abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 25 november 2024 @ 20:28:19 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_215683436
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.

„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”

De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.

Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.

https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215684280
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.

„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”

De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.

Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.

KNJB streken
pi_215684304
Ruperti is de VAR _O-
De knjb gaat all-in
pi_215684411
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:

Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 november 2024 @ 15:28:38 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_215688431
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 22:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
KNJB streken
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 november 2024 @ 15:29:29 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_215688438
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
Ik zou het zelfs absurd willen noemen. Of het is moedwillig of er zit geen voetbalverstand in Zeist.

dinsdag 26 november 2024 @ 15:39:45 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215688498
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.

Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215688505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:

Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over :')
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
  dinsdag 26 november 2024 @ 18:41:28 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215689663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
pi_215689767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.

PSV heeft zijn jaarlijkse verlies partij al gehad :)
pi_215690414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Veel beter gaat het echt niet worden voor een Eredivisie team.

Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.

[ Bericht 1% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 26-11-2024 20:08:43 ]
  dinsdag 26 november 2024 @ 20:09:40 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215690800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Vele beter gaat het echt niet worden.

Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.

Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
pi_215690877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.

Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.

Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.

Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.

Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
pi_215698830
Wat een schijt weer

Hup PSV
  woensdag 27 november 2024 @ 17:03:21 #90
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215698888
3 punten noodzakelijk
pi_215699851
twitter

Zombienation genot _O_
pi_215699897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Zombienation genot _O_
_O-
pi_215699916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.

Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.

Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.

Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
Maar hansko dan?
pi_215700037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar hansko dan?
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter. _O-
pi_215700291
Bij winst ook in de CL-compeitie boven het grote feyenooord

C.mon PSV
pi_215700313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter. _O-
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.

Tegen psg en sporting was Tillman motm.
pi_215700326
Ja ja, belangrijk potje vanavond. Ik kijk thuis op de bank, maar hopelijk een echt CL-sfeertje. Valt de laatste tijd weer wat tegen allemaal vind ik.
pi_215700343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.

Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215700358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregen _O- _O-
pi_215700367
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaar
pi_215700371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregen _O- _O-
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko. _O-

En 3 goals tegen de nr 1 van Uefa ranking. Jullie kregen er al 3 om de oren tegen een Italiaanse subtopper. Die staan 35e ofzo? _O-
pi_215700390
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko. _O-

En 3 goals tegen de nr 1 van Uefa ranking. Jullie kregen er al 3 om de oren tegen een Italiaanse subtopper. Die staan 35e ofzo? _O-
En tegen het grote Girona en Salzburg?
pi_215700392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaar
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.
pi_215700442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.
Klopt.. een van de kanshebbers mits iedereen fit blijft. Al dacht ik dat vorig jaar ook.
pi_215700629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.

Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.

Dat is volgens de statistieken het laagste xG in het huidige CL jaar.
  woensdag 27 november 2024 @ 20:02:11 #106
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215700768
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:

Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.
pi_215700935
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:

[..]
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.

Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.

_O- spreek je na de wedstrijd
pi_215701150
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O- spreek je na de wedstrijd
Tegen de nummer 50 lol. Die spelers moeten vanavond weer een legeruniform aan.
pi_215701283
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:

[..]

Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.

Oh wacht.
pi_215701293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 20:45 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.

Oh wacht.
Mad 'lol'
  Moderator woensdag 27 november 2024 @ 20:53:40 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215701358
Mooi geweest.
What can change the nature of a man?
pi_215701414
Wat een gezeik hier allemaal zeg. Zou super mooi zijn als PSV vanavond wint en lekker punten pakt voor de coëfficiënten.
  FOK!fotograaf woensdag 27 november 2024 @ 21:01:16 #113
842 Zorro
Z
pi_215701438
Dat "nummer zoveel van de UEFA ranking" wordt ook erg vermoeiend.

Belgie was nummer 1 van de wereld. Nou poe hee. Die hebben een paar prijzen gepakt zeg!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215701877
lijkt op de wedstrijd tegen ajax, je mist het middenveld (creativiteit
pi_215701960
dams _O-
pi_215701998
Ag @PSVCL
pi_215702002
Beide goals ziet Dans er niet goed uit. Tweede is duidelijk natuurlijk, maar bij de eerste goal ook een dekkingsfout.

Ik vind dat Dams het tot vandaag goed gedaan heeft, maar hier toont hij toch echt een gebrek aan volwassenheid en scherpte.
pi_215702010
Beste 24 wordt zo nog een hele klus :{
pi_215702030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef Halcon het volgende:
Brest en Rode Ster uit wordt nog een hele klus.
pi_215702042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef Halcon het volgende:
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
pi_215702073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beide goals ziet Dans er niet goed uit. Tweede is duidelijk natuurlijk, maar bij de eerste goal ook een dekkingsfout.

Ik vind dat Dams het tot vandaag goed gedaan heeft, maar hier toont hij toch echt een gebrek aan volwassenheid en scherpte.
Nee, Dams was verdedigend vaak goed genoeg, maar hij is absoluut geen basisspeler.

Maar Bosz wil kennelijk wat bewijzen met hem.
pi_215702092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.
pi_215702128
Tja Damsie is leuk tegen Heracles Heracles en Almere City, maar niet in dit soort potjes natuurlijk. Boscagli is overigens net zo slecht en heeft net als tegen Ajax blijkbaar de opdracht gekregen om constant in te schuiven, wat toen ook al totaal niet werkte. Het niet halen van fatsoenlijke verdedigers/backs kost je gewoon miljoenen.
  woensdag 27 november 2024 @ 21:48:39 #124
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215702146
Dit is wel een ouderwetse Bosz masterclass
pi_215702153
Hoe is de stemming hier
  woensdag 27 november 2024 @ 21:50:34 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215702171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Och, wat een afgunst.

Ga nou eerst zelf voetballen. Dit lijkt nergens op.
pi_215702184
Wat zijn we slecht zeg. Dams en bakayoko voorop as usual. Ongelofelijk als je die baka live ziet. Elke keer vertragen en zelden er snel in 1x langs en maar wachten op dubbele dekking en terug
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215702186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ag @:PSVCL
dit wordt niks meer, shaktar heeft de tank gespeeld. psv gaat daar niet doorheen spelen met dit middenveld
  woensdag 27 november 2024 @ 21:51:46 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215702196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef tja77 het volgende:

[..]
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.
Tis wat meid, je kunt tegenwoordig niet meer op de woorden van de trainer en de pers af gaan dus.

Ik doe vanaf nu lekker mee. TOPTOPTOPlevel, helemaal top, zeker vandaag!
pi_215702198
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Hoe is de stemming hier
Prima hoor, schimmeleikel.
pi_215702210
Dit lijkt helaas weer helemaal nergens op.

Achterin ligt het vaak helemaal open, middenveld bestaat niet en voorin weinig doordacht en veel te onrustig.
pi_215702227
noa slang voetbald weer voor zichzelf, zie nog liever lozano op 1 been
pi_215702252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef fetX het volgende:

[..]
Och, wat een afgunst.

Ga nou eerst zelf voetballen. Dit lijkt nergens op.
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
pi_215702259
Ja, leuk dit.
Dit, dus.
pi_215702265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.
Daar zat het voor PSV mee. Was daar discussie over ofzo?
pi_215702275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Prima hoor, schimmeleikel.
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
pi_215702281
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.
pi_215702283
quote:
Hoe is de stemming hier
Ik ben teleurgesteld.
  Moderator woensdag 27 november 2024 @ 21:57:30 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215702299
quote:
Hoe is de stemming hier
Kwaad, woedend.
pi_215702300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben teleurgesteld.
Komt wel goed maat
pi_215702308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
Ik denk van niet.
pi_215702318
Pepi erin. 6-2
Dit, dus.
pi_215702363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Is gewoon een prima ploeg, dus zo simpel is het allemaal niet. Wat ook blijkt.

Dat gezegd hebbende vind ik de tactiek stuitend naïef. PSV had beter met Pepi kunnen starten en opportunistischer spelen met voldoende spelers achter de bal om de angel uit het spel van Shaktar te halen.
  Moderator woensdag 27 november 2024 @ 22:02:06 #144
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215702400
Hopelijk pegelt ex brugesboy Noa Lang er nog een paar binnen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 27 november 2024 @ 22:12:26 #145
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215702611
Kappen met die shit.
pi_215702635
Ik zou zo graag nog een voorzet in de handen van die keeper van Shaktar zien

Of een bal die overgeschoten wordt
  woensdag 27 november 2024 @ 22:14:59 #147
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215702655
Kansloos dit :')
pi_215702678
als je zo ongeïnteresseerd speelt verdien je ook niks, noa lang die niet mee verdedigd, saibai speelt verstopertje,baka loopt niet mee terug..
pi_215702766
Het is blijkbaar erg lastig om een fatsoenlijke voorzet te geven of op doel te schieten. Echt bizar wat de aanvallers vanavond weten te presteren.
pi_215702793
til voor lang

eindelijk 11 tegen 11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')