KNJB strekenquote:Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.
„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”
De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.
Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.quote:Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.
„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”
De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.
Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.quote:
Ik zou het zelfs absurd willen noemen. Of het is moedwillig of er zit geen voetbalverstand in Zeist.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.
Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
PSV heeft zijn jaarlijkse verlies partij al gehadquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Veel beter gaat het echt niet worden voor een Eredivisie team.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Vele beter gaat het echt niet worden.
Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.
Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
Maar hansko dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.
Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.
Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.
Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.quote:
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.
Tegen psg en sporting was Tillman motm.
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter.
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaarquote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregen![]()
En tegen het grote Girona en Salzburg?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja idd, godverdomme geeft die zo een pingel weg die Hancko.
En 3 goals tegen de nr 1 van Uefa ranking. Jullie kregen er al 3 om de oren tegen een Italiaanse subtopper. Die staan 35e ofzo?
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaar
Klopt.. een van de kanshebbers mits iedereen fit blijft. Al dacht ik dat vorig jaar ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal met Saka en Odegaard terug is wel echt een wereld van verschil.
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.
Tegen psg en sporting was Tillman motm.
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.
Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.
Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.
Dat is volgens de statistieken het laagste xG in het huidige CL jaar.
Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sporting thuis speelden jullie ok. Maar elke club heeft wel eens een gouden pik wedstrijd thuis. Dan stijg je met het publiek achter je wel eens boven je zelf uit. Alhoewel het dan wel leuk zou zijn als jullie je gouden pik wedstrijd ook zouden winnen lol.
Laten we eerlijk zijn Uit tegen Juve en PSG leek helemaal nergens op. En kom aub niet met ja maar PSV kon voorkomen tegen PSG. Datzelfde argument kan PSG 10x geven. xG 0,25 lol.
Dat is volgens de statistieken het laagste xG in het huidige CL jaar.
Mad 'lol'quote:Op woensdag 27 november 2024 20:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Door in elke zin 'lol' te typen lijk je net een zwakzinnige.
Oh wacht.
Nee, Dams was verdedigend vaak goed genoeg, maar hij is absoluut geen basisspeler.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beide goals ziet Dans er niet goed uit. Tweede is duidelijk natuurlijk, maar bij de eerste goal ook een dekkingsfout.
Ik vind dat Dams het tot vandaag goed gedaan heeft, maar hier toont hij toch echt een gebrek aan volwassenheid en scherpte.
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
Och, wat een afgunst.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een keer het geluk hebt wat Feyenoord al twee keer had ben je er alsnog.
dit wordt niks meer, shaktar heeft de tank gespeeld. psv gaat daar niet doorheen spelen met dit middenveldquote:
Tis wat meid, je kunt tegenwoordig niet meer op de woorden van de trainer en de pers af gaan dus.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zowel de Jong als Lang in de basis, met andere woorden niet alleen gezeik ook nog eens onterecht gezeik.
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, wat een afgunst.
Ga nou eerst zelf voetballen. Dit lijkt nergens op.
Daar zat het voor PSV mee. Was daar discussie over ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahaha geluk. Is geen PSV met een xG van 0,25 tegen PSG.
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima hoor, schimmeleikel.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken. Het moet gewoon meezitten voor Nederlandse clubs op dit niveau als je verder wil komen.
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie gewoon gaan winnen met 4-2
Is gewoon een prima ploeg, dus zo simpel is het allemaal niet. Wat ook blijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, van Shaktar moet je gewoon winnen. Of het nu allemaal mee zit of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |