg in een kantoor waar het +22 graden is
Ik had daarnet wel een jas aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd net al voor gek verklaard omdat ik zonder jas buiten stond
Had ik afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bijzonder meisjequote:Op dinsdag 26 november 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had daarnet wel een jas aan
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een bijzonder meisje
En terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Stormquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe ik hier nu op dinsdag
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Storm
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je nam teveel ruimte, zag je dat Storm
Ohquote:
Misschien je username maar veranderen in korfbal nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe ik hier nu op dinsdag
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien je username maar veranderen in korfbal nu?
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze gatenkaas aan het maken ofzo
Oh, is het steeds dezelfde buurman?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die man allemaal aan het maken is in dat appartement. Het wordt echt een paleisje denk ik.
Maar hij moet een beetje tempo maken.
Ja, die heeft het hele appartement gestript.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het steeds dezelfde buurman?
Gezelligquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heeft het hele appartement gestript.
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal kleine hokjes maken in en dan wat Polen erin.
Brrrquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort creatief bedacht capsule-hotel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Val hier bijna in slaap tijdens mijn laatste meeting.
Je bent toch doofquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dit geboor een beetje zat aan het worden weer.
vogelgriepquote:
hatsjoe!quote:
Ik dacht dat die morgen wasquote:
quote:
Pics van je literblik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dat was me een nuttige en intensieve dag, jandorie. Nu bier.
Heb een literblik Tripel staan, u hoort het goed
Nee ik pak een glas voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je uit het blik drinken of pak je een glas?
Ja als het uit een blik komt dan kun je idd niet zeggen "het zit toch al in een glas"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik pak een glas voor de gelegenheid
Voor de sizequeens onder ons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ernaast een halve liter. Hij is gewoon aan alle kanten net een kwart groter
size does not matter. Its what you do with it that counts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de sizequeens onder ons.
Ja @kwiwi had er belangstelling voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke Siswetquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:kwiwi had er belangstelling voor
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
size does not matter. Its what you do with it that counts.
Leegpompenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dat blik zou ik niet veel kunnen.
Het Deense merk Faxe (en nog wel meer) wordt ook in lterblikken verkocht maar die zijn meer cilindrisch van vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had volgens mij nog nooit een literblik bier gezien, was gewoon nieuwsgierig
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.quote:
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een liter bier te drinken. Tegenwoordig is het na 1 of 2 wel klaar.
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?"
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier gaat een liter bier een stuk makkelijker dan een liter water. Of melk.
Liter halfvolle melkquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liter chocomelk of een liter frisdrank lukt me wel.
Wtfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst een frisdrank met dennennaalden smaak.
Was best apart.
Ja je kunt altijd nog toiletverfrissers gaan leegdrinken. Dan snap ik wel dat je moeite hebt met een literquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
Je hebt ook bacon soda, frisdrank met speksmaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was best apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |