Slecht en nee.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
0-2. Hier schrik ik van.
Heb niks van de pot gevolgd, hoe loopt het verder? Gaat het nog wat worden? Doet me denken aan onze pot tegen Salzburg.
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24quote:
Uiteindelijk krijg je gewoon een stuk of 5 prima kansen. Het is alleen of recht op de keeper, of die keeper pakt ze er heel aardig uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Het is blijkbaar erg lastig om een fatsoenlijke voorzet te geven of op doel te schieten. Echt bizar wat de aanvallers vanavond weten te presteren.
4 punten in totaal zou genoeg zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef PSVCL het volgende:
de 2 uitwedstrijden moeten nu gewonnen worden, of minimaal 4 punten.. en dan hopen dat Slot de laatste wedstrijd een b team opstelt in Ehv
Shaktar had er toch ook wel meer kunnen maken?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je gewoon een stuk of 5 prima kansen. Het is alleen of recht op de keeper, of die keeper pakt ze er heel aardig uit.
Ik zeg niet dat PSV goed is, maar de stand is behoorlijk vertekend als je naar het veldspel kijkt.
Toch wel!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |