abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215666928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik wacht nog even met het geven van mijn mening tot Pascal van der Voort zijn licht hierover heeft laten schijnen in de RoodWit-podcast.
Clown die gast.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215667620
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 01:26 schreef RipCity het volgende:

[..]
Clown die gast.
Ik ga iedere week stuk om hem, neemt zichzelf en die podcast veel te serieus.

Kan wel genieten van de nuchtere blik en droge humor van Tommie van der Leegte.
pi_215670013
De hele Eredivisie is echt een absolute en totale grap. Help me even herinneren, maar is er in de recente geschiedenis een ploeg geweest die zijn wedstrijden met zo kinderlijk veel eenvoud heeft gewonnen? Ajax 18/19 was heel goed, maar eigenlijk vooral in de CL. Dat was lang niet zo soeverein in de ED.
  Trouwste user 2022 zondag 24 november 2024 @ 10:57:09 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_215670124
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef Solispolar het volgende:
De hele Eredivisie is echt een absolute en totale grap. Help me even herinneren, maar is er in de recente geschiedenis een ploeg geweest die zijn wedstrijden met zo kinderlijk veel eenvoud heeft gewonnen? Ajax 18/19 was heel goed, maar eigenlijk vooral in de CL. Dat was lang niet zo soeverein in de ED.
Uit het blote hoofd.: Ajax 1971-72. AZ-67 1980-81. Ajax 1994-95. Maar dat is niet recent.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 november 2024 @ 12:45:55 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215670994
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef Solispolar het volgende:
PSV heeft zoals vroeger ook wel regelmatig het juiste recept voor de eredivisie gevonden, genoeg voetballend vermogen voorin om wedstrijden te beslissen, dan kom je nationaal amper in de problemen, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.
pi_215673046
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
PSV heeft zoals vroeger ook wel regelmatig het juiste recept voor de eredivisie gevonden, genoeg voetballend vermogen voorin om wedstrijden te beslissen, dan kom je nationaal amper in de problemen, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.
Ik vind ze internationaal gezien al twee seizoenen echt heel goed.
Dit, dus.
pi_215673717
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vind ze internationaal gezien al twee seizoenen echt heel goed.
@Tarado is altijd een beetje zuur als PSV het op alle vlakken beter doet. Kan hij niks aan doen, zit in zijn Ajax DNA.
pi_215675426
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
, ook al is het internationaal gezien dan net weer te weinig.
Als je PSV tot de Europese top rekent is het idd net te weinig, realistisch gezien doen ze het prima, voetballend haal je een hoog niveau. Vorig seizoen netjes overwinterd, is niet vanzelfsprekend voor NLse clubs.
En dit seizoen toplevel voetbal gezien tegen een sterk Sporting en PSG, Girona speel je kapot en dinsdag kan je bij winst de eerste stap zetten richting de play - offs.

Als je in de play-off ronde gunstig loot en de selectie in tegen die tijd weer compleet kan PSV voor een verassing zorgen,(een halve finale bijv, net als 10 jaar terug)
pi_215677006
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 21:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Als je PSV tot de Europese top rekent is het idd net te weinig, realistisch gezien doen ze het prima, voetballend haal je een hoog niveau. Vorig seizoen netjes overwinterd, is niet vanzelfsprekend voor NLse clubs.
En dit seizoen toplevel voetbal gezien tegen een sterk Sporting en PSG, Girona speel je kapot en dinsdag kan je bij winst de eerste stap zetten richting de play - offs.

Als je in de play-off ronde gunstig loot en de selectie in tegen die tijd weer compleet kan PSV voor een verassing zorgen,(een halve finale bijv, net als 10 jaar terug)
Lol toplevel tegen PSG. xG 2,7 vs xG 0,25. Verder weggespeeld tegen Arsenal, weggespeeld tegen Sevilla tot Ocampos een goedkope rode kaart kreeg. Sevilla thuis hadden zij 5 ballen op de paal. Lens ging 2 keer ook verre van makkelijk. Dortmund uit anaal genomen. Nee kwa eindresultaat was het goed vorig jaar. Kwa spel toch absoluut niet?
pi_215677496
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 07:05 schreef CR7 het volgende:

[..]
Lol toplevel tegen PSG. xG 2,7 vs xG 0,25. Verder weggespeeld tegen Arsenal, weggespeeld tegen Sevilla tot Ocampos een goedkope rode kaart kreeg. Sevilla thuis hadden zij 5 ballen op de paal. Lens ging 2 keer ook verre van makkelijk. Dortmund uit anaal genomen. Nee kwa eindresultaat was het goed vorig jaar. Kwa spel toch absoluut niet?
Voor het eerst eens met je
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215677556
quote:

[..]
Dortmund uit anaal genomen? Meer balbezit, meer passes, hogere passnauwkeurigheid, meer schoten en een hogere xG. Sure, Luuk de Jong mist voor bijna open doel; maar anaal genomen :') Eigenlijk alleen tegen Arsenal; maar daar zou iedere Nederlandse ploeg kansloos van verliezen.
pi_215677592
quote:

[..]
Valt ook niet mee voor een Nederlandse ploeg om optisch goed te spelen tegen PSG.
  maandag 25 november 2024 @ 08:59:31 #63
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215677758
Vorig jaar van alle Nederlandse ploegen gewoon de meeste UEFA puntjes binnengeharkt. Dit seizoen alleen tegen Juventus ondermaats. En nog steeds op koers voor een plek in de top 24.
pi_215678083
quote:

[..]
Ik zou mij meer druk maken over mijn eigen clubje die zoals het er nu uitziet naast CL gaat grijpen en dan meteen weer de broekriem aan mag halen.
pi_215678439
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zou mij meer druk maken over mijn eigen clubje die zoals het er nu uitziet naast CL gaat grijpen en dan meteen weer de broekriem aan mag halen.
Sorry, je hebt gelijk. PSV speelt toplevel iedereen van de mat. Arsenal, Juve, PSG, Sporting allemaal gingen ze eraan.
pi_215678459
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 10:26 schreef CR7 het volgende:

[..]
Sorry, je hebt gelijk. PSV speelt toplevel iedereen van de mat. Arsenal, Juve, PSG, Sporting allemaal gingen ze eraan.
En even naar Hans Anders gaan. Of de basisschool overdoen.
  maandag 25 november 2024 @ 16:52:00 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215681177
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 08:59 schreef tja77 het volgende:
Vorig jaar van alle Nederlandse ploegen gewoon de meeste UEFA puntjes binnengeharkt. Dit seizoen alleen tegen Juventus ondermaats. En nog steeds op koers voor een plek in de top 24.
Er is dan ook geen enkele NL club toplevel momenteel, maar Juventus is subtop europees gezien en als je daar kansloos van verliest, zit je dus ook nog niet op subtoplevel.
  Trouwste user 2022 maandag 25 november 2024 @ 17:28:17 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_215681531
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dortmund uit anaal genomen? Meer balbezit, meer passes, hogere passnauwkeurigheid, meer schoten en een hogere xG. Sure, Luuk de Jong mist voor bijna open doel; maar anaal genomen :') Eigenlijk alleen tegen Arsenal; maar daar zou iedere Nederlandse ploeg kansloos van verliezen.
PSV had het verdiend door te gaan tegen Dortmund. PSV had zomaar de CL kunnen winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215682331
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 08:59 schreef tja77 het volgende:
Top 24 mag je ook wel verwachten van de Nederlandse kampioen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 25 november 2024 @ 19:00:48 #70
342627 tja77
pi_215682394
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 16:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er is dan ook geen enkele NL club toplevel momenteel, maar Juventus is subtop europees gezien en als je daar kansloos van verliest, zit je dus ook nog niet op subtoplevel.
Maar als je gelijkspeelt tegen de kampioen van Frankrijk misschien weer wel natuurlijk.
pi_215682995
Psv kan de CL winnen
  Moderator maandag 25 november 2024 @ 19:51:21 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215683016
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Psv kan de CL winnen
Conference league
What can change the nature of a man?
pi_215683058
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Conference league
Die tijden zijn gelukkig voorbij _O_
pi_215683091
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 19:00 schreef tja77 het volgende:

[..]
Maar als je gelijkspeelt tegen de kampioen van Frankrijk misschien weer wel natuurlijk.
Ja inderdaad. En Villa is beter dan Bayern. Sporting vele malen beter dan City. Monaco veel beter dan Barça. Lille beter dan Real.
  maandag 25 november 2024 @ 20:04:23 #75
342627 tja77
pi_215683128
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:00 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja inderdaad. En Villa is beter dan Bayern. Sporting vele malen beter dan City. Monaco veel beter dan Barça. Lille beter dan Real.
Ja precies…resultaten zeggen niks, Teletekst pagina 819 alles daarentegen.
  Trouwste user 2022 maandag 25 november 2024 @ 20:28:19 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_215683436
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.

„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”

De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.

Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.

https://www.telegraaf.nl/(...)k-trainer-peter-bosz

pi_215684280
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Danny Makkelie aangesteld als scheidsrechter zondag bij de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Begin oktober uitte PSV-trainer Peter Bosz felle kritiek op Makkelie, waarna er een rel ontstond. De aanklager betaald voetbal wilde een schorsing voor Bosz, maar die kwam er uiteindelijk vanaf met een voorwaardelijke straf.

„Ik ben altijd boos op Makkelie. Het ligt misschien meer aan mij, maar ik vind het helemaal niets”, zei Bosz na afloop van de wedstrijd tegen Sparta voor de camera van ESPN. Volgens de aanklager betaald voetbal was het interview met Bosz in strijd met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal „omdat Makkelie door Bosz op verbale en non-verbale wijze in diskrediet werd gebracht.”

De aanklager betaald voetbal wilde Bosz voor één duel schorsen, maar PSV ging niet akkoord met dat schikkingsvoorstel. De tuchtcommissie vond een voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar beter op zijn plaats. PSV ging niet in beroep tegen die uitspraak.

Het duel in Utrecht is een treffen tussen de nummers 2 en 1 van de Eredivisie. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur.

KNJB streken
pi_215684304
Ruperti is de VAR _O-
De knjb gaat all-in
pi_215684411
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:

Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 november 2024 @ 15:28:38 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_215688431
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 22:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
KNJB streken
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.

Trouwste user 2022 dinsdag 26 november 2024 @ 15:29:29 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_215688438
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ga niet klagen over de scheids en de VAR, maar een tikkie bijzonder vind ik het wel gelet op de zeer recente geschiedenis. Zeker in een uit-wedstrijd tegen de nummer 2.
Ik zou het zelfs absurd willen noemen. Of het is moedwillig of er zit geen voetbalverstand in Zeist.

dinsdag 26 november 2024 @ 15:39:45 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215688498
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.

Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215688505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, Lang weer eens twijfelachtig. Die ligt ook veel te vaak in de lappenmand.

Luuk ook, maar daar hebben we tenminste een goede vervanger voor. Straks weer Tillman op links ipv 10. En qua middenvelders hebben we ook al niet zoveel verschillende opties meer over :')
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
  dinsdag 26 november 2024 @ 18:41:28 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215689663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Jij blijft ook eindeloos doorzeiken hè.
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
pi_215689767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
PSV heeft straks een mooi excuus na de nederlaag.

PSV heeft zijn jaarlijkse verlies partij al gehad :)
pi_215690414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je doet het er maar mee dat ik niet de polonaise loop terwijl er genoeg dingen mis zijn (imo) bij PSV. We kunnen wel leuk doen alsof het allemaal hosanna is, maar als ik blijkbaar ‘eindeloos door kan zeiken’ zouden er ook zomaar eens wat dingen kunnen kloppen natuurlijk. Tenzij je het werkelijk met alles oneens bent.
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Veel beter gaat het echt niet worden voor een Eredivisie team.

Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.

[ Bericht 1% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 26-11-2024 20:08:43 ]
  dinsdag 26 november 2024 @ 20:09:40 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215690800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We hebben de afgelopen twee jaar het beste PSV van de afgelopen decennia. En ik denk zomaar dat we de komende 20 jaar in onze handjes mogen knijpen als we dit niveau nog een paar keer mee mogen maken. Vele beter gaat het echt niet worden.

Dus ja, dan vind ik dat eindeloze zeiken best een beetje treurig.
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.

Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
pi_215690877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Opzich eens, qua niveau en dat we daarmee blij mogen zijn, maar het is toch gewoon zonde dat een Tillman vaker niet dan wel op 'zijn' positie lijkt te spelen vanwege allerlei blessures etc? Zeker als het voor de zoveelste keer je duurste aankoop allertijden is die er uit lijkt te liggen. Daarnaast raakt je middenveld ook nog eens verzwakt, omdat je daar inmiddels de 6de keus in mag gaan passen.

Dat kun je dan eindeloos zeiken vinden, maar als je dat niet kunt zeggen kun je dit topic wel sluiten lijkt mij. Dan gaan we gewoon allemaal constant TOPTOPTOPlevel posten oid.
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.

Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.

Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.

Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
pi_215698830
Wat een schijt weer

Hup PSV
  woensdag 27 november 2024 @ 17:03:21 #90
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215698888
3 punten noodzakelijk
pi_215699851
twitter

Zombienation genot _O_
pi_215699897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Zombienation genot _O_
_O-
pi_215699916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, jammer die blessures. En je hebt als Eredivisieclub niet de mogelijkheid om op elke positie een gelijkwaardige dubbele bezetting te hebben.

Althans niet op een niveau zoals de eerste keuze bij PSV op dit moment. Daar kun je van balen.

Je kunt ook god op je blote knieën danken dat je een aantal spelers hebt die zo achterlijk goed zijn voor Eredivisie begrippen, dat ze onvervangbaar zijn op hun beste positie.

Zoals een Tilman. Kut dat ie ergens anders moet spelen dan zijn beste plekkie, maar zelfs op linksbuiten is hij met twee vingers in zijn neus de beste voetballer in de Eredivisie.
Maar hansko dan?
pi_215700037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar hansko dan?
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter. _O-
pi_215700291
Bij winst ook in de CL-compeitie boven het grote feyenooord

C.mon PSV
pi_215700313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hancko die het laat zien tegen City. Tillman kan alleen presteren tegen 10 man van een Spaanse middenmoter. _O-
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.

Tegen psg en sporting was Tillman motm.
pi_215700326
Ja ja, belangrijk potje vanavond. Ik kijk thuis op de bank, maar hopelijk een echt CL-sfeertje. Valt de laatste tijd weer wat tegen allemaal vind ik.
pi_215700343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
3 tegendoelpunten geïncasseerd en tot min 75 kapot gespeeld, het is dat city 3 kadotjes weggaf het laatste kwartier.

Tegen psg en sporting was Tillman motm.
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215700358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Laat het zien? heeft Feyenoord gewonnen dan? Volgens mij heeft hij er 3 om de oren gekregen _O- _O-
pi_215700367
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Het grappige is dat Sporting City compleet heeft weggespeeld. Maar dat doet elke club in deze dagen.
En arsenal speelt sporting weer weg..de middenmoot/subtop ligt allemaal dicht bij elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')