SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Laten we het er op houden dat ik blij was dat hij niet één van die vakjes met 60 eitjes open trokquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kijkt er een beetje bedenkelijk bij
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werktquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had tot 2 seconden geleden bij god geen idee wat ingress is
Ligt je nieuwe toppert wel lekker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Ligt helemaal niet lekker, zo'n hunebed
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
Ik las topicquote:
Merk je (toch) niks van als het goed isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Nee ik ook niet, maar dat ligt er voor 98,2 % aan dat ik het niet wil weten ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
een toppertje en een breezer ananasquote:
Denk niet dat het een spelletje voor mij isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.
een goeiequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik moet ook een nieuwe toppert denk ik
Misschien
Tips?
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
Doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een toppertje en een breezer ananas
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Je wandelt wel veel en dat speel je buiten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Die ik nu heb gekocht ligt heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
ja vanavond gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe er ook maar een dubbele whiskey bij
Thanks voor deze tip, heb ik veel aanquote:
*Staart naar @Nattekatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |