SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Laten we het er op houden dat ik blij was dat hij niet één van die vakjes met 60 eitjes open trokquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kijkt er een beetje bedenkelijk bij
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werktquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had tot 2 seconden geleden bij god geen idee wat ingress is
Ligt je nieuwe toppert wel lekker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Ligt helemaal niet lekker, zo'n hunebed
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
Ik las topicquote:
Merk je (toch) niks van als het goed isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Nee ik ook niet, maar dat ligt er voor 98,2 % aan dat ik het niet wil weten ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft het hier al tig keer uitgelegd maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt
een toppertje en een breezer ananasquote:
Denk niet dat het een spelletje voor mij isquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en de tutorial uitspelen.
een goeiequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik moet ook een nieuwe toppert denk ik
Misschien
Tips?
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef gianni61 het volgende:
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
Doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een toppertje en een breezer ananas
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Je wandelt wel veel en dat speel je buiten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het een spelletje voor mij is
Die ik nu heb gekocht ligt heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Misschien
Tips?
ja vanavond gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe er ook maar een dubbele whiskey bij
Thanks voor deze tip, heb ik veel aanquote:
*Staart naar @Nattekatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde toppert koopt wordt dat de nieuwe middelmaat. Dus ik zou nog even de kat uit de boom kijken
Schiet nou maar op met jequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.
Ja oke maar op zo'n grote steen is toch beetje matig hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij slaapt sowieso wel, luiboei
gewoon dekentje en joint erbij en je bent wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar op zo'n grote steen is toch beetje matig hoor.
We dansen, springen, zijn zo blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar ik loop al genoeg buiten, en dan wil ik lopen. Als ik een spelletje wil spelen dan ga ik op de bank liggen en gooi de playstation aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, je moet ervoor naar buiten en lopen enzo.
Dat moet wel een hele sterke joint zijn dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon dekentje en joint erbij en je bent weg
Wat heb je gekochtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb gekocht ligt heerlijkHeb alleen nog niet lekker kunnen slapen met mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik tot 3 nachten geleden ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit met een topper geslapen(behalve in hotels dan)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je gekochtDeze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/nylaget-topmatras-wit-70569357/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit met een topper geslapen(behalve in hotels dan)
Maar is dat dan onderdeel van een nieuw bed of omdat je matras kut is geworden en eigenlijk niet meer lekker ligt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik tot 3 nachten geleden ook niet
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook van die automaten bij boerderijen hier.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Met krokante vlinderkruimels en een laag kaas.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/
Deze zit hier in het winkelcentrum Ben er nog nooit iets wezen kopen ben ook nooit binnen geweest. Misschien morgen even doen..
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/nylaget-topmatras-wit-70569357/Maar je fing wel vragen voor kaakchirurg oid toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://verhoevenautomaten.nl/showroom/
Deze zit hier in het winkelcentrum Ben er nog nooit iets wezen kopen ben ook nooit binnen geweest. Misschien morgen even doen..
Ik heb ook nog nooit een boxspring gehadquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NietIk heb wel eens op mijn boxspring geslapen zonder topper op het matras, dat is ongeveer net zo comfortabel als op een houten tafel liggen
Ik had kunnen weten dat deze voorbij ging komen..quote:
Ik twijfelde welke het was. Maar weet wel dat het niet van Zeglis wasquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Naaldenbier is niet van 't IJ, da's van Zeglis.
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je fing wel vragen voor kaakchirurg oid toch?
Ik zou niet anders meer willenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een boxspring gehad![]()
(Want huisdieren die overal in hingen en huisstofmijt allergie)
Mehhhhquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.
Ja verplichte kost tochquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat deze voorbij ging komen..
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vraag is of dat nut heeft, vanochtend al bij de huisarts geweest en laten doormeten, zuurstof, bloeddruk, ontstekingswaarden etc. waren allemaal goed. Dus er zit waarschijnlijk iets van een ontstopping in een van de bijholtes, heb daar nu een spraytje voor gekregen, ben benieuwd of dat iets doet.
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggenquote:
Ik heb voor verjaardag broer gister o.a. een aantal van Brouwerij 't IJ gekochtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Brouwerij 't IJ heeft prima biertjes. Koop ik regelmatig iets van
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.quote:
Beetje omhoog helpt niet?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggen
neuh, matras lag nog best prima, maar dit is gewoon extraquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar is dat dan onderdeel van een nieuw bed of omdat je matras kut is geworden en eigenlijk niet meer lekker ligt?
https://brouwerijzeglis.nl/project/naalden/quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik twijfelde welke het was. Maar weet wel dat het niet van Zeglis was
Het was van Lowlander https://hopblog.nl/lowlander-winter-i-p-a/
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.
Werkt wel moet ik zeggen
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n ‘better nights better days’ complete set die je ‘s ochtends omhoog dondert als je wakker moet worden.
Werkt wel moet ik zeggen
Ja dit is eigenlijk ook wat ik voor mij zie nu.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordt
Oh, okee.. Nou, veel plezier iigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee helaas niet, probleem is denk ik dat het niet naar mijn neus kan stromen, want die is gewoon helemaal open en snotvrijquote:
gewoon flink wat alcohol zuipen. dat ontsmet allesquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon kut dat je er 38x op een nacht door wakker wordt en dan niet meer weet hoe je moet liggen
Nee, heel sereenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je elke dag je bed uit gekatapulteerd wordt
Beetje vroeg, meestal heb ik dat rond half februari.quote:
Ik ken de brouwerij wel. Maar die andere 2 kan hier bij de Dekamarkt gewoon kopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://brouwerijzeglis.nl/project/naalden/
Hmm kom op de homepage. Welke is het?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_25.30.ProductTitle
Ik twijfel![]()
![]()
Ms omdat zijn bioscoopbroek net vandaag in de was zitquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heretic.
[..]
Belgresser. Heeft er volgens mij totaal geen zin in maar ik wel.
Okee @kwiwiquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo moe, ik ga me alvast richting bed bewegen en daar nog even verder chillen![]()
ga je met die mandragora ook met je mond tegen de muur?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_25.30.ProductTitle
Ik twijfel![]()
![]()
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.quote:
Dat kan vast als je zo’n tesla robot kooptquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.
Sta er van te kijken dat je deze nog niet hebtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bed moet eigenlijk ook nog sterke koffie kunnen zetten en met hese stem " een hele goedemorgen leuke mooie man" kunnen zeggen.
Maar het is niet ontstoken, schiet je weinig mee opquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon flink wat alcohol zuipen. dat ontsmet alles
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan vast als je zo’n tesla robot koopt
Ben je bij van der Valk geweest?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.
https://fulinrobots.nl/
Je hebt zijn overtoep-knobbel geraakt waarschijnlijk. Er komt nu iets wat hier op lijkt maar wat nog veel fantastischer en vooral duurder is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat je deze nog niet hebt
[ afbeelding ]
Jumboquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bij van der Valk geweest?
geeft niet, van genoeg alcohol slaap je ook primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is niet ontstoken, schiet je weinig mee opHeb eerder het gevoel alsof ik een paar keer flink moet niezen, maar er komt niks
nja, je slaapt, maar de slaapkwaliteit is ver ondermaats helaasquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet, van genoeg alcohol slaap je ook prima
Iets gelijkend hebben ze bij ‘mijn sauna’ ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren een CC1 tegen.
https://fulinrobots.nl/
Heerlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo moe, ik ga me alvast richting bed bewegen en daar nog even verder chillen![]()
Tot blijkt dat er een geil dwergje in verstopt zit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets gelijkend hebben ze bij ‘mijn sauna’ ook
Een van de belangrijkste redenen waarom ik niet/nauwelijks nog drink.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je slaapt, maar de slaapkwaliteit is ver ondermaats helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |