abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215704831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 07:58 schreef ISVV het volgende:
Petertje lekker geforceerd niet juichen.
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.
Dit, dus.
pi_215704836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
pi_215704885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215704928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doet :') PSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.

OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.

Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.

Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on steroïds.
pi_215704948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doet :') PSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.

OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.

Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.

Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on steroïds.
TIllman vond ik gisteren ook echt matig totdat ie twee keer een bal goed/perfect raakte met de goals, die had echt heel vaak verkeerde inspeelpasses en balverlies waar de tegenstoten uit ontstonden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215704951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.
pi_215705025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.
Er is inderdaad geen middenweg.
pi_215705031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Dit dus.
  donderdag 28 november 2024 @ 09:39:17 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215705442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 07:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Tellen al die lobjes die hij in zijn handen kreeg ook als reddingen?
Geen idee eerlijk gezegd, maar volgens de statistieken had PSV ook iets van 30 schoten waarvan 18 op doel oid.

Bakayoko had ook alleen al een stuk of 3 schoten die gestopt werden in de laatste 10 minuten. Lozano nog 2 geloof ik, Pepi een kopbal of 2.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 10:12:03 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705681
Buitenlandse media genieten van ‘epische finale’ PSV: ‘Magische avond in Eindhoven’
De sensationele comeback van PSV tegen Sjachtar Donetsk gaat ook in het buitenland over de tong. ‘Het Phillips Stadion beleefde een hartverscheurend einde’, schrijft Mundo Deportivo. ‘Het was een ultieme overlevingsoefening.’

De liveblogger van het Spaanse Marca wist ook niet meer wat hij meemaakte toen Pepi in de laatste minuut van de blessuretijd de wedstrijd volledig op zijn kop zette met zijn late de 3-2: ‘GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOL VAN PEPI! GOAL, GOAL, GOAL, GOAL, GOAL, GOAL van PSV.’

‘Een magische avond in Eindhoven’, kopt Marca. ‘Pepi bezorgt zijn team de overwinning. Geweldige wedstrijd! Een epische finale van PSV dat in 5 minuten wint en zijn ongeslagen reeks van 47 thuisduels behoudt, nadat het in de slotminuten van een als verloren beschouwde wedstrijd weer tot leven kwam. Sjachtar vertrouwde op zijn doelman Riznyk, die de avond afsloot met de frustratie als beste speler van de wedstrijd die in de laatste minuten een nachtmerrie beleefde.’

Het Duitse Kicker heeft het over Last Minute Wahnsinn dankzij Tillman en Pepi: ‘Extase in blessuretijd. Speltechnisch was het een dominante prestatie van PSV, maar in de aanval tegen Sjachtar Donetsk hadden ze weinig te bieden. Totaal anders waren de gasten uit Oekraïne, want zij benutten hun weinige kansen maar gingen na een wilde slotfase met lege handen naar huis.’

PSV werd geholpen door de rode kaart van Sjachtar-speler Pedrinho, die in de 69ste minuut kon vertrekken na een overtreding op Johan Bakayoko. ‘Het leidde tot een dramatische comeback toen middenvelder Malik Tillman in de 87ste minuut scoorde en drie minuten later gelijkmaakte met een verbluffende treffer’, schrijft de Engelse BBC. ‘Er kwamen vijf minuten blessuretijd bij en met minder dan dertig seconden tot het laatste fluitsignaal maakte invaller Ricardo Pepi de derde van PSV om de comeback compleet te maken.’

‘Het betekende dat PSV de eerste ploeg ooit werd die een Champions League-duel won, ondanks een achterstand van twee doelpunten in de 86ste minuut’, aldus de BBC.

‘Dit is ongelooflijk!’, schrijft het Duitse Bild. ‘PSV draaide het duel in een volkomen wilde slotfase om en won een duel dat al verloren werd geacht met 3-2. Sjachtar kon zich in de tweede helft nauwelijks losmaken en bezweek onder de constante druk. PSV had veel schoten die weinig gevaar met zich meebrachten, maar dankzij twee geniale uithalen van Malik Tillman en een geluksstoot van Pepi kunnen de Nederlanders iets tastbaars meenemen.’

Mundo Deportivo heeft het over een ‘epische comeback’: ‘Het Phillips Stadion beleefde een hartverscheurend einde. Sjachtar, bijna perfect in de verdediging en met een uitstekende Konoplia aan de rechterkant, begon met nog twintig minuten te gaan terrein prijs te geven met de rode kaart van Pedrinho. PSV geloofde in de kansen en kwam terug. Het was een ultieme overlevingsoefening.’

‘Waanzinnige ontknoping in het Philips Stadion’, kopt het Belgische Het Laatste Nieuws, dat ook zag hoe Sjachtar met tien man bezweek. ‘De Eindhovenaren roken bloed en joegen volop naar de aansluitingstreffer. Ryznik leek zich lange tijd niet te laten passeren, maar enkele minuten voor het einde zette Tillman dan toch de aansluitingstreffer op het bord. Het begin van een straffe comeback, zo bleek, want zeven minuten later stond het zowaar 3-2. Eerst maakte Tillman met een pareltje gelijk, waarna Pepi in de allerlaatste minuut van de toegevoegde tijd het Philips Stadion in extase bracht. PSV kroop door het oog van de naald.’

Die klap kwam hard aan in Oekraïne. ‘De vloek van de laatste minuten’, kopt Oekrajinska Pravda. ‘Sjachtar verloor in de Champions League van PSV in ondertal. Tillman scoorde voor twee keer in 3 minuten. En op het laatste moment pakte Pepi de overwinning voor PSV’, schrijft de krant, die de doelman van Sjachtar een groot compliment geeft. ‘Het is de moeite waard om de ongelooflijke prestatie van Riznyk te vermelden, die een record vestigde voor het aantal reddingen.’

‘Sjachtar beleefde de gruwel van de laatste minuten in Eindhoven’, schrijft het Oekraïense Fakty i kommentarii. ‘In de tweede helft ging coach Peter Bosz met behulp van wissels all-in, maar Sjachtar had vanavond een onberispelijke Riznyk, die 15 (!) keer redde. Tot de 87ste minuut, waarna Dmytro drie keer (!) de bal uit het net moest halen. Ongelooflijk! Er zijn geen woorden, alleen uitdrukkingen..’

https://www.ad.nl/nederla(...)-eindhoven~aa2cbac3/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 10:23:59 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705774
Net de beelden gezien. Wat een loser die Bosz. Zit erbij alsof PSV is gedegradeerd. Wat een act. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215705871
Laatste 10 minuten nog eens terug gekeken. Waanzinnig knap om te zien hoe PSV bleef voetballen en de veldbezetting breed hield waardoor er ruimte bleef om te voetballen.

Verdedigend was het de eerste helft erg slecht, maar uiteindelijk heb je toch verdiend gewonnen. Het aantal kansen en schoten op goal van PSV gisteren is absurd hoog op CL niveau. Uitstekende doelman wel.
pi_215705876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Net de beelden gezien. Wat een loser die Bosz. Zit erbij alsof PSV is gedegradeerd. Wat een act. :{

Zou die niet gewoon compleet op zijn geweest. De stress die hij gehad moet hebben op de bank…
pi_215705889
Professor doctorandus Bosz is een vrij waardeloze act.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215705969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Dit, dus.
pi_215706099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Kamikazetactiek was gisteren gewoon weer succesvol. Het leek wel een ouderwetse 2-3-5 opstelling met links- en rechtsbinnens.
pi_215706114
Boze Feyenoorders hier altijd zeg. Jeetje. Feyenoord doet het ook leuk, maar PSV net iets beter. En dat is schijnbaar moeilijk te verkroppen ofzo.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 11:19:35 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_215706150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ben je sarcastisch ? :)

FOK!Fotograaf donderdag 28 november 2024 @ 11:40:53 #244
842 Zorro
Z
pi_215706284
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 12:12:05 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_215706492
quote:
Honderden doden gevallen bij Rangers-Celtic en Spartak Moskou-Haarlem, toen supporters terug het stadion in wilden nadat er alsnog werd gescoord.

pi_215707224
quote:
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.

Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans _O_
pi_215707277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.

Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans _O_
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.
pi_215707314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Hij wint wel veel en daar gaat het om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')