abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215704831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 07:58 schreef ISVV het volgende:
Petertje lekker geforceerd niet juichen.
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.
Dit, dus.
pi_215704836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij krijgt zo veel mensen op de kast door niet te juichen. Wat een baas is het toch.
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
pi_215704885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben gewoon voor PSV hoor en ben super blij met Bosz. Maar dit komt wat geforceerd over. Op de kast is dan ook niet goed verwoord. Het verbaast me een beetje.
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215704928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Bosz is best een vermoeiende act ja, lijkt ook met de jaren steeds erger te worden.
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doet :') PSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.

OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.

Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.

Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on sterods.
pi_215704948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken hoor. Je ziet aan zijn gezicht (1 shot later) dat hij vooral in een soort 'shock' is dat die 3-2 nog valt. Sowieso dat mensen zo geforceerd bezig zijn met wat een trainer wel of niet doet :') PSV liep tegen die eindfase ook nog tegen een aantal gevaarlijke tegenaanvallen aan, dus dat hij vooral zijn restverdediging nog aan het organiseren was vind ik niet zo gek.

OT: heerlijke overwinning. Totaal onverdiend, maar ach. Geen idee hoe goed dat Brest is, maar die zullen de punten ook niet cadeau gekregen hebben.. Ik vond het verdedigend gisteren wel schrikbarend. Met name Dams was ontzettend kwetsbaar, niet alleen door zijn fouten maar eigenlijk alle gevaar van Shakthar kwam over zijn kant.

Lang hielp daar trouwens ook niet aan mee. Leuk dat hij alles heet maakt, maar hij mag ook best wel eens leveren in grote wedstrijden. Wat dat betreft mag hij nog wel even een cursusje volgen bij jongens als de Jong en Pepi.

Ohja: en Saibare viel gisteren ook tegen. Beste mannen waren zonder twijfel Mauro en Tillman. Wat een absoluut genot die laatste. Perreiro on sterods.
TIllman vond ik gisteren ook echt matig totdat ie twee keer een bal goed/perfect raakte met de goals, die had echt heel vaak verkeerde inspeelpasses en balverlies waar de tegenstoten uit ontstonden.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215704951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef ISVV het volgende:

[..]
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.
pi_215705025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je kunt beter als een dolle tekeer gaan, zoals Henk ten Cate tegen Braga, ja.
Er is inderdaad geen middenweg.
pi_215705031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Dit dus.
  donderdag 28 november 2024 @ 09:39:17 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215705442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 07:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Tellen al die lobjes die hij in zijn handen kreeg ook als reddingen?
Geen idee eerlijk gezegd, maar volgens de statistieken had PSV ook iets van 30 schoten waarvan 18 op doel oid.

Bakayoko had ook alleen al een stuk of 3 schoten die gestopt werden in de laatste 10 minuten. Lozano nog 2 geloof ik, Pepi een kopbal of 2.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 10:12:03 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705681
Buitenlandse media genieten van ‘epische finale’ PSV: ‘Magische avond in Eindhoven’
De sensationele comeback van PSV tegen Sjachtar Donetsk gaat ook in het buitenland over de tong. ‘Het Phillips Stadion beleefde een hartverscheurend einde’, schrijft Mundo Deportivo. ‘Het was een ultieme overlevingsoefening.’

De liveblogger van het Spaanse Marca wist ook niet meer wat hij meemaakte toen Pepi in de laatste minuut van de blessuretijd de wedstrijd volledig op zijn kop zette met zijn late de 3-2: ‘GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOL VAN PEPI! GOAL, GOAL, GOAL, GOAL, GOAL, GOAL van PSV.’

‘Een magische avond in Eindhoven’, kopt Marca. ‘Pepi bezorgt zijn team de overwinning. Geweldige wedstrijd! Een epische finale van PSV dat in 5 minuten wint en zijn ongeslagen reeks van 47 thuisduels behoudt, nadat het in de slotminuten van een als verloren beschouwde wedstrijd weer tot leven kwam. Sjachtar vertrouwde op zijn doelman Riznyk, die de avond afsloot met de frustratie als beste speler van de wedstrijd die in de laatste minuten een nachtmerrie beleefde.’

Het Duitse Kicker heeft het over Last Minute Wahnsinn dankzij Tillman en Pepi: ‘Extase in blessuretijd. Speltechnisch was het een dominante prestatie van PSV, maar in de aanval tegen Sjachtar Donetsk hadden ze weinig te bieden. Totaal anders waren de gasten uit Oekrane, want zij benutten hun weinige kansen maar gingen na een wilde slotfase met lege handen naar huis.’

PSV werd geholpen door de rode kaart van Sjachtar-speler Pedrinho, die in de 69ste minuut kon vertrekken na een overtreding op Johan Bakayoko. ‘Het leidde tot een dramatische comeback toen middenvelder Malik Tillman in de 87ste minuut scoorde en drie minuten later gelijkmaakte met een verbluffende treffer’, schrijft de Engelse BBC. ‘Er kwamen vijf minuten blessuretijd bij en met minder dan dertig seconden tot het laatste fluitsignaal maakte invaller Ricardo Pepi de derde van PSV om de comeback compleet te maken.’

‘Het betekende dat PSV de eerste ploeg ooit werd die een Champions League-duel won, ondanks een achterstand van twee doelpunten in de 86ste minuut’, aldus de BBC.

‘Dit is ongelooflijk!’, schrijft het Duitse Bild. ‘PSV draaide het duel in een volkomen wilde slotfase om en won een duel dat al verloren werd geacht met 3-2. Sjachtar kon zich in de tweede helft nauwelijks losmaken en bezweek onder de constante druk. PSV had veel schoten die weinig gevaar met zich meebrachten, maar dankzij twee geniale uithalen van Malik Tillman en een geluksstoot van Pepi kunnen de Nederlanders iets tastbaars meenemen.’

Mundo Deportivo heeft het over een ‘epische comeback’: ‘Het Phillips Stadion beleefde een hartverscheurend einde. Sjachtar, bijna perfect in de verdediging en met een uitstekende Konoplia aan de rechterkant, begon met nog twintig minuten te gaan terrein prijs te geven met de rode kaart van Pedrinho. PSV geloofde in de kansen en kwam terug. Het was een ultieme overlevingsoefening.’

‘Waanzinnige ontknoping in het Philips Stadion’, kopt het Belgische Het Laatste Nieuws, dat ook zag hoe Sjachtar met tien man bezweek. ‘De Eindhovenaren roken bloed en joegen volop naar de aansluitingstreffer. Ryznik leek zich lange tijd niet te laten passeren, maar enkele minuten voor het einde zette Tillman dan toch de aansluitingstreffer op het bord. Het begin van een straffe comeback, zo bleek, want zeven minuten later stond het zowaar 3-2. Eerst maakte Tillman met een pareltje gelijk, waarna Pepi in de allerlaatste minuut van de toegevoegde tijd het Philips Stadion in extase bracht. PSV kroop door het oog van de naald.’

Die klap kwam hard aan in Oekrane. ‘De vloek van de laatste minuten’, kopt Oekrajinska Pravda. ‘Sjachtar verloor in de Champions League van PSV in ondertal. Tillman scoorde voor twee keer in 3 minuten. En op het laatste moment pakte Pepi de overwinning voor PSV’, schrijft de krant, die de doelman van Sjachtar een groot compliment geeft. ‘Het is de moeite waard om de ongelooflijke prestatie van Riznyk te vermelden, die een record vestigde voor het aantal reddingen.’

‘Sjachtar beleefde de gruwel van de laatste minuten in Eindhoven’, schrijft het Oekraense Fakty i kommentarii. ‘In de tweede helft ging coach Peter Bosz met behulp van wissels all-in, maar Sjachtar had vanavond een onberispelijke Riznyk, die 15 (!) keer redde. Tot de 87ste minuut, waarna Dmytro drie keer (!) de bal uit het net moest halen. Ongelooflijk! Er zijn geen woorden, alleen uitdrukkingen..’

https://www.ad.nl/nederla(...)-eindhoven~aa2cbac3/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 10:23:59 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705774
Net de beelden gezien. Wat een loser die Bosz. Zit erbij alsof PSV is gedegradeerd. Wat een act. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215705871
Laatste 10 minuten nog eens terug gekeken. Waanzinnig knap om te zien hoe PSV bleef voetballen en de veldbezetting breed hield waardoor er ruimte bleef om te voetballen.

Verdedigend was het de eerste helft erg slecht, maar uiteindelijk heb je toch verdiend gewonnen. Het aantal kansen en schoten op goal van PSV gisteren is absurd hoog op CL niveau. Uitstekende doelman wel.
pi_215705876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:23 schreef tong80 het volgende:
Net de beelden gezien. Wat een loser die Bosz. Zit erbij alsof PSV is gedegradeerd. Wat een act. :{

Zou die niet gewoon compleet op zijn geweest. De stress die hij gehad moet hebben op de bank…
pi_215705889
Professor doctorandus Bosz is een vrij waardeloze act.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215705969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Dit, dus.
pi_215706099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Is toch heerlijk, man. Bosz de kamikazetrainer die nooit ene hoer wint rijgt bij PSV de successen aan elkaar. Dan ga je gewoon een beetje gek doen. Ik vind het heerlijk.
Kamikazetactiek was gisteren gewoon weer succesvol. Het leek wel een ouderwetse 2-3-5 opstelling met links- en rechtsbinnens.
pi_215706114
Boze Feyenoorders hier altijd zeg. Jeetje. Feyenoord doet het ook leuk, maar PSV net iets beter. En dat is schijnbaar moeilijk te verkroppen ofzo.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 11:19:35 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_215706150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ben je sarcastisch ? :)

FOK!Fotograaf donderdag 28 november 2024 @ 11:40:53 #244
842 Zorro
Z
pi_215706284
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 12:12:05 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_215706492
quote:
Honderden doden gevallen bij Rangers-Celtic en Spartak Moskou-Haarlem, toen supporters terug het stadion in wilden nadat er alsnog werd gescoord.

pi_215707224
quote:
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.

Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans _O_
pi_215707277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik vind het bioscooppubliekgehalte in Eindhoven toch wel schrikbarend hoog hoor. Meestal een sfeerloze bak, maar in de CL dan kan het ineens wel.. beetje slappe hap.

Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans _O_
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch wel met enige regelmaat geweest. Groot in aantallen, ja. Uitzinnig, zeker niet.
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.
pi_215707314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik vond het wel waanzinnig om mee te maken. Beter dan de zogenaamde sfeer hier in Nederland waar het of stil valt of wordt verward met 40.000 mensen die lopen te schelden op alles met een hartslag. Beetje Turkse toestanden inmiddels.
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
Hij wint wel veel en daar gaat het om.
pi_215707389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij wint wel veel en daar gaat het om.
Hij wint eindelijk eens wat aan het eind van zijn carrire en wordt dan blijkbaar nog pedanter dan hij al was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707715
twitter
pi_215707824
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.
Waar vind jij ze toffe sfeer hebben dan
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215707827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Daar kan je wel 50 miljoen voor vangen.
pi_215707841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Bayern pakt 'm dan wel voor 35
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215707847
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]

80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.

PSV is al sinds oprichting slechte sfeer (zelfs tijdens cl). Grappige is dat sfeer er vooral is als we terug (moeten) komen uit achterstand. We zijn vrij verwend. En er is maar ZEER klein groepje dat iets van sfeer maakt omdat er 0 doorstroming mogelijk is.

[ Bericht 8% gewijzigd door RipCity op 28-11-2024 16:06:19 ]
pi_215707867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.

Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.

Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.

Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.

Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
Rangers lijkt mij ook wel tof. Of Celtic tijdens CL avondje.

Eens wat betreft Duitsland. Al schijnt Frankfurt wel tof te zijn.

Servi is natuurlijk gekkenwerk.
pi_215707981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.

PSV is al sinds oprichting slechte sfeer (zelfs tijdens cl). Grappige is dat sfeer er vooral is als we terug komen uit achterstand. We zijn vrij verwend. En er is maar ZEER klein groepje dat iets van sfeer maakt omdat er 0 doorstroming mogelijk is.
Dit ja, het is gewoon structureel onder de maat.
pi_215708306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dus :')
pi_215708328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dus :')
Ja, een beetje een agressief (of massaal) voetbalsfeertje dat enigszins binnen de perken blijft van het toelaatbare vind ik wel het mooiste dat er is inderdaad als je het hebt over stadionbeleving. Ieder zijn ding lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Moet je hem wel deze zomer verkopen. Anders haalt Bayern hem een jaar later terug voor 35... moet ie natuurlijk wel zelf voor bayern willen spelen.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:10:55 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
FC Den Bosch.

donderdag 28 november 2024 @ 18:35:24 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_215708885
Wat een zure reacties van sommigen. Hadden wij Bosz maar als coach. Hij is nooit zo uitbundig geweest, laat hem.

Farioli act is dat domme wisselbeleid
Priske act die weigert Nederlands te spreken

Zo kun je wel doorgaan :)

Wij gaan er morgen af tegen RKC. Wij mogen zeiken. Jullie absoluut niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_215710000
Kreeg de commentator gister amper mee tijdens de goals, was zelf aan het juichen,,
Maar die Mantingh is wel een toplevel commentator _O_ Is volgens mij zelf ook een PSV supporter..

twitter

twitter

_O- _O_ _O_
pi_215713339
Jammer dat de andere Nederlandse ploegen het af laten weten deze week. Moet PSV toch maar weer de broodnodige puntjes pakken.
  vrijdag 29 november 2024 @ 11:34:06 #267
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215714462
twitter
pi_215714761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
Bayern pakt 'm dan wel voor 35
Kan komende zomer niet.
pi_215715613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop

Of Saibari naar links. Kan je met Schouten-Veerman
Tillman spelen.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:28:42 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215716855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop

Tillman spelen.
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.

Kijk eens naar zo’n Madueke die bij PSV nooit een wedstrijd vol kon maken, altijd in de lappenmand lag, en bij Chelsea op een hoger niveau met meer intensiteit het wel kan.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:30:40 #271
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215716874
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tillman spelen.
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.
pi_215717436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.

Kijk eens naar zo’n Madueke die bij PSV nooit een wedstrijd vol kon maken, altijd in de lappenmand lag, en bij Chelsea op een hoger niveau met meer intensiteit het wel kan.
Eens..Van Bommel had het destijds al vroeg door .
Madueke is idd een goed voorbeeld.
pi_215717465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.

Kan wat betreft een voorbeeld nemen aan nieuwkomer Flamingo.

Daarom wel zonde dat echte PSVer Chucky binnenkort weg is. Had liever Noa die kant opgestuurd en Lozano behouden.
pi_215717582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.

Kan wat betreft een voorbeeld nemen aan nieuwkomer Flamingo.

Daarom wel zonde dat echte PSVer Chucky binnenkort weg is. Had liever Noa die kant opgestuurd en Lozano behouden.
Ik ben het hier volledig mee eens.
pi_215731579
Wedstrijddag! Ik moet even mijn bezoek voor 12 uur weg zien te werken. Hopelijk slaan we vandaag een flinke slag.
  zondag 1 december 2024 @ 11:07:45 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215732477
Benitez
Ledezma Flamingo Boscagli Dams
Tillman Saibari Til
Bakayoko De Jong Lang
  zondag 1 december 2024 @ 11:09:24 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215732500
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Ledezma Flamingo Boscagli Dams
Tillman Saibari Til
Bakayoko De Jong Lang
Mauro en Karsdrop blessa
  zondag 1 december 2024 @ 11:21:49 #278
342627 tja77
pi_215732658
Met Ledezma en Dams als backs, vind ik dit middenveld best wel aanvallend.
pi_215732849
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingredinten voor puntenverlies..
  zondag 1 december 2024 @ 11:34:04 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215732863
Tompsv18 dekt zich alvast stevig in.
  zondag 1 december 2024 @ 11:36:52 #281
342627 tja77
pi_215732922
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingredinten voor puntenverlies..
Aan de andere kant kan dit ook gewoon 2-6 voor PSV worden met zo’n aanvallende voorste 2 linies.
pi_215732984
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tompsv18 dekt zich alvast stevig in.
Laatste 6 duels 1x gewonnen daar, vorig seizoen eindigde daar de winstreeks en je speelt weer met 2 matige spelers die in Jong PSV thuishoren op de backs. Tillman als verdedigende middenvelder terwijl dat je beste speler is en meer vooruit moet spelen. Lijkt me niet zo gek dus.
pi_215733093
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 11:21 schreef tja77 het volgende:
Met Ledezma en Dams als backs, vind ik dit middenveld best wel aanvallend.
Ik denk juist andersom: met Ledezma en Dams op de backs kun je niet veel anders dan proberen zelf in je kracht te komen (aanvallen).

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
Eens hoor, ik vind het heel logisch wat je zegt. Natuurlijk ga je voor de wint en is de kans wellicht ook groter dat je gewoon wint, maar er zijn inderdaad behoorlijk wat factoren die net zo makkelijk naar een gelijkspelletje kunnen wijzen.
pi_215734082
Haal die til eruit
  zondag 1 december 2024 @ 12:51:56 #285
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215734121
Goh, waardeloze Bakayoko verneukt de boel weer eens
pi_215734215
Is Periić geblesseerd? Een van de weinige die vanaf de flank een fatsoenlijke voorzet kan geven. Zeker met de Jong in de spits.
  zondag 1 december 2024 @ 13:03:54 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215734242
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:00 schreef Cherni het volgende:
Is Periić geblesseerd? Een van de weinige die vanaf de flank een fatsoenlijke voorzet kan geven. Zeker met de Jong in de spits.
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.
pi_215734267
Makkelie viezerik
  zondag 1 december 2024 @ 13:10:18 #289
342627 tja77
pi_215734286
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.
pi_215734291
2 goals net buitenspel en dus afgekeurd, pingel tegen wat Bakayoko heel dom en onnodig doet. Zit dus nog niet mee, maar je zou dit toch moeten kunnen winnen.
pi_215734421
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 13:10 schreef tja77 het volgende:

[..]
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?
  Trouwste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 13:31:19 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_215734463
PSV mist een goede voorhoede. Lang en co hebben niet in de gaten dat je snel en direct moet spelen en niet met iedere bal moet gaan pingelen.

pi_215734497
Goed begin van de 2e helft..nu doordrukken
  Trouwste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 13:33:35 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_215734498
Goed geluisterd.

zondag 1 december 2024 @ 13:40:42 #295
342627 tja77
pi_215734592
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:28 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?
Dat ga je je dan wel afvragen ja.
Vorig seizoen hetzelfde verhaal, maar toen sloot hij het seizoen nog wel goed af.
  Trouwste user 2022 zondag 1 december 2024 @ 13:49:09 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_215734734
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
PSV mist een goede voorhoede. Lang en co hebben niet in de gaten dat je snel en direct moet spelen en niet met iedere bal moet gaan pingelen.

Ze leren snel. :)

pi_215734787
Easy Peasy 3 punten :P
pi_215734807
Gaat hard nu! Lekkere goals hoor
  zondag 1 december 2024 @ 13:55:07 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215734840
Nou, gelukkig is de 2de helft een heel stuk beter. Erg mooi.
pi_215734890
Wat een wissels _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')