quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.
Op vrijdag en zaterdag is de winkel ook open, met lokale fluitjes, sapjes en honing enzo.
De eieren zijn 100m verder, na de pompoenen.
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.
Op vrijdag en zaterdag is de winkel ook open, met lokale fluitjes, sapjes en honing enzo.
De eieren zijn 100m verder, na de pompoenen.
daarvoor is de boel daar te crimineelquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
Nou nouquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is de boel daar te crimineel
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heretic.
[..]
Belgresser. Heeft er volgens mij totaal geen zin in maar ik wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als de setup voor een Kippenvel boek.
Die geur van bemeste aardequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks weer de trekker erover, de vogels die de wormen komen eten. En nieuw zaad planten.
Dan krijgt de boerenautomaat ook andere dingen. Nu kan ik aardappelen, wortels, spruiten, uien, rode kool en koolrabi uit de muur halen. In de lente weer andere zaken.
Het is een bevestiging van wat we al wistenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, het is een begin. Al is depressief zijn natuurlijk niet tof om te horen.![]()
Que?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen af en toequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belgresser. Ingresser met wie ik veel (vooral telefonisch) contact heb gehad laatste tijd.
Nee dat is het ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik leef echt onder een steen af en toeIk had geen idee dat het een fokker was
Discreet doekje mee voor in de bioscoop?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan je dat nou gemist hebben Ygje.
I knew itquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Discreet doekje mee voor in de bioscoop?
Geen wonder dat je er zoveel mee beltquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belgresser. Ingresser met wie ik veel (vooral telefonisch) contact heb gehad laatste tijd.
M-maar natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.We gaan gewoon film kijken. En wijn/bier drinken.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen wonder dat je er zoveel mee belt
Ohquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het bellen was eerder dan de naam.
gestopt met lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Is echt jaaaaren geleden dat ik
Gras is groenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
smurfen zijn blauw
Etto zegt tegen Vlinder ik heb zin in jou
Is bij Solo toch ook?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
Ohhquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook helemaal niet.
Ingress is toch niet Fok?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhje vond z’n telefoonnummer op straat en het bleek een leuke man?
Heerlijk leventje. Ben er geestelijk van opgeknapt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.
Oh ja ik was even afgeleid door Belgressergatequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja honing ook ja! Ik zal eens kijken, ben er toen ook een keer geweest op de terugweg van Fles-en-Pa-Fles-dag vorig jaar. Heb wat foto's gemaakt. Dat was tussen Barneveld en Veenendaal, waar het ook landelijk ruikt zeg maar.
Goddamn jij bent echt raarquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhje vond z’n telefoonnummer op straat en het bleek een leuke man?
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?quote:
Je kijkt er een beetje bedenkelijk bijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik was even afgeleid door Belgressergate![]()
![]()
Ik had dus foto's gemaakt van de klapeitjesautomaat.
[ afbeelding ]
Pa-Fles die ineens WEL snapt hoe techniek werkt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou tsss ik leer hier ook wel mensen kennen hoor pffffquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?
Wat zeg je me nu?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ingress is een spel wat ik speel. En waar je dus mensen leert kennen. En Fok is waar je nu op post he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |