abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215707389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij wint wel veel en daar gaat het om.
Hij wint eindelijk eens wat aan het eind van zijn carrière en wordt dan blijkbaar nog pedanter dan hij al was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707715
twitter
pi_215707824
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat vind ik juist veel toffer dan monotoon liedjes opdreunen die een debiel met een megafoon je voorschrijft en totaal geen interactie hebben met wat er op het veld plaatsvindt.
Waar vind jij ze toffe sfeer hebben dan
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215707827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Daar kan je wel 50 miljoen voor vangen.
pi_215707841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Bayern pakt 'm dan wel voor 35
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215707847
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Doe mij dan maar Dortmund. Zelfs in de beker tegen een 3de klasser 82.000 uitzinnige fans _O_
80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.

PSV is al sinds oprichting slechte sfeer (zelfs tijdens cl). Grappige is dat sfeer er vooral is als we terug (moeten) komen uit achterstand. We zijn vrij verwend. En er is maar ZEER klein groepje dat iets van sfeer maakt omdat er 0 doorstroming mogelijk is.

[ Bericht 8% gewijzigd door RipCity op 28-11-2024 16:06:19 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215707867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.

Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.

Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Helaas lijkt Europa een beetje overgenomen te zijn door zelfpijpende ultra's die drukker zijn met hun eigen imago op instagram dan dat ze daadwerkelijk de ploeg ondersteunen. Maar ik ben een keer in Turkije geweest, tuurlijk is dat zwaar over de top (die Turkjes zitten altijd een beetje hoog in de emotie) maar wel ontzettend gaaf om zoveel herrie in een voetbalstadion te horen.

Partizan - Rode Ster vond ik wat dat betreft ook wel aardig en een aantal jaren terug bij de Rangers geweest wat nogal een vijandig potje was en dat was ook wel heel gaaf. Daar zong echt het hele stadion mee en was er constant interactie met wat er op het veld gebeurde.

Duitsland is heel tof qua voetbalcultuur en sfeeracties, maar ik vind het puur qua sfeer tijdens de wedstrijd altijd maar een beetje mwah.
Rangers lijkt mij ook wel tof. Of Celtic tijdens CL avondje.

Eens wat betreft Duitsland. Al schijnt Frankfurt wel tof te zijn.

Servië is natuurlijk gekkenwerk.
pi_215707981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
80% van de potjes ook zeer matige sfeer daar hoor. Beetje overrated.

PSV is al sinds oprichting slechte sfeer (zelfs tijdens cl). Grappige is dat sfeer er vooral is als we terug komen uit achterstand. We zijn vrij verwend. En er is maar ZEER klein groepje dat iets van sfeer maakt omdat er 0 doorstroming mogelijk is.
Dit ja, het is gewoon structureel onder de maat.
pi_215708306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dus :')
pi_215708328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het lijkt er meer op dat jij gewoon kickt op agressie dus :')
Ja, een beetje een agressief (of massaal) voetbalsfeertje dat enigszins binnen de perken blijft van het toelaatbare vind ik wel het mooiste dat er is inderdaad als je het hebt over stadionbeleving. Ieder zijn ding lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Moet je hem wel deze zomer verkopen. Anders haalt Bayern hem een jaar later terug voor 35... moet ie natuurlijk wel zelf voor bayern willen spelen.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:10:55 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
FC Den Bosch.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 november 2024 @ 18:35:24 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_215708885
Wat een zure reacties van sommigen. Hadden wij Bosz maar als coach. Hij is nooit zo uitbundig geweest, laat hem.

Farioli act is dat domme wisselbeleid
Priske act die weigert Nederlands te spreken

Zo kun je wel doorgaan :)

Wij gaan er morgen af tegen RKC. Wij mogen zeiken. Jullie absoluut niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_215710000
Kreeg de commentator gister amper mee tijdens de goals, was zelf aan het juichen,,
Maar die Mantingh is wel een toplevel commentator _O_ Is volgens mij zelf ook een PSV supporter..

twitter

twitter

_O- _O_ _O_
pi_215713339
Jammer dat de andere Nederlandse ploegen het af laten weten deze week. Moet PSV toch maar weer de broodnodige puntjes pakken.
  vrijdag 29 november 2024 @ 11:34:06 #267
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215714462
twitter
pi_215714761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
Bayern pakt 'm dan wel voor 35
Kan komende zomer niet.
pi_215715613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop

Of Saibari naar links. Kan je met Schouten-Veerman
Tillman spelen.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:28:42 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215716855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Lozano helaas weg in de winter, Noa niet altijd fit... dat wordt een linksbuiten aantrekken in de winterstop

Tillman spelen.
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.

Kijk eens naar zo’n Madueke die bij PSV nooit een wedstrijd vol kon maken, altijd in de lappenmand lag, en bij Chelsea op een hoger niveau met meer intensiteit het wel kan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:30:40 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215716874
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tillman spelen.
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.
pi_215717436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik zou vooral eens gaan investeren in goede inspanningsfysiologen en medische staf, ipv in nog een speler. Het is echt belachelijk hoe vaak spelers eruit liggen bij ons, grote kans dat die vervanger er ook snel uit ligt voor langere tijd. Zeker omdat je waarschijnlijk een speler gaat aantrekken die momenteel niet aan spelen toe komt.

Kijk eens naar zo’n Madueke die bij PSV nooit een wedstrijd vol kon maken, altijd in de lappenmand lag, en bij Chelsea op een hoger niveau met meer intensiteit het wel kan.
Eens..Van Bommel had het destijds al vroeg door .
Madueke is idd een goed voorbeeld.
pi_215717465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel jammer dat Lang van glas blijkt want echt een leuke speler.
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.

Kan wat betreft een voorbeeld nemen aan nieuwkomer Flamingo.

Daarom wel zonde dat echte PSVer Chucky binnenkort weg is. Had liever Noa die kant opgestuurd en Lozano behouden.
pi_215717582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Leuke speler idd, maar verder weinig binding mee eerlijker gezegd, niet omdat hij voor ajax is maar omdat ie te vaak voor FC Noa Lang voetbalt ipv voor PSV. Dieptepunt was dat ie ¨het zijn maar kut kakkerlakken¨ wilde inzetten tijdens de huldiging, dat moet je in Amsterdam doen.

Kan wat betreft een voorbeeld nemen aan nieuwkomer Flamingo.

Daarom wel zonde dat echte PSVer Chucky binnenkort weg is. Had liever Noa die kant opgestuurd en Lozano behouden.
Ik ben het hier volledig mee eens.
pi_215731579
Wedstrijddag! Ik moet even mijn bezoek voor 12 uur weg zien te werken. Hopelijk slaan we vandaag een flinke slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')