SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat eet ik nooitEr zijn inderdaad op zich betere reden om geen euroknaller te eten dan dat er een augurk op zit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Gianni zette even fier een punt achter het topicquote:
Maar maar maarquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he
Heb er laatst ook douchegel van gekocht.
Dat wat d'n huisman me voor zet.quote:
Eten wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wat d'n huisman me voor zet.
Nog geen idee. Ik ga zo naar de winkelquote:
Daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijkquote:
Idemquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijk
Soepquote:
Ik had spiegeleitjes met nat eigeelquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
Eerst lunchen met zacht gekookte eitjes
Boksquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had spiegeleitjes met nat eigeel
Auwquote:
Romige tomatensoep. Met een broodje met kruidenboter.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor soep?
En met wat erbij?
wat moet ik precies min mn mond steken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
put 'em in your mouth, pull 'em all down south![]()
Alsof ik kracht genoeg heb om hard te slaanquote:
Etenquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik precies min mn mond steken?
Ligt er aan waar je mee slaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ik kracht genoeg heb om hard te slaan
Het ging om een box, dus ik denk zo'n plastic opbergboxquote:
Dat ook wel jaquote:
Hebben ze die nog wel bij de hunt eigenlijk?quote:
heb je wat lekkers gemaakt?quote:
Ja denk het wel?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die nog wel bij de hunt eigenlijk?
Ik had vrijdag kruidige appelmuffins gebakkenquote:
laatste hunt heb ik 1 gezien, maar uiteraard niet gekregenquote:
maar het is dinsdagquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vrijdag kruidige appelmuffins gebakken![]()
Tja lullig.quote:De auto die vannacht is geschept door een passagierstrein in het Brabantse Berghem, blijkt diezelfde nacht te zijn gestolen in de omgeving Nijmegen. In het voertuig zaten twee inzittenden die bij de aanrijding zijn omgekomen.
Zaterdag was een vriendin op bezoek, dus muffinsquote:
Denk dat ze toch niet meer zo'n goede deal zijn als vroegerquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste hunt heb ik 1 gezien, maar uiteraard niet gekregen
Geen medelijden met de dieven wel met de eigenaar. Die mag van geluk spreken als ie de dagwaarde krijgt.quote:
En de machinist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen medelijden met de dieven wel met de eigenaar. Die mag van geluk spreken als ie de dagwaarde krijgt.
Oh ja. Daar ook medelijden mee inderdaad. Die was ik even vergeten.quote:
Ik kan verzoekjes indienen hoor, maar niet hoeven nadenken is ook wel lekker.quote:
Mijn lievelingsgerecht is dan: Doe maar iets of kijk maar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan verzoekjes indienen hoor, maar niet hoeven nadenken is ook wel lekker.
Jij hebt vroeger wel eens een box gehad, toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ze toch niet meer zo'n goede deal zijn als vroeger
Ja, meerdere kerenquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:31 schreef gianni61 het volgende:
geen idee.
[..]
Jij hebt vroeger wel eens een box gehad, toch?
Oh joh, er zitten hier lui die vinden dat de doodstraf moet kunnen, dus ik kijk nergens van op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn wel twee doden gevallen heVind ik wel een heftige straf voor autodiefstal. Als twee gastjes mijn auto jatten hoeven ze van mij ook niet onder een trein te komen.
Geen 35% sticker op geplakt ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb die daarna wel in de prullenbak gegooid, anders is het vies.
Een beetje spierpijn is wel fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die pijn in mijn tandvlees ergens ook wel weer iets lekkers hebben
Je raakt toch af en toe op een of andere manier gehecht aan de pijn. Beetje net als spierpijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beetje spierpijn is wel fijn.
Alleen wel in een bepaalde mate dat je nog wel een beetje redelijk trap kan lopen of naar de wc kanquote:
Of naar de supermarkt fietsen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen wel in een bepaalde mate dat je nog wel een beetje redelijk trap kan lopen of naar de wc kan
Zonder vliegende naaktslakkenquote:
NOUHOOOU.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder vliegende naaktslakken
Die heb je toch alleen in Thailand?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder vliegende naaktslakken
Nee hoor hier in Emmen op het fietspad ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je toch alleen in Thailand?
quote:
Tja, Emmen...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor hier in Emmen op het fietspad ook.
Ja, met van die kleine vleugeltjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je toch alleen in Thailand?
Flats.quote:
Mist nog sushi en crispy porkquote:
Als ik op kantoor ben, dan smelt ik gegarandeerd wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thermometer zegt 19,2 graden aan. Maar het voelt hier koud aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Grote meid!quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanochtend 4 (!!!) boterhammen op en nu heb ik weer honger
Ik zal maar aan de chiapudding met mango en kokos gaan beginnen, want die had ik gisteren per ongeluk niet opgegeten. Collega vroeg of ik mee ging om een broodje te halen en ik ben daar altijd voor inquote:
Oke leuk.quote:Netflix has announced the release of a highly anticipated documentary chronicling the rise, legacy, and impact of the legendary punk rock band The Offspring. Slated for release in March 2025.
@Haags kijk deze vrouw.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vanochtend 4 (!!!) boterhammen op en nu heb ik weer honger
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
Kom ineens weer oude foto's tegen, deze is van 11 jaar geleden maar blijf deze wel tof vinden (stond ik bovenop een 11 verdiepingen hoge flat in Groningen).Daar heb je dus die kou gevat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar heb je dus die kou gevat!
Iets dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Concentratie.. wat is dat ook alweer?
Niet hierquote:
Totaal niet te merkenquote:
Ik kan het goed verborgen houden inderdaad.quote:
Ja, jij laat nooit het achterste van je tong zienquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan het goed verborgen houden inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |