Mauro en Karsdrop blessaquote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Ledezma Flamingo Boscagli Dams
Tillman Saibari Til
Bakayoko De Jong Lang
Aan de andere kant kan dit ook gewoon 2-6 voor PSV worden met zo’n aanvallende voorste 2 linies.quote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingrediënten voor puntenverlies..
Laatste 6 duels 1x gewonnen daar, vorig seizoen eindigde daar de winstreeks en je speelt weer met 2 matige spelers die in Jong PSV thuishoren op de backs. Tillman als verdedigende middenvelder terwijl dat je beste speler is en meer vooruit moet spelen. Lijkt me niet zo gek dus.quote:
Ik denk juist andersom: met Ledezma en Dams op de backs kun je niet veel anders dan proberen zelf in je kracht te komen (aanvallen).quote:Op zondag 1 december 2024 11:21 schreef tja77 het volgende:
Met Ledezma en Dams als backs, vind ik dit middenveld best wel aanvallend.
Eens hoor, ik vind het heel logisch wat je zegt. Natuurlijk ga je voor de wint en is de kans wellicht ook groter dat je gewoon wint, maar er zijn inderdaad behoorlijk wat factoren die net zo makkelijk naar een gelijkspelletje kunnen wijzen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
In een lastige uitwedstrijd in Nederland weer zonder fatsoenlijke backs en verdedigende middenvelder spelen. Het is echt ongekend al die blessures. 12:15 uur, Makkelie, veel blessures. Alle ingrediënten voor puntenverlies..
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.quote:Op zondag 1 december 2024 13:00 schreef Cherni het volgende:
Is Peri¨ić geblesseerd? Een van de weinige die vanaf de flank een fatsoenlijke voorzet kan geven. Zeker met de Jong in de spits.
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.quote:Op zondag 1 december 2024 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die backs doen ook echt pijn aan je ogen, komt ook he-le-maal niets van uit.
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?quote:Op zondag 1 december 2024 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rendement vanaf de flanken sowieso zwaar ondermaats. De vormdip van Bakayoko duurt ook al een eeuwigheid, die mag wel gaan leveren zo onderhand.
Dat ga je je dan wel afvragen ja.quote:Op zondag 1 december 2024 13:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het een vormdip of is gewoon zijn basisniveau en waren zijn goede fases gewoon stevige pieken?
Ze leren snel.quote:Op zondag 1 december 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
PSV mist een goede voorhoede. Lang en co hebben niet in de gaten dat je snel en direct moet spelen en niet met iedere bal moet gaan pingelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |