Ik vind ons oude logo echt geweldig. Het huidige logo met dat domme fietsvlaggetje kan echt niet.quote:Op maandag 18 november 2024 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb helemaal niets met die oude logo’s.
Dat Ajax logo lijkt wel een schets en hoe krijg je zoiets herkenbaar op een pen, zonder dat er een “blob” overblijft.
Een gloeilamp voor de bedrijfsclub van Philips.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, is dit getekend door Frits die in zijn nadagen parkinson kreeg?
Je weet het antwoord op je vraag zelf ook wel. Waarom stel je ‘m dan? Of wil je gewoon laten weten dat je dit een kinderlijk lelijk logo vind? Zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een kinderlijk lelijk logoquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet het antwoord op je vraag zelf ook wel. Waarom stel je ‘m dan? Of wil je gewoon laten weten dat je dit een kinderlijk lelijk logo vind? Zeg dat dan gewoon.
Is goed roetveegpietje van me.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weegt voor mij al zwaar genoeg. Er zit gewoon veel PSV-historie in dat logo verwerkt, van mij mag het vandaag terugkomen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een gloeilamp voor de bedrijfsclub van Philips.
Of dat nu een fietsvlaggetje of een gerestylede gloeilamp wordt.. beide niet echt geweldig.
[sub]Eindhoven is dan wel weer de lichtstad, maar gloeilampen in logo's (?) En de verbinding met Philips als bedrijf is er ook niet echt meer; moeilijk. [/sub]
Ik heb niets met dat hele exact terughalen oude logo’s in het algemeen. Die nostalgische move van NAC was wel echt het sufste ooit met dat generieke sjabloon-embleem (ze hadden daarvoor een supermooie)quote:Op maandag 18 november 2024 12:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is goed roetveegpietje van me.
[..]
Dit weegt voor mij al zwaar genoeg. Er zit gewoon veel PSV-historie in dat logo verwerkt, van mij mag het vandaag terugkomen.
Symboolpolitiekquote:Op maandag 18 november 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:
Ik vind het ook gewoon een lelijk logo; maar datzelfde geldt voor die van Ajax. Onbegrijpelijk dat ze die oude meuk weer uit het vet halen.
91 tot 96 is nicequote:Op maandag 18 november 2024 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De evolutie van het vlaggetje ging niet echt lekker. Onnodig lange aanloop
Moet wel zeggen dat het “allereerste” (voordat het een blob werd) best een aardige hoofdvorm heeft waar je als ontwerper wel iets mee kunt doen in detail.
Als dat betekent dat Philips terug komt op het shirt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoiets? Even conceptmatig.
[ afbeelding ]
Dit voorstel ingediend bij Roy Jakobs.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Philips terug komt op het shirt vind ik het prima.
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:05 schreef CR7 het volgende:
Op vriendelijke verzoek van @:Caland . Weet niet of ik het al eerder heb gezegd. Maar Schouten en Veerman kunnen er echt geen reet van.
groningen heeft psv vaker onverwacht verrast, en psv mist teveel creativiteit..quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit moet gewoon 5-0 worden voor PSV.
Ze maken de stad nog lelijker. Altijd weer een prestatie.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Hoe hoog wordt de nieuwe woontoren naast het stadion,110 meter?? door al de nieuwe torens in de omgeving (en die nog komen gaan) lijkt de hel van Eindhoven op een championschip stadion ...
[ [url=https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercit(...).8141074/]afbeelding[/url] ]
Wel een mooi uitzicht voor de bewoners strakseen gratis halve seizoenskaart
[ [url=https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercit(...).8215434/]afbeelding[/url] ]
New York aan de dommel over 10 jaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze maken de stad nog lelijker. Altijd weer een prestatie.
Pepi gaat ons over een paar jaar heel veel muntjes opleverenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pepi zijn jullie wel kwijt.
Ongelofelijke faalhaas die je bentquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef ISVV het volgende:
Til moet echt weer gaan scoren, hij schijnt heel belangrijk te zijn in het drukzetten (volgens Pieter Zwart van VI) maar zijn toegevoegde waarde zat natuurlijk in het maken van zijn goals. Als hij kansen blijft missen wordt het wel wat dunnetjes allemaal.
Ik wacht nog even met het geven van mijn mening tot Pascal van der Voort zijn licht hierover heeft laten schijnen in de RoodWit-podcast.quote:
ajaxstagiairequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:36 schreef ISVV het volgende:
Irritant ja, steeds Luuk in beeld brengen.
Jaja ik weet het. Maar toen had Pepi nog maar 1x gescoord. En doelpuntenmakers gaan dan toch altijd voor dus die wordt het. Maar Mauro speelde een ijzersterke wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
Mauro is toch wel de man van de wedstrijd
Clown die gast.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het geven van mijn mening tot Pascal van der Voort zijn licht hierover heeft laten schijnen in de RoodWit-podcast.
Ik ga iedere week stuk om hem, neemt zichzelf en die podcast veel te serieus.quote:
Uit het blote hoofd.: Ajax 1971-72. AZ-67 1980-81. Ajax 1994-95. Maar dat is niet recent.quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef Solispolar het volgende:
De hele Eredivisie is echt een absolute en totale grap. Help me even herinneren, maar is er in de recente geschiedenis een ploeg geweest die zijn wedstrijden met zo kinderlijk veel eenvoud heeft gewonnen? Ajax 18/19 was heel goed, maar eigenlijk vooral in de CL. Dat was lang niet zo soeverein in de ED.
PSV heeft zoals vroeger ook wel regelmatig het juiste recept voor de eredivisie gevonden, genoeg voetballend vermogen voorin om wedstrijden te beslissen, dan kom je nationaal amper in de problemen, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef Solispolar het volgende:
De hele Eredivisie is echt een absolute en totale grap. Help me even herinneren, maar is er in de recente geschiedenis een ploeg geweest die zijn wedstrijden met zo kinderlijk veel eenvoud heeft gewonnen? Ajax 18/19 was heel goed, maar eigenlijk vooral in de CL. Dat was lang niet zo soeverein in de ED.
Ik vind ze internationaal gezien al twee seizoenen echt heel goed.quote:Op zondag 24 november 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft zoals vroeger ook wel regelmatig het juiste recept voor de eredivisie gevonden, genoeg voetballend vermogen voorin om wedstrijden te beslissen, dan kom je nationaal amper in de problemen, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.
@Tarado is altijd een beetje zuur als PSV het op alle vlakken beter doet. Kan hij niks aan doen, zit in zijn Ajax DNA.quote:Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind ze internationaal gezien al twee seizoenen echt heel goed.
Als je PSV tot de Europese top rekent is het idd net te weinig, realistisch gezien doen ze het prima, voetballend haal je een hoog niveau. Vorig seizoen netjes overwinterd, is niet vanzelfsprekend voor NLse clubs.quote:Op zondag 24 november 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.
Lol toplevel tegen PSG. xG 2,7 vs xG 0,25. Verder weggespeeld tegen Arsenal, weggespeeld tegen Sevilla tot Ocampos een goedkope rode kaart kreeg. Sevilla thuis hadden zij 5 ballen op de paal. Lens ging 2 keer ook verre van makkelijk. Dortmund uit anaal genomen. Nee kwa eindresultaat was het goed vorig jaar. Kwa spel toch absoluut niet?quote:Op zondag 24 november 2024 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je PSV tot de Europese top rekent is het idd net te weinig, realistisch gezien doen ze het prima, voetballend haal je een hoog niveau. Vorig seizoen netjes overwinterd, is niet vanzelfsprekend voor NLse clubs.
En dit seizoen toplevel voetbal gezien tegen een sterk Sporting en PSG, Girona speel je kapot en dinsdag kan je bij winst de eerste stap zetten richting de play - offs.
Als je in de play-off ronde gunstig loot en de selectie in tegen die tijd weer compleet kan PSV voor een verassing zorgen,(een halve finale bijv, net als 10 jaar terug)
Voor het eerst eens met jequote:Op maandag 25 november 2024 07:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol toplevel tegen PSG. xG 2,7 vs xG 0,25. Verder weggespeeld tegen Arsenal, weggespeeld tegen Sevilla tot Ocampos een goedkope rode kaart kreeg. Sevilla thuis hadden zij 5 ballen op de paal. Lens ging 2 keer ook verre van makkelijk. Dortmund uit anaal genomen. Nee kwa eindresultaat was het goed vorig jaar. Kwa spel toch absoluut niet?
Dortmund uit anaal genomen? Meer balbezit, meer passes, hogere passnauwkeurigheid, meer schoten en een hogere xG. Sure, Luuk de Jong mist voor bijna open doel; maar anaal genomenquote:Op maandag 25 november 2024 07:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol toplevel tegen PSG. xG 2,7 vs xG 0,25. Verder weggespeeld tegen Arsenal, weggespeeld tegen Sevilla tot Ocampos een goedkope rode kaart kreeg. Sevilla thuis hadden zij 5 ballen op de paal. Lens ging 2 keer ook verre van makkelijk. Dortmund uit anaal genomen. Nee kwa eindresultaat was het goed vorig jaar. Kwa spel toch absoluut niet?
Valt ook niet mee voor een Nederlandse ploeg om optisch goed te spelen tegen PSG.quote:Op maandag 25 november 2024 07:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou mij meer druk maken over mijn eigen clubje die zoals het er nu uitziet naast CL gaat grijpen en dan meteen weer de broekriem aan mag halen.quote:Op maandag 25 november 2024 07:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. PSV speelt toplevel iedereen van de mat. Arsenal, Juve, PSG, Sporting allemaal gingen ze eraan.quote:Op maandag 25 november 2024 09:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou mij meer druk maken over mijn eigen clubje die zoals het er nu uitziet naast CL gaat grijpen en dan meteen weer de broekriem aan mag halen.
En even naar Hans Anders gaan. Of de basisschool overdoen.quote:Op maandag 25 november 2024 10:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. PSV speelt toplevel iedereen van de mat. Arsenal, Juve, PSG, Sporting allemaal gingen ze eraan.
Er is dan ook geen enkele NL club toplevel momenteel, maar Juventus is subtop europees gezien en als je daar kansloos van verliest, zit je dus ook nog niet op subtoplevel.quote:Op maandag 25 november 2024 08:59 schreef tja77 het volgende:
Vorig jaar van alle Nederlandse ploegen gewoon de meeste UEFA puntjes binnengeharkt. Dit seizoen alleen tegen Juventus ondermaats. En nog steeds op koers voor een plek in de top 24.
PSV had het verdiend door te gaan tegen Dortmund. PSV had zomaar de CL kunnen winnen.quote:Op maandag 25 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dortmund uit anaal genomen? Meer balbezit, meer passes, hogere passnauwkeurigheid, meer schoten en een hogere xG. Sure, Luuk de Jong mist voor bijna open doel; maar anaal genomenEigenlijk alleen tegen Arsenal; maar daar zou iedere Nederlandse ploeg kansloos van verliezen.
Top 24 mag je ook wel verwachten van de Nederlandse kampioen.quote:Op maandag 25 november 2024 08:59 schreef tja77 het volgende:
Vorig jaar van alle Nederlandse ploegen gewoon de meeste UEFA puntjes binnengeharkt. Dit seizoen alleen tegen Juventus ondermaats. En nog steeds op koers voor een plek in de top 24.
Maar als je gelijkspeelt tegen de kampioen van Frankrijk misschien weer wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2024 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele NL club toplevel momenteel, maar Juventus is subtop europees gezien en als je daar kansloos van verliest, zit je dus ook nog niet op subtoplevel.
Ja inderdaad. En Villa is beter dan Bayern. Sporting vele malen beter dan City. Monaco veel beter dan Barça. Lille beter dan Real.quote:Op maandag 25 november 2024 19:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar als je gelijkspeelt tegen de kampioen van Frankrijk misschien weer wel natuurlijk.
Ja precies…resultaten zeggen niks, Teletekst pagina 819 alles daarentegen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En Villa is beter dan Bayern. Sporting vele malen beter dan City. Monaco veel beter dan Barça. Lille beter dan Real.
KNJB strekenquote:Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.
„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”
De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.
Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.quote:Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.
„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”
De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.
Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.quote:
Ik zou het zelfs absurd willen noemen. Of het is moedwillig of er zit geen voetbalverstand in Zeist.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.
Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
PSV heeft zijn jaarlijkse verlies partij al gehadquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Veel beter gaat het echt niet worden voor een Eredivisie team.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Vele beter gaat het echt niet worden.
Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.
Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
Maar hansko dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.
Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.
Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.
Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.quote:
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.
Tegen psg en sporting was Tillman motm.
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaarquote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregen![]()
En tegen het grote Girona en Salzburg?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko.
En 3 goals tegen de nr 1 van Uefa ranking. Jullie kregen er al 3 om de oren tegen een Italiaanse subtopper. Die staan 35e ofzo?
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaar
Klopt.. een van de kanshebbers mits iedereen fit blijft. Al dacht ik dat vorig jaar ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.
Tegen psg en sporting was Tillman motm.
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.
Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.
Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.
Dat is volgens de statistieken het laagste xG in het huidige CL jaar.
Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.
Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.
Dat is volgens de statistieken het laagste xG in het huidige CL jaar.
Mad 'lol'quote:Op woensdag 27 november 2024 20:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.
Oh wacht.
Nee, Dams was verdedigend vaak goed genoeg, maar hij is absoluut geen basisspeler.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beide goals ziet Dans er niet goed uit. Tweede is duidelijk natuurlijk, maar bij de eerste goal ook een dekkingsfout.
Ik vind dat Dams het tot vandaag goed gedaan heeft, maar hier toont hij toch echt een gebrek aan volwassenheid en scherpte.
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
Och, wat een afgunst.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
dit wordt niks meer, shaktar heeft de tank gespeeld. psv gaat daar niet doorheen spelen met dit middenveldquote:
Tis wat meid, je kunt tegenwoordig niet meer op de woorden van de trainer en de pers af gaan dus.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, wat een afgunst.
Ga nou eerst zelf voetballen. Dit lijkt nergens op.
Daar zat het voor PSV mee. Was daar discussie over ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima hoor, schimmeleikel.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
Is gewoon een prima ploeg, dus zo simpel is het allemaal niet. Wat ook blijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.
Slecht en nee.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
0-2. Hier schrik ik van.
Heb niks van de pot gevolgd, hoe loopt het verder? Gaat het nog wat worden? Doet me denken aan onze pot tegen Salzburg.
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24quote:
Uiteindelijk krijg je gewoon een stuk of 5 prima kansen. Het is alleen of recht op de keeper, of die keeper pakt ze er heel aardig uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Het is blijkbaar erg lastig om een fatsoenlijke voorzet te geven of op doel te schieten. Echt bizar wat de aanvallers vanavond weten te presteren.
4 punten in totaal zou genoeg zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef PSVCL het volgende:
de 2 uitwedstrijden moeten nu gewonnen worden, of minimaal 4 punten.. en dan hopen dat Slot de laatste wedstrijd een b team opstelt in Ehv
Shaktar had er toch ook wel meer kunnen maken?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je gewoon een stuk of 5 prima kansen. Het is alleen of recht op de keeper, of die keeper pakt ze er heel aardig uit.
Ik zeg niet dat PSV goed is, maar de stand is behoorlijk vertekend als je naar het veldspel kijkt.
Toch wel!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24
1 doelpuntje ernaast maar gefeliciteerd vrienden van PSVquote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
Leuk toch een enthousiaste commentator?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En een verslaggever die kennelijk voor PSV is.
Bij Ziggo Sport.
Ja, absoluut. Vind ik altijd prachtig bij sport.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk toch een enthousiaste commentator?
Mwa.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24
Was overdreven.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk toch een enthousiaste commentator?
5 maar.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
10 minuten extra tijd dadelijk. Minimaal.
Daarom juist extra lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit was gewoon geluk natuurlijk; niks meer niks minder. Zonder die rode kaart hadden we 14 dagen kunnen spelen zonder te scoren. Ik vond Sjakthar trouwen echt goed de eerste helft.. die waren eigenlijk een klasse beter.
Uiteindelijk dwing je die rode kaart ook wel af. Ook voor de rode kaart begon PSV al meer druk te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit was gewoon geluk natuurlijk; niks meer niks minder. Zonder die rode kaart hadden we 14 dagen kunnen spelen zonder te scoren. Ik vond Sjakthar trouwen echt goed de eerste helft.. die waren eigenlijk een klasse beter.
Het zat uiteindelijk mee (daarvoor ook echt niet). Maar van de andere kant ook wel goed afgedwongen en tot op het eind blijven voetballen.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Als hij zichzelf belachelijk wil maken, wat hij kennelijk graag doet, prima toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach kerel, kom op nou. Roder dan vandaag krijg je ze bijna niet.
Je hebt gelijk vriendquote:
Of plek 26 je weet het niet hequote:Op woensdag 27 november 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
De top 8 is nog haalbaar met wedstrijden tegen Brest, Rode ster en Liverpool B..
Ook voor Feyenoord nog een kleine kans (hebben een lastiger programma)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of plek 26 je weet het niet he
Halen die gozer.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees her en der dat die keeper trouwens 15 reddingen had, wat een CL record zou zijn? Die speelde echt top, buiten die 1-2 dan, al kwam die ook wel onverwacht denk ik zo.
Als je zo speelt dan ga je geen enkele pot makkelijk winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Voor de 86e minuut was het kijken naar plek 24..10 min later heb je opeens een reële kans op de top 8
Is lastig voetballen tegen een tank, zeker als ze vroeg op 1 komen en alles dicht gooien, dan mis je een type Veerman of Schouten voor de steekpass.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo speelt dan ga je geen enkele pot makkelijk winnen natuurlijk.
Tweede helft was wel okquote:Op woensdag 27 november 2024 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo speelt dan ga je geen enkele pot makkelijk winnen natuurlijk.
Krijg je rode ster uit of thuis dat zal ook wel iets schelen?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:43 schreef tompsv18 het volgende:
Brest heeft al 10 punten verzameld en Rode Ster won vandaag met 5-1 van Stuttgart, dus die heb je nog niet zomaar gewonnen nee. Toch zou 1 van die 2 potjes winnen wel moeten lukken zou je denken en dan ben je door met 11 punten.
Uit, schijnt wel een heksenketel te zijn daar. Brest ook uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je rode ster uit of thuis dat zal ook wel iets schelen?
https://x.com/youarenotmy(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BAquote:Op woensdag 27 november 2024 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uit, schijnt wel een heksenketel te zijn daar. Brest ook uit.
Ik lag in bed. Niks van meegekregen. Zal wel 0-3 zijn geworden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
0-2. Hier schrik ik van.
Heb niks van de pot gevolgd, hoe loopt het verder? Gaat het nog wat worden? Doet me denken aan onze pot tegen Salzburg.
Ja kut man.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef PSVCL het volgende:
de 2 uitwedstrijden moeten nu gewonnen worden, of minimaal 4 punten.. en dan hopen dat Slot de laatste wedstrijd een b team opstelt in Ehv
Tellen al die lobjes die hij in zijn handen kreeg ook als reddingen?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees her en der dat die keeper trouwens 15 reddingen had, wat een CL record zou zijn? Die speelde echt top, buiten die 1-2 dan, al kwam die ook wel onverwacht denk ik zo.
Ik denk het, de enige echte reddingen die ik gezien heb waren dat schot van Bakyoko net na die rode kaart en een van richting veranderd schot van ??quote:Op donderdag 28 november 2024 07:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tellen al die lobjes die hij in zijn handen kreeg ook als reddingen?
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:58 schreef ISVV het volgende:
Petertje lekker geforceerd niet juichen.
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.
TIllman vond ik gisteren ook echt matig totdat ie twee keer een bal goed/perfect raakte met de goals, die had echt heel vaak verkeerde inspeelpasses en balverlies waar de tegenstoten uit ontstonden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doetPSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.
OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.
Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.
Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on steroïds.
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
Er is inderdaad geen middenweg.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doetPSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.
OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.
Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.
Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on steroïds.
Geen idee eerlijk gezegd, maar volgens de statistieken had PSV ook iets van 30 schoten waarvan 18 op doel oid.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tellen al die lobjes die hij in zijn handen kreeg ook als reddingen?
Zou die niet gewoon compleet op zijn geweest. De stress die hij gehad moet hebben op de bank…quote:Op donderdag 28 november 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Net de beelden gezien. Wat een loser die Bosz. Zit erbij alsof PSV is gedegradeerd. Wat een act.
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Professor doctorandus Bosz is een vrij waardeloze act.
Kamikazetactiek was gisteren gewoon weer succesvol. Het leek wel een ouderwetse 2-3-5 opstelling met links- en rechtsbinnens.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Ben je sarcastisch ?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Honderden doden gevallen bij Rangers-Celtic en Spartak Moskou-Haarlem, toen supporters terug het stadion in wilden nadat er alsnog werd gescoord.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)vertrokken~a26e66e4/
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:40 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)vertrokken~a26e66e4/
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.
Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.
Hij wint wel veel en daar gaat het om.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Professor doctorandus Bosz is een vrij waardeloze act.
Hij wint eindelijk eens wat aan het eind van zijn carrière en wordt dan blijkbaar nog pedanter dan hij al was.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wint wel veel en daar gaat het om.
Waar vind jij ze toffe sfeer hebben danquote:Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.
Daar kan je wel 50 miljoen voor vangen.quote:
Bayern pakt 'm dan wel voor 35quote:Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar kan je wel 50 miljoen voor vangen.
80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar vind jij ze toffe sfeer hebben dan
Rangers lijkt mij ook wel tof. Of Celtic tijdens CL avondje.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.
Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.
Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
Dit ja, het is gewoon structureel onder de maat.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.
PSV is al sinds oprichting slechte sfeer (zelfs tijdens cl). Grappige is dat sfeer er vooral is als we terug komen uit achterstand. We zijn vrij verwend. En er is maar ZEER klein groepje dat iets van sfeer maakt omdat er 0 doorstroming mogelijk is.
Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dusquote:Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.
Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.
Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
Ja, een beetje een agressief (of massaal) voetbalsfeertje dat enigszins binnen de perken blijft van het toelaatbare vind ik wel het mooiste dat er is inderdaad als je het hebt over stadionbeleving. Ieder zijn ding lijkt me.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dus
Moet je hem wel deze zomer verkopen. Anders haalt Bayern hem een jaar later terug voor 35... moet ie natuurlijk wel zelf voor bayern willen spelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar kan je wel 50 miljoen voor vangen.
FC Den Bosch.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar vind jij ze toffe sfeer hebben dan
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstopquote:
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop
Of Saibari naar links. Kan je met Schouten-Veerman
Tillman spelen.
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop
Of Saibari naar links. Kan je met Schouten-Veerman
Tillman spelen.
Eens..Van Bommel had het destijds al vroeg door .quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.
Kijk eens naar zo’n Madueke die bij PSV nooit een wedstrijd vol kon maken, altijd in de lappenmand lag, en bij Chelsea op een hoger niveau met meer intensiteit het wel kan.
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.
Ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.
Kan wat betreft een voorbeeld nemen aan nieuwkomer Flamingo.
Daarom wel zonde dat echte PSVer Chucky binnenkort weg is. Had liever Noa die kant opgestuurd en Lozano behouden.
Mauro en Karsdrop blessaquote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Ledezma Flamingo Boscagli Dams
Tillman Saibari Til
Bakayoko De Jong Lang
Aan de andere kant kan dit ook gewoon 2-6 voor PSV worden met zo’n aanvallende voorste 2 linies.quote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingrediënten voor puntenverlies..
Laatste 6 duels 1x gewonnen daar, vorig seizoen eindigde daar de winstreeks en je speelt weer met 2 matige spelers die in Jong PSV thuishoren op de backs. Tillman als verdedigende middenvelder terwijl dat je beste speler is en meer vooruit moet spelen. Lijkt me niet zo gek dus.quote:
Ik denk juist andersom: met Ledezma en Dams op de backs kun je niet veel anders dan proberen zelf in je kracht te komen (aanvallen).quote:Op zondag 1 december 2024 11:21 schreef tja77 het volgende:
Met Ledezma en Dams als backs, vind ik dit middenveld best wel aanvallend.
Eens hoor, ik vind het heel logisch wat je zegt. Natuurlijk ga je voor de wint en is de kans wellicht ook groter dat je gewoon wint, maar er zijn inderdaad behoorlijk wat factoren die net zo makkelijk naar een gelijkspelletje kunnen wijzen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingrediënten voor puntenverlies..
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.quote:Op zondag 1 december 2024 13:00 schreef Cherni het volgende:
Is Peri¨ić geblesseerd? Een van de weinige die vanaf de flank een fatsoenlijke voorzet kan geven. Zeker met de Jong in de spits.
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.quote:Op zondag 1 december 2024 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?quote:Op zondag 1 december 2024 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.
Dat ga je je dan wel afvragen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 13:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?
Ze leren snel.quote:Op zondag 1 december 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
PSV mist een goede voorhoede. Lang en co hebben niet in de gaten dat je snel en direct moet spelen en niet met iedere bal moet gaan pingelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |