Zoetahmehquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tussen Alphen, Leiden en Zoetermeer.
Lol, nopequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dinsdag vandaag, dus je weet weer wat meer over jezelf? Wat is er uit de onderzoeken gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, dat is de andere kant op.Fietsen vanuit TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Fietsen, auto's, huizen. Niks op slot hier. Handelswaar langs de kant van de weg, met een kistje geld ernaast.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jullie de deur uitgaan, doe je dan de huisdeuren op slot?
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoquote:
De spruitjes wilden hem hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoNaja. Geen Kaneel dus
Nou ja hij is er nog steeds dus dat is ook al niet geluktquote:
Naar de tram. Trein kan ook, had ik naar Leiden moeten fietsen, opstappen op Lammeschans.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iets met fietsen wist ik wel. Weet ik het, fietsen naar de trein of zoNaja. Geen Kaneel dus
Tijdelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij is er nog steeds dus dat is ook al niet gelukt
Ja. Nou. Ja. Dat hebben we gezien kuch kuchquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de tram. Trein kan ook, had ik naar Leiden moeten fietsen, opstappen op Lammeschans.
Maar dit was snelste. Hoopte ik.
Dit weekend waren bijna alle spruiten geoogst. Weer kale lege velden nuquote:
Jij weet meer? Gaan we hem voeren aan de vleesetende spruiten?quote:
Alles kaal en grijs, maar daarna weer wederopbouw dus eigenlijk alleen maar positiefquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit weekend waren bijna alle spruiten geoogst. Weer kale lege velden nu
Ja, nadeel als je door gehuchten als Voorweg en Westeinde gaat, dat er geen bushaltes of fietsenmakers zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ja. Dat hebben we gezien kuch kuch
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet meer? Gaan we hem voeren aan de vleesetende spruiten?![]()
Moeten we het daar hier wel over hebben dan?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De spruitjes wilden tijdelijk hem hebben
Nja, allemaal erg jammer weer. Nou ja, hopen op een volgende kans in het voorjaar maar danquote:
Straks weer de trekker erover, de vogels die de wormen komen eten. En nieuw zaad planten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles kaal en grijs, maar daarna weer wederopbouw dus eigenlijk alleen maar positief
Geen kaas of eieren?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan krijgt de boerenautomaat ook andere dingen. Nu kan ik aardappelen, wortels, spruiten, uien, rode kool en koolrabi uit de muur halen. In de lente weer andere zaken.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Lol, nope
Nou ja, het is een begin. Al is depressief zijn natuurlijk niet tof om te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De boter, de kaas en de melk zijn aan de andere kant van de weg. Letterlijk buren van die andere boer.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |