Och, wat een afgunst.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
dit wordt niks meer, shaktar heeft de tank gespeeld. psv gaat daar niet doorheen spelen met dit middenveldquote:
Tis wat meid, je kunt tegenwoordig niet meer op de woorden van de trainer en de pers af gaan dus.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, wat een afgunst.
Ga nou eerst zelf voetballen. Dit lijkt nergens op.
Daar zat het voor PSV mee. Was daar discussie over ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima hoor, schimmeleikel.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
Is gewoon een prima ploeg, dus zo simpel is het allemaal niet. Wat ook blijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |