Leuk toch een enthousiaste commentator?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En een verslaggever die kennelijk voor PSV is.
Bij Ziggo Sport.
Ja, absoluut. Vind ik altijd prachtig bij sport.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk toch een enthousiaste commentator?
Mwa.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Niet dat ik nou warme gevoelens heb voor PsV, maar de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken. Daarnaast wordt Shakhtar nu ook weer een concurrent voor de top-24
Was overdreven.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk toch een enthousiaste commentator?
5 maar.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
10 minuten extra tijd dadelijk. Minimaal.
Daarom juist extra lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit was gewoon geluk natuurlijk; niks meer niks minder. Zonder die rode kaart hadden we 14 dagen kunnen spelen zonder te scoren. Ik vond Sjakthar trouwen echt goed de eerste helft.. die waren eigenlijk een klasse beter.
Uiteindelijk dwing je die rode kaart ook wel af. Ook voor de rode kaart begon PSV al meer druk te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit was gewoon geluk natuurlijk; niks meer niks minder. Zonder die rode kaart hadden we 14 dagen kunnen spelen zonder te scoren. Ik vond Sjakthar trouwen echt goed de eerste helft.. die waren eigenlijk een klasse beter.
Het zat uiteindelijk mee (daarvoor ook echt niet). Maar van de andere kant ook wel goed afgedwongen en tot op het eind blijven voetballen.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Solispolar het volgende:
Als hij zichzelf belachelijk wil maken, wat hij kennelijk graag doet, prima toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach kerel, kom op nou. Roder dan vandaag krijg je ze bijna niet.
Je hebt gelijk vriendquote:
Of plek 26 je weet het niet hequote:Op woensdag 27 november 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
De top 8 is nog haalbaar met wedstrijden tegen Brest, Rode ster en Liverpool B..
Ook voor Feyenoord nog een kleine kans (hebben een lastiger programma)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of plek 26 je weet het niet he
Halen die gozer.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees her en der dat die keeper trouwens 15 reddingen had, wat een CL record zou zijn? Die speelde echt top, buiten die 1-2 dan, al kwam die ook wel onverwacht denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |